Motoshare.nl

Ziet er authentiek uit. Klopt het nummer van de huurovereenkomst ook? Zou ook kunnen dat een hacker gegevens heeft gestolen en daarmee aan de slag is gegaan. En zelfs als het van Motoshare afkomstig is, kan het op een vergissing berusten, twee huurcontracten door elkaar gehaald. Ik zou even afwachten tot je nader bericht hebt gekregen van Motoshare.
 
Ziet er authentiek uit. Klopt het nummer van de huurovereenkomst ook? Zou ook kunnen dat een hacker gegevens heeft gestolen en daarmee aan de slag is gegaan. En zelfs als het van Motoshare afkomstig is, kan het op een vergissing berusten, twee huurcontracten door elkaar gehaald. Ik zou even afwachten tot je nader bericht hebt gekregen van Motoshare.
Ik kan geen huurovereenkomst meer achterhalen via de website. Mailberichten geven geen huurnummer aan.

In afwachting hetzelfde gedaan als iemand anders, namelijk bericht verstuurd via LinkedIn.

Verder hetzelfde bericht verstuurd via info@

Dus inderdaad afwachten. Ikzelf heb in ieder geval bewijs dat er geen sprake is geweest van pechhulp (mail, WhatsApp en foto's die ik had gemaakt bij het retourneren).
 
Ziet er authentiek uit. Klopt het nummer van de huurovereenkomst ook? Zou ook kunnen dat een hacker gegevens heeft gestolen en daarmee aan de slag is gegaan. En zelfs als het van Motoshare afkomstig is, kan het op een vergissing berusten, twee huurcontracten door elkaar gehaald. Ik zou even afwachten tot je nader bericht hebt gekregen van Motoshare.

Ik snap wel dat het moeilijk is om af te wachten als ze dreigen met incassokosten na 14 dagen en niet eens telefonisch bereikbaar zijn.
 
Ik snap wel dat het moeilijk is om af te wachten als ze dreigen met incassokosten na 14 dagen en niet eens telefonisch bereikbaar zijn.
Ik niet, hij heeft toch bevestigd gehad dat ie de motor in goede orde terug heeft gegeven?
Dat kun je dan bij evt incasso gewoon bewijzen.
 
Rekeningnummer lijkt in ieder geval op "MotoShare P2P B.V." uit Amsterdam te staan, wat ik zo kan zien klopt dat.
 
Zie toegevoegd foto. Mijn NAW uiteraard verwijderd.

Een vriendin die bij de ANWB werkt, oppert dat het om afsleepkosten lijkt te gaan.

Maar ik heb in de twee keer dat ik een motor heb gehuurd, beiden conform afspraak geretourneerd aan de verhuurder.

Want je moet een akkoord verkrijgen van de verhuurder dat alles in goede orde is ontvangen.

Ook hier geen sprake van problemen. Ik heb er alles aan gedaan om het correct te doen.

Dus dan is het begrijpelijk dat ik niet zo 'fijn' reageer op dit soort dingen.
Ik heb je een PB gestuurd met wat info.
 
Zie toegevoegd foto. Mijn NAW uiteraard verwijderd.

Een vriendin die bij de ANWB werkt, oppert dat het om afsleepkosten lijkt te gaan.

Maar ik heb in de twee keer dat ik een motor heb gehuurd, beiden conform afspraak geretourneerd aan de verhuurder.

Want je moet een akkoord verkrijgen van de verhuurder dat alles in goede orde is ontvangen.

Ook hier geen sprake van problemen. Ik heb er alles aan gedaan om het correct te doen.

Dus dan is het begrijpelijk dat ik niet zo 'fijn' reageer op dit soort dingen.
Ik weet niet of het begrijpelijk is dat je zo reageert op dit soort dingen.
Iedereen reageert anders en daar heb je zelf maar beperkt invloed op.

Ik neem het je ook niet kwalijk, als je dat denkt dan heb je mijn reply verkeerd gelezen.

Ik wil je alleen tegen jezelf beschermen door je te waarschuwen dat je wellicht overreageert en met wat je daarna op internet een bedrijf zijn reputatie aanvalt. De manier waarop je dat doet kan tegenwoordig al snel juridische gevolgen hebben. Dat is het enige waar ik je op attent wil maken. Als je dat niet boeit...prima, jouw keus.
 
Zie toegevoegd foto. Mijn NAW uiteraard verwijderd.

Een vriendin die bij de ANWB werkt, oppert dat het om afsleepkosten lijkt te gaan.

Maar ik heb in de twee keer dat ik een motor heb gehuurd, beiden conform afspraak geretourneerd aan de verhuurder.

Want je moet een akkoord verkrijgen van de verhuurder dat alles in goede orde is ontvangen.

Ook hier geen sprake van problemen. Ik heb er alles aan gedaan om het correct te doen.

Dus dan is het begrijpelijk dat ik niet zo 'fijn' reageer op dit soort dingen.
Waarom wij motoren delen. Het verhaal achter MotoShare
Volgens mij zie ik opvallende verschillen met de gegevens uit jouw afbeelding en wat hier vermeld staat.

Debiteurennummer / referentienummer, komen die overeen met de eigenlijke overeenkomst ?
 
Ik weet niet of het begrijpelijk is dat je zo reageert op dit soort dingen.
Iedereen reageert anders en daar heb je zelf maar beperkt invloed op.

Ik neem het je ook niet kwalijk, als je dat denkt dan heb je mijn reply verkeerd gelezen.

Ik wil je alleen tegen jezelf beschermen door je te waarschuwen dat je wellicht overreageert en met wat je daarna op internet een bedrijf zijn reputatie aanvalt. De manier waarop je dat doet kan tegenwoordig al snel juridische gevolgen hebben. Dat is het enige waar ik je op attent wil maken. Als je dat niet boeit...prima, jouw keus.
Dat begrijp ik.
Maar in mijn directe kring (familie/vrienden) is er ook zoiets voorgekomen. Diegene was heel veel geld kwijt!
En nu overkomt het mij het. Betalen voor iets waar ik geen gebruik van hebt gemaakt.

En dan ook nog totaal geen reactie via de kanalen die MotoShare zelfs aanbiedt. Dat is mij te spannend.
Maar dankzij de tip om via Linkedln te doen heb ik een reactie van de COO.

Die vroeg om de mail en factuur, dus er is schot in de zaak.
 
Ik niet, hij heeft toch bevestigd gehad dat ie de motor in goede orde terug heeft gegeven?
Dat kun je dan bij evt incasso gewoon bewijzen.
Gelukkig heb ik de WhatAps berichten nog, idd. Maar je weet nooit of zo'n incassobureau bereidt is om mee te denken. Daarom hoop ik op actie van MotoShare zelf.
 
Dat begrijp ik.
Maar in mijn directe kring (familie/vrienden) is er ook zoiets voorgekomen. Diegene was heel veel geld kwijt!
En nu overkomt het mij het. Betalen voor iets waar ik geen gebruik van hebt gemaakt.

En dan ook nog totaal geen reactie via de kanalen die MotoShare zelfs aanbiedt. Dat is mij te spannend.
Maar dankzij de tip om via Linkedln te doen heb ik een reactie van de COO.

Die vroeg om de mail en factuur, dus er is schot in de zaak.
FrankMono....relax !!

Ik ben bereid een weddenschap aan te gaan om het bedrag wat op de rekening staat dat het opgelost gaat worden.

Zeg t maar.... O-)
 
fijn dat het forum toch hulp heeft kunnen bieden. Zo zie je maar dat het toch goed was dat je hier kwam.
 
fijn dat het forum toch hulp heeft kunnen bieden. Zo zie je maar dat het toch goed was dat je hier kwam

De oplossing: op hun website staat ergens een pagina met hun medewerkers met links naar hun LinkedIn profielen. Ik heb toen met alle medewerkers via LinkedIn contact gezocht en zo kon ik ze eindelijk bereiken.
Thanks voor jouw oplossing. Ik ben contact gehouden met de COO van MotoShare.

Die vond het ook raar dat iemand na twee jaar een factuur krijgt. Verder zou de fout bij de ANWB zitten? Zie bijlage...
 

Bijlagen

  • IMG_20230201_094336.jpg
    IMG_20230201_094336.jpg
    124,2 KB · Weergaven: 91
  • IMG_20230201_094321.jpg
    IMG_20230201_094321.jpg
    82,3 KB · Weergaven: 91
Op zich waardeer ik dit soort services wel, net als bv. Uber die een decennia-oude kartelstructuur slopen. Maar ik krijg bij motoshare op een of andere manier het gevoel dat het een zolderkamertjesbedrijf is dat zich interessant en veel groter voor wilt doen. Een mannetje dat alles doet. Hij is COO, CEO, CFO, customer sevice rep., in ieder geval iets Engels. Een hele slechte bereikbaarheid van een groot bedrijf gaat in mijn ervaring meestal niet samen met kwaliteit of een goede ervaring (UPC van vroeger met hun brakke internet, UPS van nu met hun onnodig ingewikkelde website, etc).
 
Ik had al lang het probleem bij mijn rechtsbijstand-verzekering neergelegd.
Laatste jaren al enkele keren prima geholpen met juridische kwesties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan