motorzaken in het Noorden

Motorexperts Menaldum, Ook wel bekend als HJ Motoren, topservice, veel kennis en kunde.

Laatste ervaring, motor liep slecht tussen de 1000-3000 toeren. Ik balen want het was zaterdag en de week erop was het plan om een lang weekend naar Sauerland/Eifel. Er was een opendag, erg druk, kom ik daar aan om 16:30, eigenaar Henk Jan hoort mijn verhaal aan, doet z’n motorjas en helm op, en gaat een stukje proefrijden, defecte bobines zegt hij, per direct belt hij met Boonstra, besteld 4 bobines en beloofd me dat het woensdag klaar is, en dat is ook zo woensdag middag kan ik hem weer ophalen.

Kijk ik heb daar mijn motor niet gekocht en ben momenteel niet in de markt voor een andere motor, de zaak stond vol met klanten en dan loopt hij er zo uit, op z’n nette schoenen en lost het zo op, hulde!

Motorhuis Langezwaag tip, veel verstand van vering.

In noord Holland goede ervaringen met MAD Racing.
 
Mn maatje is in Hoogeveen een motorzaak begonnen , www.robertomotoren.nl
Nog niet het pand om uitgebreide verkoop te doen maar die tijd komt nog wel ! Zeker een aanrader voor de mensen uit deze omgeving aangezien er verder niks betrouwbaars zit.
 
In de buurt van Hoogeveen zit ook Gebben in Rogat/de Wijk, en ietsje verder Wim ter Braake in Nijeveen, zijn toch redelijk betrouwbare zaken..... Maar niet jouw maatje natuurlijk?!
 
Laatst bewerkt:
In de buurt van Hoogeveen zit ook Gebben in Rogat/de Wijk, en ietsje verder Wim ter Braake in Nijeveen, zijn toch redelijk betrouwbare zaken..... Maar niet jouw maatje natuurlijk?!


Gebben , ter Braake en Ten kate zitten allemaal op een (klein) half uur rijden vanaf hoogeveen ;) Jager Motoren zit in Hoogeveen en daar doel ik dus op dat er verder niets betrouwbaars zit.
Kan me voorstellen dat je in Hoogeveen woont en even wat wilt laten checken of vervangen dat je dan niet meteen een half uur wilt hoeven rijden.

Om het nog even wat duidelijker te maken, mn maatje is dus net begonnen en heeft nog niet de naamsbekendheid van bovengenoemde bedrijven.. er word hier "gevraagd"om motorzaken in het Noorden en dat leek mij de kans om hem er even tussen te zetten *D
 
Hoogeveen naar de Wijk, 10minuten, en om je maatje in de picture te zetten, hoef je de andere bedrijven niet heel generaliserend als onbetrouwbaar af te schilderen. Als je Jager specifiek bedoeld, noem dat dan, is heel wat netter naar de andere bedrijven.
 
Ik heb zelf geen ervaring met MOM-assen, maar heb eens een kennis die een probleemmotor van Jager had naar hem (= éénmanszaak) doorverwezen. Deze kennis was zeer positief. Ik dacht dat de eigenaar hier ook op het Forum zit. Ik denk dat hij meer dan genoeg werk heeft van mond-op-mond reclame.

grtz,

Cees
 
Welkom | Motorsport Klazienaveen

Van de week voor de 2'de keer mijn motor hierheen gebracht.
Als eerste voor 2 nieuwe banden , vandaag heb ik 'm weer opgehaald met een verse ketting en tandwielen.
Bij afleveren van de motor kreeg ik te horen dat de ketting iets strakker staat dan normaal ivm het rekken..mocht zo langs komen om de boel op te laten spannen indien dan nodig is kan ik zelf

Het oude voortandwiel was net een zaagblad terwijl die achter er nog netjes uitzag : erg slordig van degene die 'm voor mij in onderhoud heeft gehad , dat moet je allemaal tegelijk vervangen.

10% korting gekregen ivm de eerder genoemde bandjes.
Net ogende zaak , je word er netjes te woord gestaan en de koffie smaakt er goed .
Ook vrij zicht in de werkplaats.
Alleen weer reclame er op geplakt : wederom een sticker van de kentekenplaathouder en het voorspatbord afgepeuterd voor de 2'de keer :(
Doet ook onderhoud en reperatie's van scooters/snorscooters :t

Mbt onderhoud vind ik 'm een aanrader , redelijk geprijsd vergeleken bij Bakker in Nieuw Weerdinge die ik op dat punt wel duur vind.
Wat de verkoop van kleding etc etc aangaat kan ik niks zinnigs zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Hoogeveen naar de Wijk, 10minuten, en om je maatje in de picture te zetten, hoef je de andere bedrijven niet heel generaliserend als onbetrouwbaar af te schilderen. Als je Jager specifiek bedoeld, noem dat dan, is heel wat netter naar de andere bedrijven.


Prima joh wat jij wil ! Jij leest het zoals jij het leest en bent blijkbaar niet voor rede vatbaar.
Jager mag niet eens onbetrouwbaar genoemd worden, is gewoon een oplichter.

Ga verder niet met jou in discussie want daar is dit topic niet voor bedoeld, als je je hart wilt luchten mag je me een pb sturen
 
Ik ga vanuit Apeldoorn hier , NO LIMITS RODEN ,naartoe ,man heeft verstand van zaken, kan je motor perfect afstellen voor een nette prijs,is mij t ritje meer dan waard :t
 
No limits staat heel goed bekend als het om afstellen en tuning gaat idd. Ben er nog nooit geweest maar als er eentje de bank op moet dan ga ik naar Roden.
 
ZXRH88, ik ga eens een keer bij hem kijken. De spoeling is in HGV inderdaad erg dun. Ik heb de Honda wel eens laten maken bij Kiri, dat was verder wel goed gedaan, kom met mijn Guzzi nooit,maar dan ook NOOIT weer bij ter Braake en heb zéér goede ervaringen met Bike-Fit Gerrit Stoeten uit Heerenveen.
Jammer genoeg heeft Gerrit geen leenmotor meer en Hoogeveen-Heerenveen is wel een afstandje om de motor even heen te brengen (mevr ramp met de auto) en ophalen idemdito.
M’n Guzzi (particulier gekocht met veel achterstallig onderhoud) is door HMI moto weer prima rijdend gemaakt en afgesteld. Onno is echt goed met dat Italiaanse spul :Y Maar ook Kiel-Windeweer is nou niet echt naast de Hoogeveense deur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even voor de duidelijkheid: naast de Guzzi heb ik een Honda NC 700 voor het woon/werk verkeer. Gerrit is met Italianen ook wat minder goed ;) (nou moet ik wat voorzichtig worden :X met MIJN Italiaan) Hij heeft meer Guzzi’s , Cagiva’s Ducati’s etc in onderhoud).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk maar is ff bij hem en zeg maar dat je door mij bent verwezen (Robin)

Roberto is monteur geweest bij Kiri en is opgegroeid tussen de guzzi s dus die kan je met beide eventueel wel helpen.

Hij zit in die verzamelloods aan de industrieweg 80
 
ZXRH88, ik ga eens een keer bij hem kijken. De spoeling is in HGV inderdaad erg dun. Ik heb de Honda wel eens laten maken bij Kiri, dat was verder wel goed gedaan, kom met mijn Guzzi nooit,maar dan ook NOOIT weer bij ter Braake en heb zéér goede ervaringen met Bike-Fit Gerrit Stoeten uit Heerenveen.
Jammer genoeg heeft Gerrit geen leenmotor meer en Hoogeveen-Heerenveen is wel een afstandje om de motor even heen te brengen (mevr ramp met de auto) en ophalen idemdito.
M’n Guzzi (particulier gekocht met veel achterstallig onderhoud) is door HMI moto weer prima rijdend gemaakt en afgesteld. Onno is echt goed met dat Italiaanse spul :Y Maar ook Kiel-Windeweer is nou niet echt naast de Hoogeveense deur.

Onno van HMI is idd een toppertje! Ik sleutel veel zelf, maar mn krukas slijpen van mn Guzzi V700 moest ik toch echt uitbesteden. Dit via Onno gedaan en hij heeft me zeer goed geholpen wanneer ik tegen een probleem aanliep bij het opbouwen. Vakman en liefhebber!
Is Guzzi dealer, dus niet alleen met ouwe Guzzi meuk maar ook met nieuwer spul kun je bij hem terecht. Doet ook Ducati en ander Italiaans spul.
 
Zo heeft iedereen zijn voorkeur, voor mij was Kiri zeer zeker geen aanrader. Maar om nu meteen alle motorzagen in de omgeving (en wellicht zie ik de omgeving wat ruimer) onbetrouwbaar te noemen vind ik niet bepaald netjes.... maar ook wat mij betreft, discussie gesloten, en zeker niet verder via PB, want dat heeft hierin helemaal geen meerwaarde.
 
Zo heeft iedereen zijn voorkeur, voor mij was Kiri zeer zeker geen aanrader. Maar om nu meteen alle motorzagen in de omgeving (en wellicht zie ik de omgeving wat ruimer) onbetrouwbaar te noemen vind ik niet bepaald netjes.... maar ook wat mij betreft, discussie gesloten, en zeker niet verder via PB, want dat heeft hierin helemaal geen meerwaarde.

Ik raad Kiri ook nergens aan, denk dat het grote verschil zit in hoe ik het bedoel en hoe jij het op vat ;) Jammer maar het gebeurd soms en vooral via internet gaat het heel makkelijk ! Mooi dat we het zo kunnen laten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan