MotorWinkels Algemeen

Status
Niet open voor verdere reacties.
28 dec 2010
154
0
Leiden
ik vraag me af welke winkel's het beste is met service ,motoren ,kleding ,enz.
ik heb paar topic's gelezen ,ene vindt dat er paar winkels zijn die niet hadden moeten bestaan. En de andere zegt weer dat hij geen problemen had bij een motorwinkel.

Wat ik van jullie wil weten is Kunnen jullie mijn(en andere) info geven welke winkel goed is en welke niet. (Liefst omgeving z-holland)

Ook zou het goed zijn voor andere mf'ers om jullie ervaringen door te geven!!!!

Alvast Bedankt!!! :}
 
Ik begrijp je idee, maar bedenk wel dat winkels een wisselende bezetting hebben en dat negatieve ervaringen dus niet vaker voor hoeven te komen. Ook hoeft een slechte ervaring niet zeggen dat een zaak dan per definitie slecht is. Het verhaal dat hier komt wordt ook maar van een kant verteld en kan niet verdedigd worden voor de winkel. We zijn nu eenmaal vaak geneigd om een verhaal zo te vertellen dat de winkel de boosdoener is en niet wij als klant.

Wat wel een goed idee is zijn tips waar je op moet letten bij aanschaf van een motor bij een dealer. Op wat voor afspraken je moet letten en hoe je er voor kan zorgen dat deze na worden gekomen en hoe jij jezelf indekt tegen eventuele problemen. Maar ik denk dat ook daar al genoeg over te vinden is.
 
Kijk op internet waar winkels zitten en ga er eens langs om gewoon eens binnen te kijken.
Zo krijg je snel een idee van hoe de winkel is. Je eigen gevoel is het belangrijkste want wat jellesnietes al zegt: de ene heeft goede en de andere slechte ervaringen.
Ik heb goede ervaringen met Goedhart. Niet goedkoop, maar ze doen wat gevraagd wordt.
 
Ik heb zelf zeer goede ervaringen met Van Meel motoren in Made (Noord-Brabant).

Daar is de klant nog koning, staat service bovenaan de lijst en is geen vraag te gek.

Die paar extra euro die je betaald in vergelijking met andere zaken zijn het zeker waard.
 
Had m'n vorige motor ook bij van Meel vandaan. Prettige zaak.
Nu bij Motor Saloon in A'foort. nog beter.

Zuid Holland ben ik niet bekend maar weet dat er een motoport zit in Goes. Misschien dat iemand daar ervaringen mee heeft?
 
Ik heb zelf zeer goede ervaringen met Van Meel motoren in Made (Noord-Brabant).

Daar is de klant nog koning, staat service bovenaan de lijst en is geen vraag te gek.

Die paar extra euro die je betaald in vergelijking met andere zaken zijn het zeker waard.

Goed om te horen. Ben van plan mijn motor daar binnekort af te leveren voor: grote beurt, banden, kettingset en nieuwe remblokken.
 
Kijk op internet waar winkels zitten en ga er eens langs om gewoon eens binnen te kijken.
Zo krijg je snel een idee van hoe de winkel is. Je eigen gevoel is het belangrijkste want wat jellesnietes al zegt: de ene heeft goede en de andere slechte ervaringen.
Ik heb goede ervaringen met Goedhart. Niet goedkoop, maar ze doen wat gevraagd wordt.

Hier nog een, alleen maar positief over Goedhart, al 16 jaar eigenlijk.
Zijn misschien niet de goedkoopste, maar het onderhoud is altijd netjes gedaan. Wanneer ik advies nodig heb, of met 2 losse vorkpoten naar binnen kom rennen zo'n 5 minuten voor m'n motorvakantie, komt het ook in orde.
 
In de lijn der Goedhart nu nieuw in Amsterdam; Motorcity Amsterdam. Van de zaken die ik bezocht heb in Amsterdam veruit, en dan echt veruit, de beste. Horean (oke geen Amsterdam, maar wel dichtbij) zeker ook goed maar ik PERSOONLIJK heb dan liever een 'grote' zaal met een kleine benadering als Motorcity.
 
FF langs gaan naar goedhart.
Ben plan om een motor kleding aanteschaffen.
Maar ziet wel te twijfelen met het kopen van kleding.

Ik zie op site's via (google) heel veel kleding stukken die goed maar ook goedkoop zijn.
Waterdicht ,en met alle toeters en bellen erop. En die dingen zijn niet egt super duur. zo'n 130€ voor een motor jas 50€ voor redelijke motorschoenen 130€ voor een motor broek.

Is het bij goedehart duurder of is het kwaliteit beter?
 
Laatst bewerkt:
Bedenk ook even wanneer je je motor brengt voor bijvoorbeeld reparatie, aanschaf en/of een afleveringsbeurt. Ik heb mijn motor gekocht in een hele drukke periode. Toch een paar kleine probleempjes en er tig keer mee terug geweest. Nu ná de garantie ploft de motor in de uitlaat en de ketting staat veel te slap.

Een vaak gehoord excuus is 'Vakantie' en dat ze dus met minder personeel zitten.......

Ik weet dat het achteraf een aap in de kont kijken is maar goed...
 
Wel heel heel heel erg subjectief. Flink wat winkels halen een zeer ruimte onvoldoende bij mij in de buurt terwijl mijn ervaring bij die winkels toch wel ietsje beter is. Wellicht moet ik maar verhuizen ofzo. :9
Jammer dat je het zo ziet. Op deze site worden recensies geplaatst door bezoekers en niet door de beheerders van de site. Ook worden op deze site geen recensies verwijderd wanneer een dealer daar om vraagt...
 
Ik heb hele goede ervaringen met Koerhuis motoren (kawasaki dealer) in Lemelerveld. Een klein maar prettige zaak, goede service, erg goede monteurs en een brede kennis.
 
De beste is je eigen sleutel technieken dus motor leren kennen en zelf sleutelen ipv een leerling student die vergeet olie in je blok te gooien....
 
Met Kobutex in Buitenpost heb ik hele goede ervaringen kwa kleding. Met reparaties heb ik bij hun geen ervaring.
 
De beste is je eigen sleutel technieken dus motor leren kennen en zelf sleutelen ipv een leerling student die vergeet olie in je blok te gooien....


Bestaat ook voor motor rijders een cursus waarvan je gaat leren hoe je een motor uitelkaar kan halen en terug? Dingen leren zoals remmen ketting enzenz kunnen vervangen.

Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan