Motorvakantie, originele demper monteren?

beter opletten dan.

jij had beter op moeten letten toen je ouders je probeerden op,te voeden en fatsoen bij te brengen.
Of gaven ze zelf het verkeerde voorbeeld. Appel valt meestal niet ver van de boom. :W
 
Laatst bewerkt:
Of het noodzakelijk is je originele demper te monteren weet ik niet, heb op mijn fiets ook een (niet gekeurde)after-market demper omdat de originele zowat een meter lang is en 300kg weegt :+ en ook nog eens super lelijk is. Bij langere ritten en vakanties gaat toch mijn originele erop, niet alleen om boetes te vermijden maar vooral om te voorkomen dat ik bij elk streepje gas als een havik moet kijken of ik niet een of andere luisterende diender wakker schud. Als je weet dat je ding in orde is rijdt het gewoon geruststellender en kun je je veel meer concentreren op hetgeen waarom je onderweg bent. Een prettige en veilige vakantie namelijk.
 
Zojuist de demper verwisseld, wat ziet dat er weer uit zeg :D Wel leuk om origineel rond te rijden, krijg veel bekijks met deze motor, nu is ie nog niet iets eigenzinniger. Maar wat is de lijn van die motorfiets mooi zonder een uitlaat zeg.

[afbeelding]

moet zeggen dat ik die BSM ook geen porum vind :+
 
jij had beter op moeten letten toen je ouders je probeerden op,te voeden en fatsoen bij te brengen.
Of gaven ze zelf het verkeerde voorbeeld. Appel valt meestal niet ver van de boom. :W

:X

nou, opmerking van wel heel hoog niveau.

Kom op heren het is nu wel klaar, toch :? Ik zal mijn notificatie van dit topic uit zetten voor het geval jullie niet klaar zijn. :+

TS een prettige vakantie en veel veilige kilometers. :Y
 
Ik vind de originele demper ook mooier als de aftermarket. Omdezelfde reden als hierboven aangegeven, past beter bij de lijn van de motor. Maar over smaak valt niet te twisten, dus...
 
Terug
Bovenaan Onderaan