Mp3 500 abs v snaar

de onderdelen ziijn gehomoligeerd ! In bijvoorbeeld duitsland heeft elk onderdeel dat je aan een voertuig toevoegd een ABE nodig en dat zijn deze producten zijn goedgekeeurd zijn voorzien van een ABE

En Nee merken zoals boven genoemde zijn ontwikkeld voor de racerij het is een door ontwikkeling maar voor de racerij als het echt beter was zouden de makers van de scooters het zelf gebruiken een leuk voorbeeld vind ik zelf de Aprilia SRV850 / Gilera GP800 hierbij maakt Piaggio standaard gebruik van Dr Pulley rollen omdat deze het wel de 10.000km volhouden die ze voorschrijven als interval voor een beurt
 
toch vreemnd dat j costa dan voornamelijk zegt dat hun vario ontwikkeld en getest is voor de orginele setup dus orginele drukveer trekveren v snaar etc, en nogmaals als het krukassen zou slopen dan zou een bedrijf die zoiets fabriceert niet lang bestaan denk ik
 
Wat een onzin lees ik hier zeg.
Ontzettend veel mensen zetten een malossi of j.costa in hun scoot....iedere sportievere rijder.
De scoot wordt veel lekkerder om te rijden en met minder trillingen.

Heb dat bij m'n 3 scoots onmiddellijk laten monteren.
Bij m'n nexus 500 verdwenen de vervelende trillingen bij langzaam rijden en is t een totaal andere scoot.

Malossi is een Italiaans merk dat al heel lang bestaat. J.costa is ook heel bekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan