Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

musclebike treffen tienhoven 20-22 aug

hoffer

MF veteraan
In memoriam
5 sep 2002
14.278
5
Hoogkarspel
De eliminator club holland(EMC) organiseerd in samenwerking met diverse andere clubs,waaronder v-max club holland,community x4,z1300 club enz.,een internationaal musclebike treffen op camping de koekoek in tienhoven
Op dit treffen zullen voornamelijk de muscle- en naked bikes komen en ook zwaar verbouwde streetfighters uit binnen- en buitenland

hieronder een gedeelte uit een mail die ik van de organisatie heb gekregen om een idee te krijgen wat de bedoeling is:


Voor meer info zie: www.eliminator.nl onder het kopje events.

[spammodus]

Er wordt binnenkort een nieuwe site geopend: www.musclebikes.nl waar je natuurlijk ook op de hoogte wordt gehouden over dit treffen.

[/spammodus]

Ik zal hier ook zoveel mogelijk info neer proberen te zetten om iedereen op de hoogte te houden.
Als je dit weekend niet wil missen zet het op je kalender en geef je hier op,dan houd ik hier een lijst bij met de mf-ers die meewillen.


1 Hoffer
2 Speedjunkie (ik heb je er alvast bijgezet )
3 Nitromax
4 InSiDeOuT
5 Siberian
6 Dr.@
 
Laatst bewerkt:
3 NitroMax


[edit]btw welke Tienhoven is dat? Aan de foto's te zien niet het Tienhoven waar ik gewoond heb ( bij de Maarseveense Plassen ). Maar ook niet al te ver van waar ik nu woon, ik zie foto's van de Lek [/edit]
 
Laatst bewerkt:


Hoffer, heb je vandaag in Scheveningen de VMaxrijders nog aangesproken op het MuscleBikeTreffen ? Zal wel in het clubblad komen te staan neem ik aan.

Ik heb het er heel even met vmaxgek over gehad.
Hij zei dat ze wel een mailtje hebben gekregen,dus ik neem aan dat ze het nog wel in de groep gooien.
En anders moet jij maar een beetje pushen in de club,als je de contributie betaald hebt
 
als je de contributie betaald hebt
Stom hè, gisterenavond gelijk overgemaakt. Maar ik denk dat ik weet wat er aan de hand is. Vorig jaar was precies hetzelfde, bleek ik ook niet betaald te hebben, terwijl ik heel erg oplet dat alles op tijd de deur uitgaat. Volgens mij krijg ik niet zo'n kaartje bij "het laatste blad", dat het weer tijd is om te betalen.