musclebike treffen tienhoven 20-22 aug

Ja ik was er zaterdag ook nog even 8-) Leuke motors gezien en gelukkig toch nog redelijk weer :) Ik heb ook nog een foto uit de collectie van Triker..ga ik 'm posten of niet..vooruit dan..

(Afbeelding)


:} :} :}
Geweldige foto van die X4 ;)
Dit was het eerste treffen in nederland waar er meer X4`s waren dan v-maxxen.
Dus kom op mannen en vrouwen volgend jaar wil ik het weer andersom zien.
Straks denken ze dat een X4 meer voorkomt dan een v-max en dat kan niet natuurlijk ;)
 
Ook voor de liefhebbers van hier, is de betreffende foto in dit topic HIER te downloaden als wallpaper ;)
 
Ziet er leuk uit al die foto's. Volgend jaar nog meer 'Chantay' pixies.
Geen X4 en V-Max burnout gezien. De XJR jongens waren zeker achter de geraniums gebleven.
De Eliminator boys stonden wel te burnouten.
Waarom niet het record van meeste V-Max niet in Tienhoven organiseren i.p.v. in Scheveningen. Kunnen we meteen voor weinig overnachten want de prijs was echt spotgoedkoop wat ik daar kwijt was aan ontbijt en bbq.
Gezellige mensen ontmoet, leuke gasten die de bediening en het drinken verzorgden en last but not least heb ik mij enorm met al die motorgekke musclebikers geamuseerd.
Een beter alternatief dan de McDonalds voor de toekomst.

For those who are from Bulgaria, my name is Stiga :}

Bijlage: 000_0042.JPG
 
Waar 't al niet goed voor kan zijn om een foto te plaatsen ;) Heb inmiddels de vraag gekregen of de foto's in Fighters Magazine geplaatst mogen worden en of ik er volgend jaar weer aanwezig kan zijn :)
 
Klein albumpje gemaakt,

zie: http://www.xs4all.nl/~triker/ph/index.htm


Hier enkele previews


ph001.jpg


ph010.jpg


ph012.jpg


ph015.jpg


ph022.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die foto's zien er mooi uit zeg.
Verheug mij nu al weer op volgend jaar en op de uitgave van Fighters magazin waar een reportage over het Musclebiketreffen in komt te staan.
De motorbladwereld in Nederland kijkt alleen nog maar naar tupperware bikes want een beetje musclebike gebeuren als afgelopen weekend wordt compleet genegeerd.
Ook op www.eliminator.nl/2004.htm staan een hoop foto's. :)
 
De motorbladwereld in Nederland kijkt alleen nog maar naar tupperware bikes want een beetje musclebike gebeuren als afgelopen weekend wordt compleet genegeerd.

Dat heb ik inmiddels ook gehoord :X
 
Laatst bewerkt:
Hi Niels. Zie een paar pixies van jou. Heb gehoord dat je uitgebreid op de Musclebikes site wordt gezet. Komt het toch allemaal nog goed, he he.

Keep the rubber down

SSSSSStiga
 
Hi Niels. Zie een paar pixies van jou. Heb gehoord dat je uitgebreid op de Musclebikes site wordt gezet. Komt het toch allemaal nog goed, he he.

Keep the rubber down

SSSSSStiga
Zag mezelf idd erbij zitten, en hoe :o
 
Ik heb nu flink wat foto's verzameld voor de musclebike site en ze blijven maar binnen komen. Ga ze van het weekend allemaal online zetten...

Mochten jullie ook nog foto's hebben, stuur ze maar op!
 
Terug
Bovenaan Onderaan