Naar de Nordschleife op 26 mei

Dit is idd een hele mooie alternatieve route! :}
Scheelt een stuk in afstand en is vooral in het begin mooier om te rijden! :9~
Ikke stem voor iig!

Tja, als we ook nog over de route gaan discuteren..... nou ja even een polletje? :?
 
Ik rijd sowieso niet.
Met mijn uitlaten kom ik er niet op, dat weet ik sinds gisteren zeker.

Maar ja de rit ernaar toe is ook :}

Maar zoals gezegt ik wil wel voorrijden voor de langzame groep evt samen met nog iemand.
 
Count me in! Ik ben dus samen met twisted Paul gegaan en beviel reuze goed. Maar ik ben ook een van die lui die je absoluut tot de beginners moet rekenen. Ik ben dan ook zeer genegen om met die groep mee te rijden. :]

Ik betwijfel dan oook of ik mijn CBR600f uit 2002 ga uitproberen op de Nordschleife....is een supercircuit vlg mij maar daar ben ik NOG een te groot poesje voor ;(

Nou ja hoe dan ook....we kunnen bij mij in Roermond verzamelen of wellicht bij Paul in Heerlen als hij dat goed vind.....
 
We kunnen b.v. ook ontmoeten bij Shell station TienBaan aan de A76 vlak voor de Duitse grens.

Daar kunnen we de motoren ff voltanken e.d.

k'hoor het wel.
 
Ik ga mee :]
(onder voorbehoud van goed weer, maar dat geldt voor iedereen denk ik... :) )
 
Zaterdag 11 mei schreef Jarnohet volgende:

Tuur als je alleen gaat voor de rit ernaar toe dan kan die Yosh best hoor, alleen de geluidscontrole op het circuit wordt dan lastig,
gewoon in z'n 1 zo min mogelijk toeren door het poortje.
Hmmm.... ik ga eens kijken of ik iets van kurk kan maken wat ik er zo in en uit floep om die geluidsmafia :j te omzeilen })
 
Die alternatieve route lijkt me wel wat, ik ga
voor geen miljoen dat circuit op, dus ik wil best
uitgeblust aankomen en dan met een bokworst en een cola met mijn luie reet in het gras hangen en rondkijken 8-)

Dus misschien de niet rijders (waarschijnlijk dezelfde als de langzame groep) die de alternatieve route kunnen nemen :?
 
laatste keer dat ik er was werd er niet veel gecontroleerd, de week ervoor weer wel....je moet gewoon geluk hebben...ik ben met mn herriepijp gewoon op de koppeling door t poortje gereden *D ....of je kunt gewoon staan wachten tot er ff niemand bij t poortje staat, en dan snel erdoorheen.....als je maar zorgt dat je ook niet op t parkeerterrein als een gek loopt te gassen, want dan houden ze je in de gaten
En stel dat je te veel herie mee brengt , wat dan?niet het circuit op is logisch , maar is er verder nog gezeik?
Ik ga ff kijken of ik de tijd heb dan , maar omdat ik zo groen als gras ben :P met circuitrijden ga ik denk ik alleen kijken. :z

edit : en ik ben ook voor een langzame groep *D
 
Laatst bewerkt:
Vanaf Aken binnendoor... ben je wel effe bezig er te komen, dus vroeg vertrekken (of overnachten in Heerlen). Met hemelvaart effe wezen kijken (viaduct bij Adenau). Was verschrikkelijk druk, zowel op als naast de baan.
 
Vanaf Aken binnendoor... ben je wel effe bezig er te komen, dus vroeg vertrekken (of overnachten in Heerlen). Met hemelvaart effe wezen kijken (viaduct bij Adenau). Was verschrikkelijk druk, zowel op als naast de baan.
Valt errug mee!!!!
Route: Aken-Venwegen-Schmidt-Heimbach-Gemünd-Kall-Marmagen-B258-Ring.
Zal hooguit halfuurtje langer zijn dan volledig B258 vanaf aken, is wel veel leuker!!
En langzame groep voorrijden..........
Ik wacht wel op de afslagen en kruisingen!
 
En stel dat je te veel herie mee brengt , wat dan?niet het circuit op is logisch , maar is er verder nog gezeik?
Ik ga ff kijken of ik de tijd heb dan , maar omdat ik zo groen als gras ben :P met circuitrijden ga ik denk ik alleen kijken. :z

edit : en ik ben ook voor een langzame groep *D

Verder geen gezeik, je mag er niet op....t is niet zo dat je een bekeuring ofzoiets krijgt...en als je er niet op mag kun je lekker door de Eiffel gaan rijden, is ook een genot!
 
Wie is er langzaam..gemiddeld....snel....?...de langzaamste rijden het laats weg...van de ontmoetingsplaats.....de snelste het 1ste....
 
De rit heen/terug lijkt me ook wel errug leuk, zijn die bokworsten & cola wat daaro of niet??? :9

Ik kom alleen vanuit de richting R'dam (kan ik ook niets aan doen! ;) ) Rijden er nog meer vanaf die richting??

Ciao!
 
En stel dat je te veel herie mee brengt , wat dan?niet het circuit op is logisch , maar is er verder nog gezeik?
Ik ga ff kijken of ik de tijd heb dan , maar omdat ik zo groen als gras ben :P met circuitrijden ga ik denk ik alleen kijken. :z

edit : en ik ben ook voor een langzame groep *D


Ik ben gisteren geweest. Er was de hele dag geen geluidscontrole :} Iedereen kon de baan op met veel herrie :} Wat ik wel gezien heb is de Duitse politzei :j geluidsmetingen langs de weg. Wanneer je een demper met de tekst "only use for race" of id dan kreeg je 20 pleuro's aan je broek. dit alles zonder te meten. De assholes!!!!!!!!!

Ik heb de boete's gezien |(
 
Ik ben gisteren geweest. Er was de hele dag geen geluidscontrole :} Iedereen kon de baan op met veel herrie :} Wat ik wel gezien heb is de Duitse politzei :j geluidsmetingen langs de weg. Wanneer je een demper met de tekst "only use for race" of id dan kreeg je 20 pleuro's aan je broek. dit alles zonder te meten. De assholes!!!!!!!!!

Ik heb de boete's gezien |(
nou , er zit een laser k1 onder , maar vind em zelf niet echt lawaai maken.Er staat verder ook niets op , dus weet niet hoeveel illegaal ik ben.
 
Ik ben gisteren geweest. Er was de hele dag geen geluidscontrole :} Iedereen kon de baan op met veel herrie :} Wat ik wel gezien heb is de Duitse politzei :j geluidsmetingen langs de weg. Wanneer je een demper met de tekst "only use for race" of id dan kreeg je 20 pleuro's aan je broek. dit alles zonder te meten. De assholes!!!!!!!!!

Ik heb de boete's gezien |(

Goh, laat die tekst nu net op e uitlaat staan

ONDER DE AANSLUITKLEM :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Valt errug mee!!!!
Route: Aken-Venwegen-Schmidt-Heimbach-Gemünd-Kall-Marmagen-B258-Ring.
Zal hooguit halfuurtje langer zijn dan volledig B258 vanaf aken, is wel veel leuker!!
En langzame groep voorrijden..........
Ik wacht wel op de afslagen en kruisingen!


Ok dan die route wil ik wel ff proberen ik kom volgens mij het circuit toch niet op.
 
Zoals het er nu voorstaat is de verzamelplaats dus dat tankstation aan de A76 ? :?
En ik ga dan niet het circuit op , maar wil het wel ff zien enzo...... :P
Ik ben er nooit geweest, dus de route erheen zegt mij niets , maar als het maar een beetje een stuur route is :] :]
Rijdt veel leuker ;)
Bokworst, cola ,here we come. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan