• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

MV Agusta F4 Senna

Honda4ever

MF veteraan
Lid geworden
5 jan 2003
Waarderingsscore
0
Vandaag zag ik bij "Viva Italia" op het TT circuit deze motor staan:
[Dode link verwijderd]
Ik had deze fiets nog nooit gezien en vond hem echt :9~ . Het is een gelimiteerde oplage van 300 stuks.

Dode link

28.000€, bij Verboven in Oostmalle staat er nog eentje 8-)

Dat valt mij nog mee €28.000 voor een gelimiteerde oplage en dan ook nog een MV Agusta.

Bij MotoPort Stadskanaal staat er ook eentje, de meest :9~ fiets die ik ken...

ergens in het piel dorpje Alphen nabij de belgische grens staat er ook wel eens eentje voor de raam. Heeft eigenlijk altijd wel een eye catcher voor de raam staan

Vandaag zag ik bij "Viva Italia" op het TT circuit deze motor staan:
Dode link
Ik had deze fiets nog nooit gezien en vond hem echt :9~ . Het is een gelimiteerde oplage van 300 stuks.

Dode link
Ik zag em gisteren in het echt rijden :9~ ! Nou, ja... de Rood/Witte uitvoering (f4-s) dan, maar errug indrukwekkend!

Wacht maar totdat je de SPR ziet

Bedoel je deze soms??

full

SPR heb je ook in het rood-grijs, is iets exclusiever afgewerkt qua vering en stuurdemper en heeft een paar pk meer

de mijne was een SPR, kostte 18.000€ (normaal 20.000 :( )

Op dinsdag 10 juni 2003 09:10 schreef Idefix het volgende:
Bedoel je deze soms??

Schitterend model, eh? Deze kost je €30.000,- hier in het Nederlandje :( ... nog ff sparen dus.

Ik zou er wel op willen rijden, maar dan alleen voor de show en met mooi weer O-) . Ik zou met zo'n dure motor niet plat door de bocht durfen ofzo.

Nee, hij lijkt me veel te duur. Qua aanschaf en onderhoud, maar ik vind het een mooie motor om te zien. Heel exclusief. Er stonden ook meteen een stuk of 5 mensen omheen om foto's te maken. Maar als ik een keer de loterij win, zit de kans erin dat ik er één aanschaf. (Na een jaar, of ze moeten ook teruggetuned kunnen worden naar 25 kw ;) )

Ik wist wel dat er Ducati's zijn in een Senna uitvoering, maar dit was de eerste keer dat ik een MV Agusta F4 zag in die uitvoering. Ik was meteen onder de indruk :9~ :9~

Ik vind de blauw/zilveren echt geweldig :}
Ken em alleen van plaatjes want het ze in het echt nog nooit gezien.

Deze dus:

Bijlage: f4spr_1.jpg

Die Senna is echt :9~ Ik heb haar ook al in het wild zien rijden :}

Enne die SPR mag ik waarschijnlijk ook een stukje rijden via Motormaniacs. Ik hoop echt dat dat door gaat en dat ik haar niet laat vallen. Dan kan je denk ik echt je spaarvarkentje in stukjes meppen.....

FUCK, I AM A LUCKY BASTERD *D

Laat ik jullie alvast voor zijn })

Senna: 102,9 Kw (140 CV) at 12600 r.p.m. - Lim. 13900 with RG3 + Eprom
SPR : 107,3 Kw (146 CV) at 13000 - Lim. 13900 r.p.m. with RG3 + Eprom
F4S : 100,7 Kw (137 CV) at 12600 - Lim. 13300 r.p.m.

En het ding schijnt niet te sturen :X
Leuk dat een motor naar mijn dochter is genoemd ;)

Op dinsdag 10 juni 2003 09:10 schreef Idefix het volgende:Bedoel je deze soms??

(Afbeelding)
dit is echt een van de mooiste motoren!!!een kleur maaaar zooo strak niet te geloven,hoelanger je er naar kijkt hoe mooier die word!!!

Terug
Bovenaan Onderaan