MotorTV programma positief/negatief

Is een TV programma goed voor het motor imago?

  • Ja

    Stemmen: 10 10,8%
  • Nee

    Stemmen: 5 5,4%
  • afhankelijk van de inhoud

    Stemmen: 78 83,9%

  • Totaal aantal stemmers
    93
Hey, who needs television?????

(en geloof me...ik gooi nu mijn eigen glazen in!)

WE HEBBEN 'ONS' FORUMPJE TOCH?


Je moet je afvragen: waarom zou je een motor-tv-progje willen hebben?

Voor de informatie hoeft het niet, want die is toch altijd onvolledig of zelfs niet aanwezig...
Mooie shots? hmmm....op internet vind je vaak mooiere, leukere, etcetera...
Meer respect op de weg? Ik ben bang dat alleen motorrijders naar zulke programma's kijken en je schiet er dus niks mee op...
Bovendien kan je nooit een programma maken wat lang of gelaagd genoeg is voor alle 'typen' motorrijders, omdat deze toch bezadeld zijn met behoorlijk uiteenlopende meningen. (kijk maar naar dit forum)
Daarnaast kunnen de mogelijke sponsors een niet echt duidelijke groep Nederlanders bereiken, waarvan meer dan de helft zowiezo niet kapitaalkrachtig is....dusss....niet echt interessant dacht ik zo...

helaas niet genoeg redenen om een serieus programma op de buis te brengen...Al zou ik het best leuk vinden om te maken. Maar dan niet op de Nederlandse manier... ik hou namelijk van kwaliteit.... :)

Oh ja, waarschijnlijk heb ik dingen herhaald wat er al in vorige posts stond, maar ik heb niet alles gelezen. Dus daarvoor mijn excuses!

greetz,

Cyc
 
doet me denken aan de film Spetters..daar denkt ook iemand dat ie leuk in beeld komt op zijn motortje ;)
 
weer zo topic met gezeik over dat motorprogramma...
voor de mensen die het weer beter weten....zou ik zeggen organiseer zelf is zoiets...

elke keer..van dit is kut en dat is klote, hou daar nou is mee op met dat gezeik.
laat dat motorprogramma lekker komen, is het na 3 uitzendingen een zinloos programma zeg er dan wat van ....en niet nu.


*zucht*
 
weer zo topic met gezeik over dat motorprogramma...
voor de mensen die het weer beter weten....zou ik zeggen organiseer zelf is zoiets...

elke keer..van dit is kut en dat is klote, hou daar nou is mee op met dat gezeik.
laat dat motorprogramma lekker komen, is het na 3 uitzendingen een zinloos programma zeg er dan wat van ....en niet nu.
men heeft hier bij van alles "voorpret" (grand-prix's, bijeenkomsten, nieuwe modellen etc.) en bij een tv-programma kan dat niet :?

en wetende welke pulp er kwa life-style programma's van het scherm druipt is die "negatieve" houding niet zo vreemd...

jaja, kzap wel door, maar de laatste tijd is het meer zappen dan kijken.
 
doet me denken aan de film Spetters..daar denkt ook iemand dat ie leuk in beeld komt op zijn motortje ;)

Jij begrijpt het simpelweg niet. Ik denk helemaal niet leuk in beeld te komen met mijn motortje. Sterker nog, ik hoef helemaal niet in beeld te komen. Maar ik ga wel lekker een paar daagjes rondtoeren op 4 nieuwe 2004 motoren. Dat is ook de reden dat ik me heb opgegeven. En gelukkig mag ik meedoen :}

Dus of ik nu wel of niet in beeld kom, vind ik niet belangrijk. Ik ga gewoon lekker :] en ben straks weer een nieuwe ervaring rijker.
 
Jij begrijpt het simpelweg niet. Ik denk helemaal niet leuk in beeld te komen met mijn motortje. Sterker nog, ik hoef helemaal niet in beeld te komen. Maar ik ga wel lekker een paar daagjes rondtoeren op 4 nieuwe 2004 motoren. Dat is ook de reden dat ik me heb opgegeven. En gelukkig mag ik meedoen :}

Dus of ik nu wel of niet in beeld kom, vind ik niet belangrijk. Ik ga gewoon lekker :] en ben straks weer een nieuwe ervaring rijker.
Ben het helemaal met je eens :)
Enne je komt wel in beeld als beeldvulling, al dan niet rijdend op een motor ;)

Het is zeker leuk om op verschillende motoren te rijden, sommige zijn echt heel anders dan ik had verwacht. :}
 
Ben het helemaal met je eens :)
Enne je komt wel in beeld als beeldvulling, al dan niet rijdend op een motor ;)

Het is zeker leuk om op verschillende motoren te rijden, sommige zijn echt heel anders dan ik had verwacht. :}

Ik ben ook niet meer waard dan beeldvulling, maar daar is het me dus niet om te doen. Ben me natuurlijk best bewust dat ik wel in beeld kom, maar dat is een bijzaak. Het gaat me enkel om het rijden op die leuke spele-dingetjes, zoals jij inmiddels al hebt mogen ervaren ;)
 
weer zo topic met gezeik over dat motorprogramma...
voor de mensen die het weer beter weten....zou ik zeggen organiseer zelf is zoiets...

elke keer..van dit is kut en dat is klote, hou daar nou is mee op met dat gezeik.
laat dat motorprogramma lekker komen, is het na 3 uitzendingen een zinloos programma zeg er dan wat van ....en niet nu.


*zucht*
Je draait de boel om vriend, weer een topic waar iemand dat programma loopt te pushen..vin je het gek dat steeds meer mensen negatief worden erover |(
 
ik denk dat het sowieso wel positief is dat er een moto programma komt, er zit altijd wel wat leuks bij voor iemand die geintreseerd is. De mensen die dat niet zijn zeiken zonder het programma ook al dus da maakt ook niets uit. :Z
Ik ga in ieder geval wel kijken en hoop dat ze lekker relaxte toer beelden 8-) veel uitzenden en dan bij voorkeur veel supersports
 
Je draait de boel om vriend, weer een topic waar iemand dat programma loopt te pushen..vin je het gek dat steeds meer mensen negatief worden erover |(

Ja, vind ik gek. Schijnbaar weet men de inhoud al en is men volledig op de hoogte wat er komen gaat. Zo niet, dan vraag ik me af waarom er van te voren zo negetief moet worden gedaan. Ik snap de opmerking van Napo wel, ga eerst kijken en dan pas zeiken. Maar kennelijk is iemand die niet gelijk negatief is, het programma aan het pushen. Ja, da's ook een manier van denken B|
 
Zelf heb ik nou nooit begrepen waarom mensen het leuk vinden 1 dag een bepaalde motor te rijden met de wetenschap dat je morgen gewoon weer Jan Jurk bent die weer op zijn eigen motor mag rijden.
Daarnaast rijd ik niet op die motor maar die ander en ik geeft het toe jaloers te zijn. Maar alleen voor zolang het moment duurt op TV.
Uiteraard speelt bij het op TV zijn (of welke mediavorm dan ook) zelfverheelijking ook een rol.
Gelukkig wel, anders zouden we geen "top" programma's hebben :+
Zoals het alleens gezongen werd heeft het vast iets te maken dat "everybody 15 minutes of fame" heeft ;)

Veel plezier met het rijden, en vraag ook ff of ze in de aftiteling alle bloopers laten zien ( die direkt met jullie rijden te maken hebben he), dan zijn jullie echte helden!!
 
bye.gif


Ik heb het al wel weer wel gezien !
 
Ja, vind ik gek. Schijnbaar weet men de inhoud al en is men volledig op de hoogte wat er komen gaat. Zo niet, dan vraag ik me af waarom er van te voren zo negetief moet worden gedaan. Ik snap de opmerking van Napo wel, ga eerst kijken en dan pas zeiken. Maar kennelijk is iemand die niet gelijk negatief is, het programma aan het pushen. Ja, da's ook een manier van denken B|

Kijk als je een topic (inmiddels het 3e ofzo) opent over een programma dat nog niet eens te zien is en daarbij vraagt of mensen positief of negatief zijn dan moet je gewoon niet gaan huilen als mensen negatief zijn erover. Helemaal niet als je in de andere 2 topics erover al duidelijk heb kunnen lezen dat er genoeg mensen kritisch dan wel negatief zijn t.a.v. het programma.

Eerst kijken en blabla volkomen mee eens..maar vraag het dan ook pas nadat de 1e aflevering is uitgezonden.
 
het hele programma heeft(tenminste de afleveringen die ik ooit gezien heb) geen kloten met motoren te maken, het is alleen maar verkapte reclame voor Safe......en andere prutsers....
 
Het is nog niet eens uitgezonden..dus je kan het ook nog niet gezien hebben toch :?
 
Als je een grote groep wilt bereiken dan moet men bij series als GTST en dergelijke als sponsor aandringen dat een paar van dat soort figuren op een motortje rijden.

Programma's als voor een motor en auto e.d. zijn allemaal voor een specifieke doelgroep.

Net als al die bevallingsprogramma's.
Nou vind ik het niet erg om tegen een open rug van een lekker wijf aan te kijken, maar niet als er zo'n mormel uitkomt.

Hetzelfde geldt voor al die klusprogramma's.

Het zijn er allemaal 13 in een dozijn.

Er is wel een programma geweest, diverse zelfs, waarin je autocoureur kon worden.
Waarom niet een stukje waarin je motorcoureur kan worden.

Daarbij komt, wat is er mis met gerichte TV voor doelgroepen.
We hebben:

TURKEN TV
MAROKTV
GTST
VOETBAL
SOAPS
AUTOPROGRAMMA'S
KLUSTV

Heb ballen, en anders hoef toch niet heel zo'n serie er over te gaan.
maak 1 verschrikklijke spectaculaire aflevering voor de speciale doelgroep en maak de rest zoals er al zovele zijn.
Dan is iedereen tevreden.
 
Precies!
Wat is dat toch voor gelul dat een programma voor iedereen moet zijn.
Juist niet!

Dat willen ze alleen maar vanwege kijkcijfers en cash, daarom zullen ze ook nooit een bike afzeiken als ie kut is. En daarom hebben die programma's NUL waarde. TopGear had ook nooit kunnen ontstaan op commerciele tv.

Elke bike is goed, en alle pluspunten vermeld in de folder van de fabrikant worden herhaald. Er word niks gezegt over de slechte bereikbaarheid van onderdelen, slappe remmen of de pusbanden die er standaard onder zitten.

En dan gaat de topicstarter zielig vertellen dat wij (ik) zo'n programma om de verkeerde reden onderuit halen en dat we dat eigelijk niet moeten doen.
Dom dom dom!

Je krijgt hier waardevolle info over wat WIJ willen zien. Take it of leave it.
Ik zou het zien als een kans om wat goeds te maken.
 
Mulder TV

Item 1) Stunttest van diverse motoren (welke is het best om mee te stunten elke week een andere (nieuwe en oudere)fiets)
Item 2) De motor van.. (een customised fiets van een kijker nader belicht)
Item 3) Klaverblad v/d week (wordt door kijkers aangemeld en de gelukkige kijker rijdt zijn rondjes)
Item 4) De motormakelaar (helpt een kijker aan een goeie 2e hands fiets)
Item 5) Test van een nieuwe motor
Item 6) Kort verslag van een landelijke race/cross/sprint/trial
Item 7) Technische tip
Item 8) Ingezonden filmpjes van kijkers
Item 9) Kleding/accesoires nieuws
Item 10) Tochtjes/meetings/beurzen
Item 11) De crash v/d week (uit archiefmateriaal van races/cross/trial e.d.)

Wie gaat er kijken ??

[me]Mulder71 vind programmamaken niet zo moeilijk O-) [/me]
 
Kijk als je een topic (inmiddels het 3e ofzo) opent over een programma dat nog niet eens te zien is en daarbij vraagt of mensen positief of negatief zijn dan moet je gewoon niet gaan huilen als mensen negatief zijn erover. Helemaal niet als je in de andere 2 topics erover al duidelijk heb kunnen lezen dat er genoeg mensen kritisch dan wel negatief zijn t.a.v. het programma.

Eerst kijken en blabla volkomen mee eens..maar vraag het dan ook pas nadat de 1e aflevering is uitgezonden.

Daar ben ik het best wel met je eens, maar ik heb het topic nu eenmaal niet geopend. En gezien het er toch is, reageer ik op bepaalde dingen net zoals anderen dat doen. Als er iemand is die denkt: Shit weer zo'n topic! Kijk dan niet of reageer niet. Dat geldt ook voor andere topics. Niet interessant? Niet reageren, toch?

Overigens, de reactie waar jij eerder op reageerde kwam ook van iemand die het topic niet geopend heeft. Denk dat Napo dat gezeur ook een beetje zat was.... B|
 
tja we zeuren ook wat af hier :+

[me]Mulder71 wacht gewoon rustig af tot het een keer op tv komt.[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan