musclebike treffen tienhoven 20-22 aug

@ speedjunkie
jij hebt toch ook een duitse versie van het affiche gekregen?
Mail jij hem door naar de community of moet ik het even doen?
 
@ speedjunkie
jij hebt toch ook een duitse versie van het affiche gekregen?
Mail jij hem door naar de community of moet ik het even doen?

Heppum net binnen gekregen. Alleen ff kijken of ik hem voor de Community een beetje kan verkleinen. 1,8 MB is niet echt iets waar ze op zitten te wachten voor de site... :X
 
Gaat dit nog steeds door ?? als ik op die koekkoek site kijk staat er niets meer over,. ook op muscle-bike kom ik niet echt veel meer tegen :?

hallo oma ;)
 
Okee, de eerste versie van de site staat online...

Er moet nog veel gebeuren, maar het is een begin!

Greetz and see ya in Tienhoven!
 
En maar gelijk ff geregistreerd voor het MuscleBike Forum ( is dat ook MF of MBF ? )


;)

Ik ben voor MBF,anders wordt het zo verwarrend ;)

Waarschijnlijk komen er ook nog een paar gasten uit duitsland van de community X4.
Er waren er iig een paar erg enthousiast,dus we zullen zien.
 
Waarschijnlijk komen er ook nog een paar gasten uit duitsland van de community X4.
Er waren er iig een paar erg enthousiast,dus we zullen zien.

Dat zou natuurlijk wel heel erg gaaf zijn! Uit Engeland schijnt ook een aantal Eliminators te komen...
 
*Kick*

nog 3 weekjes :)

je kan vanaf vrijdagochtend 10 uur terecht op de camping,als je wil kan je ook nog mee met een ritje naar hoek van holland om de engelse musclebikerijders op te halen.
 
Heb met Paul gesproken en m'n VMax zal zeker niet klaar zijn dat weekend, we gaan toch ook maar een speciale krukas laten maken. Zal er dus met de Big Zed zijn, wel jammer, maar liever één seizoen niet rijden dan volgend seizoen een krukas die op een wokkel lijkt ;)
 
Lachen, mischien kom ik ook wel ff (als mijn xjr musclebike genoeg is)
 
Heb met Paul gesproken en m'n VMax zal zeker niet klaar zijn dat weekend, we gaan toch ook maar een speciale krukas laten maken. Zal er dus met de Big Zed zijn, wel jammer, maar liever één seizoen niet rijden dan volgend seizoen een krukas die op een wokkel lijkt ;)

Dat kan er ook nog wel bij:een andere krukas.
Maar het is wel zo,je kan het beter nu goed aanpakken dan dat je volgend jaar weer niet rijden kan.
Maar de Big-Z heeft ook genoeg muscles :} om naar het treffen te komen.


Lachen, mischien kom ik ook wel ff (als mijn xjr musclebike genoeg is)

Moet je doen,er zullen wel meer xjr`s zijn.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd,zeggen ze toch 8-)
 
Heb met Paul gesproken en m'n VMax zal zeker niet klaar zijn dat weekend, we gaan toch ook maar een speciale krukas laten maken. Zal er dus met de Big Zed zijn, wel jammer, maar liever één seizoen niet rijden dan volgend seizoen een krukas die op een wokkel lijkt ;)

Zeker jammer dat je niet met je Vmax komt, maar met die Big Zed val je ook niet heel erg uit de toon wel dan?

Heb jou gisteren overigens op de musclebike site gezet onder vmax. Hoffer staat er ook netjes op nu.
 
Ik zag net op de site van de community X4 in het forum dat er 5 duitse X4 rijders komen :} :} :}

@siberian staat er netjes op. :}
 
En weer een X4 rijder die zich meld uit duitsland.
Kreeg net een mailtje van ene Udo die wil zaterdag met wat vrienden komen.
Als het zo doorgaat zijn de X4`s nog in de meerderheid straks :P
 
Zeker jammer dat je niet met je Vmax komt, maar met die Big Zed val je ook niet heel erg uit de toon wel dan?

Heb jou gisteren overigens op de musclebike site gezet onder vmax. Hoffer staat er ook netjes op nu.
Tja, aan de Big Zed valt het niet zo op het een Musclebike is, maar dat wil eigenlijk juist zo houden, geen alu 3-spaakswielen, geen USDvork, geen speciale achterbrug, alles zo origineel mogelijk...................behalve het blok ;)
De verrassing is zoveel groter als het verkeerslicht op groen springt :P :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan