MP3 aanschaffen

Ik zwaai naar alles.. Mp3's.. Motorscooters.. Harleys.. Brommobielen.. Fatbikes.. ANWB stelletjes.. Pedelecs.. GS rijders.. Mensen in fluor vestjes.. Vuilnisman achterop de vrachtwagen.. Buschauffeurs..

Je zou maar een "motorrijder" zien en vervolgens gaat er een hele analyse in je kop om.. Zijn er 1 of 2 wielen; heeft hij een fluor vestje aan? Is het misschien een Mp3? Nee kut; het is een trike.. moet ik nou zwaaien? Of moet ik niet zwaaien.. Nee ik zwaai lekker niet. Zal hem leren die klootzak met z'n wanna-be klerenmotor.

Jezus Christus Ten paard, dan heb je een moeilijk leven.

(Ik zwaai niet naar mensen in een Fiat Multipla)
 
Ik waardeer de hunker hier echt wel.
😂😂

En bedankt voor alle tips ik ga weer verder op onderzoek.
Één ding al geleerd ik hoef niet te zwaaien naar de “echte” motors 😂😂
Gezien je forum naam kom je uit mijn regio, Wanneer ik zwaai verwacht ik dat ook terug he!
 
Ik vind een MP3 wel degelijk een Motor, motorscooter in dit geval.

Als hij de variant koopt waar de wielen een paar centimeter dichter op elkaar staan is het ineens een motorfiets en geen trike meer. En dan kan hij hier ineens wel vragen stellen? Dan zou de Yamaha Tricity of Niken ook geen motorfiets zijn. En aan die motorfietsen zijn menig nieuwsartikelen / reviews gewijd.

De MP3 is een beetje de gateway drug naar een motorfiets.. Automobilisten huren of rijden een keer op zo'n ding en dan is het toch wel fijn rijden. De volgende stap is dan een motorrijbewijs halen.

Edit: MP3's zijn wel zowat de meest onbetrouwbare (qua techniek en elektra) kutdingen die je kan vinden.

Een scooter is ook geen motor.
Ik vind ze gaaf, zeker de Vespa’s.
Maar het is geen motor.
 
Ik heb een tijdje een gehad (zelfs de mp3 motor uitvoering) . Ik dacht het went wel, en het is maar voor woon werk.
Nou dat zitten alsof je op een plee zit went niet, en het gebrek aan vermogen ook niet.
 
Ik vind een MP3 wel degelijk een Motor, motorscooter in dit geval.

Als hij de variant koopt waar de wielen een paar centimeter dichter op elkaar staan is het ineens een motorfiets en geen trike meer. En dan kan hij hier ineens wel vragen stellen? Dan zou de Yamaha Tricity of Niken ook geen motorfiets zijn. En aan die motorfietsen zijn menig nieuwsartikelen / reviews gewijd.

De MP3 is een beetje de gateway drug naar een motorfiets.. Automobilisten huren of rijden een keer op zo'n ding en dan is het toch wel fijn rijden. De volgende stap is dan een motorrijbewijs halen.

Edit: MP3's zijn wel zowat de meest onbetrouwbare (qua techniek en elektra) kutdingen die je kan vinden.
Gelukkig geef je in de laatste alinea zelf het antwoord.
 
Ik heb contact gehad met motoport in Leek
Ik ga even een afspraak maken voor wat advies

Lijkt me het beste in mijn geval.
Normale dealer en hopelijk eerlijk advies
 
Misschien kan je er eentje huren, want verkopen wil iedereen ze wel.
Ook zou ik n motorrijles nemen, want t rijdt echt niet als een auto.
Kijken in bochten en t nemen van bochten is serieus anders.

Denk ook aan de volgende optie...het motorscooter rijbewijs!
Dan leer je echt rijden en een motorscooter is goedkoper dan een MP3 in aanschaf en onderhoud
 
 Rijbewijs A1: vanaf 18 jaar – 125cc-motorscooter met max. vermogen: 11 kW.
 Rijbewijs A2: vanaf 20 jaar – motorscooter met max. vermogen: 35 kW.
 Rijbewijs A: vanaf 24 jaar – motorscooter met max. vermogen: onbeperkt.
 
Was voor mij ook een nieuwe=> Motor-scooter-rijbewijs.....................Huh 😳

Als gemeld is gewoon motor-rijbewijs. (waarmee ook is toegestaan om scooter te rijden)
Eigenlijk is een scooter een motorfiets van plaatstaal.
 
Zo dan, laten een paar mensen zich hier kennen zeg. Wat een vat zuur, niet normaal.

Geef gewoon antwoord op de vraag of geef gewoon geen antwoord. Hoe moeilijk is dat nou? Misschien een beetje teveel dwangmatige reageritis? Dat je 't niet kunt helpen om toch maar ergens op te reageren en heel ongevraagd je mening te geven?

Wat is zo'n forum toch fijn.... je kunt er zo de gevalletjes 'doorsturen naar de psycholoog' uit plukken. En als je TS nog niet hebt weggejaagd is dat eerder een wonder dan een verdienste. Tering zeg. Zeker thuis niks te zeggen...
 
Zo dan, laten een paar mensen zich hier kennen zeg. Wat een vat zuur, niet normaal.
Is dit een reactie op mijn verwondering over een motor-scooter-RBW, wat voor mij gewoon een motor-RBW is?
Ik heb/ had daar nog nooit eerder van gehoord.

Ik weet dus niet wat er zo vreselijk zuur aan is??
 
Terug
Bovenaan Onderaan