Motorzaak Brouwer Havelte vernieuwd!

Hypertraxxx

MF veteraan
22 mei 2008
1.617
0
Dag Allemaal,

Ik was gisteren in Havelte bij Brouwer motorsport om eventjes te kijken of en nog wat leuks stond. Ik kwam daar eigenlijk nooit graag omdat de verkoper er opdringerig en kortaf was en toen ik daar handschoenen van 80 euro gekocht had en die de volgende dag stuk was, had ik geen garantie. Een paar vrienden van mij hadden ook negatieve ervaringen daar dus eigenlijk kwam ik er nooit meer. Gisteren heen geweest om te kijken naar een oude bmw voor mij pa.

Nu kwam ik daar en was er een nieuwe verkoper. Een aardige man. Vroeg keurig als ik zoekende was of even lekker rond wilde kijken. Mocht even lekker bakkie koffie halen (deed oude verkoper wel eens lastig over). Hij vertelde dat de zaak een nieuwe opzet heeft en ze meer richten op kleinschalig. De werkplaats is op zaterdag weer open. de ruimte was overzichtelijk en stonden niet extreem veel motoren, maar zeker wel genoeg en van alles types en merken wat aanwezig.

Ik heb een leuk praatje met die man gehad en ben zelf positief over het nieuwe concept. Ik heb echt een paar vervelende ervaringen met hen gehad, maar dit maakte me toch weer positief. Voor de mensen die ook negatieve ervaringen met die oude verkoper/manager hebben gehad raad ik zeker aan om eens te gaan kijken.

Naja dat was eigenlijk de mededeling :)
 
zal binnenkort ook ma is gaan kijken dan . :P
met die ouwe die der eederstond had ik ook al moeite om normaal even te kijke daar .
 
zal binnenkort ook ma is gaan kijken dan . :P
met die ouwe die der eederstond had ik ook al moeite om normaal even te kijke daar .

ja had ik ook last van. Naja deze man lijkt me een stuk beter :). Ik ben postief en benieuwd. De tijd zal het leren :)
 
Nou ben ook maar even wezen kijken afgelopen zaterdag. De sfeer is inderdaad behoorlijk anders vergeleken met eerder, positief dus. Voorheen voelde ik mij al bezwaard als ik even kwam kijk oid...
Ik kon dezelfde dag nog even een beurtje laten uitvoeren en mijn zelf meegebrachte banden laten monteren. Daar werd uiteraard iets meer voor gerekend, maar dat is logisch. Ik heb er ook wel een goed gevoel bij en zal er wel weer terugkomen. Leuk om er een goede motorzaak bij te hebben in deze omgeving.
 
Terug
Bovenaan Onderaan