MotoTronix en hun klantenbehandeling !

Sommige anderen in een stevige zeikmood vandaag, collectieve menstruatieperiode bij de users of is het volle maan :+ :P

wave.gif
 
Ik heb zo'n schema vroeger uit m'n hoofd geleerd, maar dat is wel al errug lang geleden, ik zal eens ff kijken of ik 't nog ergens terug kan vinden.....
 
Harley, beetje offtopic maar in 1 van de mailtjes staat je naam en adres, ik wwet niet of het je wat kan schelen, maar toch. :)
 
...
Ik heb er zelf een alarmlicht installatie vandaan gehaald die zonder extra schakelaar werkt, gewoon aanzetten met de orginele richtingaanwijzerschakelaar (richting naar rechts, binnen 3 sec. naar links en daar laten staan en alles knippert).
...

Hey CinWin,
zoiets zoek ik eigenlijk ook voor op mijn VFR. Heb je daar een schema van of moet je het daar bestellen? Ennuh quanta kosta? (prijs?)
Bij voorbaat dank.
 
Hoi DeKleef,

Heb er helaas geen schema van, zit ook ingegoten (waterdicht), maar voor de prijs hoef je het denk ik niet te laten, €29,95. Het is een zeer makkelijk aan te sluiten setje, klein doosje met 4 draadjes, één +, één - en twee draadjes voor naar de knippers link en rechts. Setje zit bij mijn motor(cbr600) onder de buddy in het bakje waar normaal het serviceboekje ligt.

Grtz.
 
Jeetje, je trekt wel erg snel conclusies... een paar uitroeptekentjes en je gaat helemaal over de rooie. Das echt overdreven vind ik. Je kan via internet moeilijk zien met welke bedoeling iemand iets zegt. Je kan bepaalde emotionele uitdrukkingen (zoals boos, etc.) niet altijd peilen via internet. Het beste voorbeeld hiervan is wel sarcasme. In het dagelijks leven bereik je dit door iets op een bepaalde toon te zeggen. Via internet is dat moeilijk over te brengen. Of je moet er bij zeggen dat het sarcastisch bedoeld is.... maar dat is ook weer zo iets. Trouwens een aanname doen na een paar uitroeptekens is helemaal ruig. En dit terwijl de zinnen waarbij het gebruikt werd normale zinnen zijn. het mooiste vind ik het mailtje wat je terug heb gestuurd naar aanleiding van die uitroeptekens... Ik kan mij voorstellen dat die vent toen iets had van: 'what the fok? Heeft ie ze wel allemaal op een rijtje...? Die gozer is gedragsgestoord.... Sociopatisch. Daar neem ik geen contact meer mee op.'

Neem de dingen die mensen doen en zeggen met een korreltje zout zo nu en dan. Zeker via internet.
 
Sommige anderen in een stevige zeikmood vandaag, collectieve menstruatieperiode bij de users of is het volle maan :+ :P


Whahahaha :}


Tja har.. ze nemen veel tijd voor je, kost niets.. ze hebben het vast druk..

beetje erg aan het overreageren/drijven.

 
Terug
Bovenaan Onderaan