vind het verschil met de 999s (ook niet een an de langzaamste) wel ERG groot...
ben benieuwd naar de praktijk, want kan me niet voorstellen dat ie een ZX10 of R1 zomaar wegrijdt..vanwege de gearing zal ie misschien een iets hogere top hebben...lekker belangrijk boven de 280-290.
wat wel belangrijk is dat het een mooie motor is, maar heb een van de jappen net zo lief..wat hebben we het toch moeilijk met al die keuzes ; -)
Hmmmm lamme raden.....PS met vergelijkingstest (MV1000, CBR, ZX10R) is uit.
en de winnaar is......
in motorwereld is het de R1 die wint
enkel R1 en MV halen 170 krukas pk's
Ik vind 'm uiterlijk te Spartaans en die pijporgels onder 't achterzitje vind
ik persoonlijk ook lelijk
Ach, kinderfietsje's.
MAB Hayabusa Turbo - 316 Pk/9000 rpm, 279 Nm/6700 rpm.
0 - 300 kmh.: 13,5 sec.
250 - 300 kmh.: 3,9 sec.
Idd bla bla bla.....een hobbelpaard die alleen rechtuit kanAch, kinderfietsje's.
MAB Hayabusa Turbo - 316 Pk/9000 rpm, 279 Nm/6700 rpm.
0 - 300 kmh.: 13,5 sec.
250 - 300 kmh.: 3,9 sec.
Idd bla bla bla.....een hobbelpaard die alleen rechtuit kan
Ik zeg ook niet dat het mijn keuze zou zijnOf een fiets nu 250 of 280 loopt laat mij Siberisch koud; 110 PK aan het achterwiel, meer dan 100 Nm tussen de 4000 en 7000 rpm, perfecte vering, een stabiel frame en ik ben helemaal gelukkig.
Het bla bla bla laat ik meestal aan anderen over...
Zie je reactie nu pas. Uiteraard heb ik de 1000 al (hebbie me nog niet horen rijdenheb jeje 1000 al?
yeah baby, gaan met dat ding, mensen die zoiets kopen als beleggingsobject moeten ze doodschieten, maak er maar foto van en ga daar naar kijken
Maar een geluid dat er uit komt9~ 9~ 9~