Motorvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maurice R.

Rookie
13 feb 2007
2
0
Hallo Motorliefhebbers,

Hopelijk kunnen jullie mij jullie mening geven over hoe een Motorvakantie er volgens jullie uit moet zien.

Ben je al eens op motorvakantie geweest?
Wat was top?
Wat was niet top?
Waar moet een geslaagde motorvakantie aan voldoen?
Zou je het georganiseerd willen, zo ja hoe of waarom niet.
Lijkt zuid Spanje je wat?
Zou je dan op een huurmotor gaan of je eigen motor?
 
krijg meer de indruk dat hij georganiseerde motorvakanties met huurmotoren in Zuid Spanje wil organiseren ;)
 
Ok ok ok,

Nee, niet wil niet zelf op motorvakantie, maar wil ze gaan organiseren. Ben bezig met het opzetten van vakantiereizen voor motoren in Zuid- Spanje. Daarom wil ik weten wat er allemaal leeft onder motorrijders.
 
Hallo Motorliefhebbers,

Hopelijk kunnen jullie mij jullie mening geven over hoe een Motorvakantie er volgens jullie uit moet zien.

Ben je al eens op motorvakantie geweest? jah
Wat was top? jah
Wat was niet top? ik zeg toch jah
Waar moet een geslaagde motorvakantie aan voldoen? mooi weer
Zou je het georganiseerd willen, zo ja hoe of waarom niet. nee, gewoon lekker ongeorganiseerd
Lijkt zuid Spanje je wat? natuurlijk
Zou je dan op een huurmotor gaan of je eigen motor? eigen natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Voorjaar en najaar lijkt me wel prettig in Zuid Spanje. In de zomer met 40 graden onder de spaanse zon in je motoroutfit lijkt me daarintegen allesbehalve een pretje.
 
Ben je al eens op motorvakantie geweest?Frankrijk, Duitsland, en Schotland.
Wat was top? Ja. Erg goed bevallen.
Wat was niet top? Pech onderweg.
Waar moet een geslaagde motorvakantie aan voldoen? Leuke wegen met veel bochten. Mooie omgeving. Interesante bestemmingen waar ook nog wat te doen/zien is.
Zou je het georganiseerd willen, zo ja hoe of waarom niet. Nee. Motorrijden geeft een gevoel van vrijheid. Dat laat je je toch niet afnemen door georganiseerd of met een groep te reizen. Uitgezonderd je eigen vriendenclub natuurlijk.
Lijkt zuid Spanje je wat? Waarom niet? En je komt dan ook nog door Frankrijk en Duitsland als bonus
Zou je dan op een huurmotor gaan of je eigen motor? Huurmotor is duur. En niets rijdt zo lekker als je eigen motor.
 
Hallo Motorliefhebbers,

Hopelijk kunnen jullie mij jullie mening geven over hoe een Motorvakantie er volgens jullie uit moet zien.

Ben je al eens op motorvakantie geweest? ja
Wat was top? ja!
Wat was niet top? Regen op de terugrit...doordrenkt thuisgekomen
Waar moet een geslaagde motorvakantie aan voldoen? Goed weer, prachtige wegen
Zou je het georganiseerd willen, zo ja hoe of waarom niet. Nee, geen tijd
Lijkt zuid Spanje je wat? Ja hoor, alleen wel op het juiste tijdstip dat het geen 40 graden is
Zou je dan op een huurmotor gaan of je eigen motor? Eigen natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Georganiseerde motorvakanties zijn eigenlijk alleen een optie voor mensen die zelf geen andere motorrijders kennen die mee willen denk ik. Ik bedoel je betaald een hoop geld voor.....een stukkie motorrijden. Terwijl je ook gewoon kunt opstappen en gáán. Zo moeilijk is dat niet, zéker als je een motor hébt.
Zoiets kun je (als je op je werk verlof geregeld krijgt) nog wel vandaag beslissen: morgen gaan we op motorvakantie. Je bind vanavond je bagage achterop, eventueel een tentje, schone onderbroek, tandenborstel en gaan. Rijden tot je geen zin meer hebt. Dan een hotel of camping pakken, volgende dag weer verder. Zo simpel is dat. Meer heb je cht niet nodig.
Jaa geld en dat soort voor de hand liggende dingen en missschien moet je even nadenken over je reisdoel en te rijden route maar verder? Hotels? nog NOOIT op misgegrepen. Campings? werkelijk ALTIJD wel een plekje voor een motor voor 1 nacht.

Anderen laten organiseren is je zelf de voorpret ontnemen. Niks is leuker dan met je vrienden een avond onder het genot van een drankje te lullen over de vakantie.
 
En na overleg met de rest van de crew een slotje.
We zijn een motor-forum en geen plaats waar je op een goedkope (lees gratis) manier je marketingstrategie kunt onderzoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan