MSL 5 mei circuit experience Zandvoort

MTFDarkEagle

MF veteraan
9 okt 2013
7.089
2.465
Almelo
Wie -o- wie gaat daar ook heen van hier?

Mijn eerste circuit ervaring en heb er erg zin in (groep 1).

Nu heb ik wel een vraag:

Nu heb ik op mijn VFR een Barracuda uitlaat met dB-killer. Moet ik mij zorgen maken dat ze mij van het circuit halen (nu ze de geluidsgrens aangescherpt hebben)?
 
Serieus??

Conclusie: standaard demper monteren?
Dan wel okee neem ik aan.

Welke dB waarde wordt aangemomen? Typegoedkeuring of de 95 dB?

#: Typegoedkeuring is 86 dB bij 5000 RPM als ik het mij goed herinner.. Maar ik kan mij voorstellen dat dit bij volgas nogwat meer is. En nu staat de VFR erom bekend dat de standaard uitlaat een "civiel" geluid maakt. Hoe komen die 1000CC-ers daar dan mee weg? (of ben ik nu dom aan het denken..)
 
Laatst bewerkt:
Serieus??

Conclusie: standaard demper monteren?
Dan wel okee neem ik aan.

Welke dB waarde wordt aangemomen? Typegoedkeuring of de 95 dB?
Geintje :+

Met een DB killer zal het geen probleem zijn hoor,zeker niet voor groep 1.

Have fun op 5 Mei,ik ben er ook :]
 
Geintje :+

Met een DB killer zal het geen probleem zijn hoor,zeker niet voor groep 1.

Have fun op 5 Mei,ik ben er ook :]
Pfffffff

Aso! :P

Je had me ff goed te pakken *O*

Heb er heeeel erg zin in!!!

Tot dan! Welke groep rijd jij? :]
 
Laatst bewerkt:
Dan is de kans groot dat wij even gekletst hebben daar! :W

Daar door jullie overtuigd om hieraan deel te nemen 8-)
Er staat mij iets bij dat ik met een VFR rijder heb gesproken,ergens in mijn geheugen.
Het zal je zeker niet tegenvallen,al velen les gegeven en allen vinden het leuk gaaf kicke en weet ik veel allemaal.
 
Ben er ook bij *O* eerste dag van dit jaar, ff trainen met de laatste aanpassingen aan de fiets en dan hopelijk eindelijk een keer cup winnen dit jaar. Heb weer zin in een leuk msl jaar :Y

@ MTFDarkEagle Pas wel op circuitrijden blijft vaak niet bij 1 x
 
Ben er ook bij *O* eerste dag van dit jaar, ff trainen met de laatste aanpassingen aan de fiets en dan hopelijk eindelijk een keer cup winnen dit jaar. Heb weer zin in een leuk msl jaar :Y

@ MTFDarkEagle Pas wel op circuitrijden blijft vaak niet bij 1 x

*O*

Nog een vraag:

Mag ik iemand meenemen die kijkt? Zou het leuk vinden als ik mijn vader mee mag nemen. Hij rijdt dan niet op het circuit, maar kijkt mee. Is zoiets mogelijk?
 
Als m'n motor geen kuren heeft kom ik misschien wel kijken! Laatste keer was toch al snel zo'n 7 jaar geleden. xD En door het goede advies van een vd marshalls kreeg ik zoveel vertrouwen dat na 4 rondjes het rubber van de PP's meer naast de band hing dan erop. :+

Je leert er ideaal sturen! :] mwop mwooop!

Is de tribune wel open voor publiek? :P
 
Laatst bewerkt:
:} :} :}

Was SUPER!!

Drie sessies.. Groep1C.

Eerste sessie in subgroep G (was iets later met opstellen dus de wat snellere waren al vol). Dat ging met tempo :z ....

Dus... Voor sessie twee & drie gevraagd of ik naar een snellere groep kon. Was geen probleem. Ben geplaatst bij Mike, die "begeleide" twee 125CCers (racemotoren). Vermogen van niks maar die gaan door de bocht!!! :} :] Sjezus..

Geen schaamrandjes meer en lekker KD-s gemaakt.

Super gaaf was het! En erg gezellig!!

Dit vraagt om herhaling.

Foto's ff kopen zal ik ze plaatsen :)
 
Als ik dit zo hoor kan ik niet wachten tot 21 mei op assen. Groep 1. Mijn eerste x.

Hebbi nog tips.

Vroeg me alleen wel af wanneer je bericht krijgt voor het een en ander.

Gr jeffrey
 
Als ik dit zo hoor kan ik niet wachten tot 21 mei op assen. Groep 1. Mijn eerste x.

Hebbi nog tips.

Vroeg me alleen wel af wanneer je bericht krijgt voor het een en ander.

Gr jeffrey

Tips? Geniet er van en probeer te ontspannen!

Wedden dat 't vandaag komt :+ (was bij mij twee weken van tevoren)
 
Terug
Bovenaan Onderaan