musclebike treffen tienhoven 20-22 aug

Even een kleine update en een kickje ;)
Ik heb bericht gekregen dat er iig een grote partytent van 20 bij 30 meter komt,dus daar kan wel een feestje in gehouden worden. :)
Podium met een dj om ons van een lekker muziekje te voorzien is ook geregeld.

Ik ga de 24e april naar noordeloos toe naar een eliminator treffen en dan gaan we naar de camping toe waar het moet gaan geveuren.
Ik zal wel even wat piccies maken en die hier dan neerzetten.
 
10cm van max z`n max:

kawasaki__0096.JPG


Nu beslaat jouw max wel een oppervlakte van een paar vierkante meters zeker? ;)
 
Natuurlijk kom ik ook, maar ben lid van de EMC, dus voor mij is het vanzelfsprekend...

Max, ik hoor van Emile dat jullie al flink contact hebben gehad?

Nou maar hopen dat ik mijn fiets op tijd klaar heb, want op dit moment zit het nog wat tegen met m'n nieuwe zit...
 
Natuurlijk kom ik ook, maar ben lid van de EMC, dus voor mij is het vanzelfsprekend...

Max, ik hoor van Emile dat jullie al flink contact hebben gehad?

Nou maar hopen dat ik mijn fiets op tijd klaar heb, want op dit moment zit het nog wat tegen met m'n nieuwe zit...

D´r wordt aardig wat heen en weer gemaild... Tenslotte proberen zo veel mogelijk X4´s die kant op te krijgen!!! :9
 
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel muscle bikes op dat treffen gaan verschijnen.

Zal voor mij de eerste keer worden dat ik een X4 in het wild ga zien dan... haha!
 
Hij staat er nu helemaal op,zonder andere fietsen ervoor :)
Ja, had Emile ff een foto gemaild ;) , heeft een hoop grote en goede ideeën die jongen ! Zulk soort initiatieven moeten gesteund worden ( net als Street or Track, die ook op het MuscleBikeTreffen een stand zal hebben )

[edit]Verrek, zie nu dat ik zelf ook op die foto sta ;) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
[Nu beslaat jouw max wel een oppervlakte van een paar vierkante meters zeker? ;)
Klinkt best een beetje als leedvermaak :(

Frame met wielen staat bij mij, grootste deel van m'n blok ligt bij Paul in Weert en de koppen en carburateurs liggen binnenkort ergens in Belgie, bij Paul's broer voor de flowbank................hoezo grote motor ;)

Die Z1300 staat overigens deze maand in de Streetfighters ( net als de SoT winnende FireBlade met dubbele NOSflesjes in z'n benzinetank )
 
Ik ben heel erg benieuwd hoeveel muscle bikes op dat treffen gaan verschijnen.

Zal voor mij de eerste keer worden dat ik een X4 in het wild ga zien dan... haha!

Ik heb jouw er ook ff bijgezet in de eerste post.

Waarschijnlijk ben ik de 25e ook erbij in noordeloos,dus dan hoef je niet tot augustus te wachten om een x4 in het wild te zien ;)
 
Ik heb jouw er ook ff bijgezet in de eerste post.

Waarschijnlijk ben ik de 25e ook erbij in noordeloos,dus dan hoef je niet tot augustus te wachten om een x4 in het wild te zien ;)

GriNZ! Ga het niet redden de 25e. Waarschijnlijk ook niet zonder motor. Zit tegen met het subframe voor m'n nieuwe zitje. Hoop in de eerste of tweede week van mei weer te kunnen rijden.....

Iig voor de EMC toertocht van 16 mei moet ik weer kunnen vlammen!
 
Ik ben gister even op de camping geweest en ik moet zeggen:het is een erg mooie lokatie.
Vlakbij het water,mooie bochtige dijk :} ruimte genoeg voor weet ik veel hoeveel motoren :}

full
 
Leuk gezicht al die Eliminators...............staat ook nog een chopper bij..............grappig ! :P :9

Huh,hoe weet jij dat er ook nog een honda rebel bij was?
Die staat niet op de foto`s :?
Of heb je stiekum van een afstandje staan kijken :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan