Naar de Nürenburgring

heb even gerekend...

da\'s een gemiddelde van >160km/u

dat haal ik enkel op de snelweg, en dan zelfs nog niet te lang of mijn soes begeeft het :)
 
Ronderecord is iets van 7 min 44? sec, dit is al meerdere jaren niet verbeterd en gereden door een \"bejaarde\"(54 jr oid) testrijder van Metzeler, Helmuth Dähne, op een Rc 30!


Vroeger reden ze op die baan toch GP\'s ??
Is dit record dan uit die tijd??
Ik neem aan dat er toen ook niet veel bestelbusjes, en andere vierwielers op de baan waren

Groetjes :z
 
Vroeger reden ze op die baan toch GP\'s ??
Is dit record dan uit die tijd??
Ik neem aan dat er toen ook niet veel bestelbusjes, en andere vierwielers op de baan waren

Groetjes :z

Tja...die filmpjes waarin die R1 tegen een Porsche rijdt komen ze ook van alles tegen...en toch rijdt ie hem in 8 min nog wat :}
 
Nee, geen RC 30 in de GP\'s. Dahne reed toendertijd de motor ralley, een klasse in Duitsland met standaard motoren met kleine aanpassingen. De snelste ronde heeft hij (7:49.51) heeft hij tijdens de toeristenfahrt gereden. Later op de dag op een doordeweekse dag. Het was dus redelijk stil op de baan. De banden die op de RC 30 lagen: Metzeler ME Z1.

Snelste ronde ooit op de Nordschleife: Stefan Bellof met een Porsche 956 in 1983 tijdens een 1000 km race in een tijd van 6:11.130.

Mijn snelste tijd: 8:30 BTG. Zal dit jaar wel weer even duren voor we weer in de buurt zitten. Denk dat mijn eerste rondje dit jaar rond de 10 minuten ligt. :( Maar ja, vele rondjes verder dan zitten we weer onder de 9 minuten. *D
 
Op vrijdag 18 januari 2002 20:08 schreef R1 beest het volgende:
Kijk eens op deze site en geniet van het rijden van de cameraman jurend,uiteraard op een R1.
Er staan veel opname\'s op dus laden die hap,hoop voor je dat je een snelle aansluiting hebt want de movie\'s zijn lang.

http://motorcycle-dk.com/en/multimedia/

Ik zie 4, 5 en soms wel 6 keer hetzelfde stuk achter elkaar gemonteerd zitten, wat is hier dan de reden van.....?
Ik zie niet een keer de hele ring voorbij komen :(
 
Ik zie 4, 5 en soms wel 6 keer hetzelfde stuk achter elkaar gemonteerd zitten, wat is hier dan de reden van.....?
Ik zie niet een keer de hele ring voorbij komen

Welke video heb je gedownload? Ik heb dit probleem nog nooit gehad.
 
Nou ok, jullie willen weten wat er fout is, komtie:
De titel die ik neerhaal heet nordschleife_20010825_lap306_l.mpg .

Hier selecteer ik het filetype waarna ik hier een filmpje kies om te downloaden.

Dan kies ik dus voor Lap 306, Hi-res 91.10 Mb, 400×272 en krijg vervolgens een filmpje wat bestaat uit een aantal keer exact hetzelfde stuk.

Hoe bedoel je zonde van die 90 Mb downloaden |(
 
Door BYM op 28-01-2002 19:31



Nou ok, jullie willen weten wat er fout is, komtie:
De titel die ik neerhaal heet nordschleife_20010825_lap306_l.mpg .

Hier selecteer ik het filetype waarna ik hier een filmpje kies om te downloaden.

Dan kies ik dus voor Lap 306, Hi-res 91.10 Mb, 400×272 en krijg vervolgens een filmpje wat bestaat uit een aantal keer exact hetzelfde stuk.

Hoe bedoel je zonde van die 90 Mb downloaden

Snap het niet, had in het verleden het zelfde filmpje al gedownload, en geen enkel probleem. De ronde stond er in zijn geheel op.
 
Maar je ziet het nu ook, of snapt niet dat het bij mij fout gaat??

Nee, sorry, ik snap er helemaal niks van. Ik heb hem net nog een keer gedownload, en er staat een hele ronde compleet op zonder herhalingen.
 
Gave ronde :)
Eneeuhh.. hier gaat ie ook perfect zonder problemen hoor.
Die 91MB grote nordschleife_20010825_lap306_l.mpg dus ja.
 
Ja snap\'k ook niet goed.. met bus heb je der toch geen zak aan maar verknal je\'t wel voor de rest :(
Idd. In de Moto73 stond een keer een stukje over de ring, stond er dat er ook wel eens een touringkar met bejaarden rond reed die een beetje aan het sightseeing waren |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan