Nürburgring, het was wéér fantástisch!!!

mooi! wanneer :?

enuhhh, plak je er gelijk een BBQ voor ons achteraan Paul? ;) Dan neem ik mijn videorondjes ook wel ffkes mee, kun je nog lachen om ons allereerste rondje })
Leuk idee Fabian...en daarna lekker naar de ring... :] ..na een heerlijke nacht in Paul zijn tuin..weltrusten... :z
 
mooi! wanneer :?

enuhhh, plak je er gelijk een BBQ voor ons achteraan Paul? ;) Dan neem ik mijn videorondjes ook wel ffkes mee, kun je nog lachen om ons allereerste rondje })

Dat is mogelijkheid 1. Mogelijkheid 2 is niet barbeknoeien, maar rijden op de Ring en de laptop meenemen met het filmpie er op. :+
 
Leuke piccies, heb de actiefoto's nog niet gezien, niet gelukt?

Volgende keer groepsfotooooooooooooo!

invasion.gif
 
Paul, toen je met die camera achter me reed was niet het snelste rondje want toen wachtte ik een beetje op je omdat je de camera aan het checken was onder het rijden. Na Flugplatz ging pas echt het gas erop.
De ronde daarna was de laatste van de dag en die ging nog een stukkie sneller. Ik denk een stukkie onder de 9.00 Min.
 
Paul, toen je met die camera achter me reed was niet het snelste rondje want toen wachtte ik een beetje op je omdat je de camera aan het checken was onder het rijden. Na Flugplatz ging pas echt het gas erop.
De ronde daarna was de laatste van de dag en die ging nog een stukkie sneller. Ik denk een stukkie onder de 9.00 Min.

Jaja, nu al smoesjes verzinnen he om je "langzame" tijd een beetje goed te praten :+

;)
 
Jullie waren toch met 10-15 man?? Waarom hoor ik van de rest niks...mochten ze niet bij jullie staan ? :+ ;)
 
Paul, toen je met die camera achter me reed was niet het snelste rondje want toen wachtte ik een beetje op je omdat je de camera aan het checken was onder het rijden. Na Flugplatz ging pas echt het gas erop.
De ronde daarna was de laatste van de dag en die ging nog een stukkie sneller. Ik denk een stukkie onder de 9.00 Min.

Ja Ferry, ik weet zeker dat we die ronde onder de 9 minuten BTG zaten. :}
 
Jullie waren toch met 10-15 man?? Waarom hoor ik van de rest niks...mochten ze niet bij jullie staan ? :+ ;)

Paul, ik heb geen idee waarom er geen reacties meer komen. Zouden ze niet weten dat als je geen verslagje schrijft dat je nooit meer mee mag????

:+
 
leuk die 2 R1 alleen de verkeerde kleur })
hebben ook een keer gereden op de ring
alleen met regen das pas kicke glij partij..
 
Paul, ik heb geen idee waarom er geen reacties meer komen. Zouden ze niet weten dat als je geen verslagje schrijft dat je nooit meer mee mag????

:+

Er zijn ook mensen die het wel eens druk kunnen hebben met andere zaken dan M-Fen en brommeren etc.etc. :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

Mijn verslag komt vanavond nog :9 :9 :9 :9

Wel ff een piccie van Paul zijn slider :9~
full
 
Hehe ik heb eindelijk de tijd of ik ben eindelijk bijgekomen van deze GIGA Ring ervaring.

Eerst een stukje naar Breukelen gereden om daar een Vrouwelijke R1 berijdster te ontmoeten waar ik mee naar De MAC zou rijden. FF getankt en op de brommer gestapt en rustig naar de Mac gereden. Staan we onderweg te rusten komt er een FZR 600 bij. Was dus Duncan. Laatste stuk met z'n 3tjes. Lekker staan wachten op de Rest en ff staan babbeloetsen. Op naar de Ring. Eesrst met zijn allen rustig gereden op de B258. Wat later zat ik een het iets snellere kop groepje. ( stelletje Dwazen eigenlijk 8-) ). Bij de ringaangekomen ff uitpuffen en wat drinken. Daarna begonnen aan het eerstje rondje van de dag. Was voor mij een GIGASUPERSNEL rondje en ging hardstikke lekker.
Ik wist een beetje de weg. tijdens het 4e rondje van de dag een klein foutje :( en zag de vangrail toch wel heel erg dichtbij. 50 cm is toch dichtbij of niet. maar ja dit is bekent op de ring.

Ik heb deze dag mijn tempo aanzienlijk verhoogd en wil een stuurdemper want hij begint toch wel wild te worden. Wel ja de wheelies komen er ook steeds meer bij de karussel en pflanzgarten ook nog achterwieltje los en nog meer van die plekken.

Uitpuffen en weer naar huis. Een aantal was al weg en de drie wijzen gingen terug over de 258. Met zijn 4tjes ging we over de Autobahn terug waar we toch wel wat boze blikken kregen van gekke Chopper rijders :j


Een voor een namen we afscheid van elkaar en na 850 zeer vermoeiende KMetjes ingestort op de bank smachtend een breezertje gepakten op om 0500 om te werken.

Ikke wil weeeeeeeeeeeeeeerr :} :} :} :}
 
Hier dan mijn verslag 8-)

's ochtends 5.30uur mijn nest uit terwijl ik de vorige dag gevaren
100-0027a_IMG.JPG

heb en teveel drank op :r maar goed brommeren op de Ring gaat natuurlijk gewoon door.
Ferry was op tijd bij mij om aanhanger met mijn motor aan te kunnen koppelen en we konden om 6.40uur vertrekken
100-0049a_IMG.JPG


naar Roosteren.
100-0050a_IMG.JPG

Onderweg Paul ff gebeld of tie wel op tijd zou zijn *D en dat was tie.
In Roosteren aangekomen ff een bakkie bij mijn familie gedaan en wachten op het telefoontje van Paul die zou bellen wanneer hij zou vertrekken bij de Mc Donalds Nederweert.

Uiteindelijk bij Roosterten bij elkaar gekomen en lekker rustig richting de B258 :} :} :} gereden.
1x op de 258 het gas er op met een aantal verse Ringgangers (ik hoop dat ik goed voorgereden heb) Het ging toch niet te traag hé boys??? 8-)
Bij de Ring aangekomen Fabian en Joost even gedag gezegd en de rotzooi in de Focus gepleurd (dank voor de opslag en oppas :} : }) Na diverse sterke verhalen de baan op. Eerste rondje lekker rustig aan gedaan :9 Vele flessen water gevuld en opgedronken en nog meer sterke verhalen en veel sarcastische opmerkingen richting R1 :+ rijders en zo ;) ;) ;) ;)
100-0052a_IMG.JPG

2de en3de lekker geknald met Rene (kuip aan de grond)
100-0054a_IMG.JPG

, Martin }) (kleine stiekemerd)
100-0062a_IMG.JPG

,Ferry
100-0065a_IMG.JPG

en Paul.
Hier Paul met zijn R1 vrienden :9
100-0067a_IMG.JPG

4de en laatste rondje een klein uitstapje gemaakt op de curbstone maar mocht geen naam hebben :9
Toen nog ff een rondje met een Amerikaanse Corvette meegereden :9~ :9~
100-0056a_IMG.JPG

100-0061a_IMG.JPG

enne in deze NIET meegereden ;( ;(
100-0066a_IMG.JPG

Toen we uitgevloerd waren maar weer richting Roosteren de Motor weer op de aanhanger ff douchen en gezellig met het busje van Ferry weer naar huis 23.00uur thuis en helemaal naar de klote........pufpuf :z :z :z ;z :z :z :z
 
Laatst bewerkt:
Ff gemakzuchtig :P

Op zondag 18 augustus 2002 17:45 schreef Mar1tin het volgende:
Ikke is lekker als eerste trug :P :P :P
Maar was ook als laatste daaro :( , pas om 13.30 uur vertrokken, 14.10 uur daar! Iedereen ff gezien/gesproken en lekker een rondje meegepikt :]
Omdat ik op tijd thuis zou/moest/wilde zijn weer vertrokken om 15.45 samen met Blade 10 (René: })
Was weer leuk én lekker warm! Lees straks wel hoe of wat van de rest!

:] :] :]

Zo, en nu werken ;( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan