Bram de Viking
Die hard MF'er
- 16 jul 2014
- 541
- 0
Tja duur ?
Ik betaal bij EZS 4250 euro voor 2 wielen + schommelvork ..... voor naafbesturing komt er nog 1485 euro bij :-(
Ik betwijfel of gewone poten lang genoeg zijn. Daarnaast zijn gewone telescoop poten flinterdun, dat zou mij niet voldoende vertrouwen geven.Als ik zo iets zou willen bouwen zou ik een standaard vork pakken en die leeg als basis gebruiken. Heb je alleen een setje extra schokkers nodig.
Laag zwaartepunt, goedkope banden, korte versnellingen. Het topvermogen is wel voldoende maar het is wel lekker als je weg kunt rijden zonder je koppeling uit te roken.Waarom kiest toch bijna iedereen voor andere wielen?
Het koppel en vermogen van de tegenwoordige motorfietsen is toch ruim voldoende, vroeger deed men het voor giering, maar dat is nu niet meer nodig.
Het had al de helft gescheeld als hij de veren ook een beetje korter had gekozen. Hoewel die dikke kont ook niet echt helpt.
Leuk kortere veren maar dan hanngt alles achterover, vind ik ook niet fraai.
Zo zie je maar dat smaken erg verschillen, gelukkig maar.
Het kan best leuk smoelen hoor, een schommel, dikke kont en 14" wieltjes (vind ik zelf dan)
[afbeelding]
Ja, qua styling is dit topklasse. Jammer dat er geen XS650 blok in zit, dan had ik hem helemaal gaaf gevonden.Het kan best leuk smoelen hoor, een schommel, dikke kont en 14" wieltjes (vind ik zelf dan)
[afbeelding]
Volgens mij is hij te kooptja , hier is geen discutie mogelijk , dit is een hele mooie schommelvork
Volgens mij is hij te koop
Tja duur ?
Ik betaal bij EZS 4250 euro voor 2 wielen + schommelvork ..... voor naafbesturing komt er nog 1485 euro bij :-(
Waarom kiest toch bijna iedereen voor andere wielen?
................
Tja duur ?
Ik betaal bij EZS 4250 euro voor 2 wielen + schommelvork .....
Dat weet ik , schandalig duur een wiel ..... als je weet dat 4 wielen voor een auto met banden 500 euro kost , voor de motor heb je een half wiel voor die prijs
Begrijp die hoge prijzen niet. Mag dan dom wezen te zijn maar wat moet die velgen nu duur maken ten opzichte van auto velgen. Met een beetje fantasie kun je in een paar uur enorm veel produceren en voor een conventionele draai- en freesbank betaal je toch niet meer dan is een keer € 75,00 per uur.