Naar de Nordschleife op 26 mei

Lijk mij wel verstandig,ik wil niemand in de weg rijden... :?

FF serieus...we moeten een polletje houden wie/hoeveel er meegaan....dan bepaalt men in welke groep men wilt rijden...snel...sneller.....snelst *D *D *D *D .


Dit weekend word het slecht motorweer..dus volgend
weekend word het mooi weer,enne R1 maniac gaat mee...dus wat kan er mis gaan :?

Wat ik wel van plan bent is met standaarduitlaatdemper richting de eifel te rijden.

Ik rijd(althans zo lijkt het erop)zeker met Gizzmo vanuit Delft weg,opweg richting Weert sluit de rest aan.


Oja over de route,maak mij helemaal niet uit al krassen we de heeeeeeleeee eifel/zwarte woud etc: door ik wil sturen... :] :] :] :] :]

Zorgen jullie wel goed voor Milad? :} :} :} :} :} :} :}
 
Oja.....we hebben Max...nog....de comeback.....maarre geen stoppie's onderweg he' ;) ...gaat tie al weer goed met je :?
Was geen stoppie ;( Gewoon een wegglijdend wiel...
En het gaat...nog wel pijn natuurlijk...eea gebroken, maar ja...Das et mooie van een lichaam he...geneest vanzelf... :}
Quote van een van de wijzere mense op deze aardkloot :P
 
Lijk mij wel verstandig,ik wil niemand in de weg rijden... :?

FF serieus...we moeten een polletje houden wie/hoeveel er meegaan....dan bepaalt men in welke groep men wilt rijden...snel...sneller.....snelst *D *D *D *D .


Dit weekend word het slecht motorweer..dus volgend
weekend word het mooi weer,enne R1 maniac gaat mee...dus wat kan er mis gaan :?

Wat ik wel van plan bent is met standaarduitlaatdemper richting de eifel te rijden.

Ik rijd(althans zo lijkt het erop)zeker met Gizzmo vanuit Delft weg,opweg richting Weert sluit de rest aan.


Oja over de route,maak mij helemaal niet uit al krassen we de heeeeeeleeee eifel/zwarte woud etc: door ik wil sturen... :] :] :] :] :]

Ja goed plan dat van die poll, maar ik kan de poll niet wijzigen, ofwel iedereen die gestemd heeft kan niet meer stemmen.

Hoe doen we dit jongens? Denk even mee... :?
 
Ikke wel. En het was weer :9~ Ben zaterdagavond naar m'n tante in Roosteren gereden, daar geslapen en 's ochtends om 9.00uur zat ik in de Eifel :}
Jeetum zeg....lekker hoor,ik heb je wel een gemeld dat ik een lang weekend naar de eifel wilt..weet je nog?....nou wanneer dan :? overdag sturen....in de avond......lekker rodelen.....
 
Op woensdag 15 mei 2002 20:40 schreef R1 beest het volgende:Dit weekend word het slecht motorweer..dus volgend
weekend word het mooi weer,enne R1 maniac gaat mee...dus wat kan er mis gaan :?

Met een prettig tempo geflits worden misschien?
;)

Etienne
 
Jeetum zeg....lekker hoor,ik heb je wel een gemeld dat ik een lang weekend naar de eifel wilt..weet je nog?....nou wanneer dan :? overdag sturen....in de avond......lekker rodelen.....

Ergens in juli of zo??? Ik vindt het prima. Vrijdag middag weg maandagavond terug. Lijkt je dat wat???? :]
 
Ik heb er erg veel zin in, wie heeft nog meer heeeeeeel veeeeeeeeeeeel zin om de B258 af te scheuren, en daarna lekker de Nordschleife onveilig te maken?

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Ok.. ik move ff mijn verhaal uit het andere topic..

Ach, WTF, waarom ook niet... Maaruh, vanaf waar?

Ik denk dat op 1 dag heen en terug Nordschleife wel een aardig stukkie toeren is. Als er om 9:00 uur in Limburg wordt afgesproken vrees ik dat ik afhaak.

En wat verstaan jullie onder die 3 groepen? Bij groep 1 (snel) haak ik af...
groep 2 denk ik wel mee te kunnen komen aangezien ik mijzelf niet onder de groep 3 rijders schaar.

Ik draai graag het gas open maar kan ik met mijn Bandit 600 meekomen met groep nr. 2?????

Ik lees hier dus dat jullie om 9:30 willen vertrekken vanuit Weert... Dat ligt niet echt op de route.
Zijn er nog mensen uit het Noorden / Oosten die meegaan en een andere route nemen?

En dan hier nog maar een keer de vraag, wat verstaan jullie onder een rustig rijdende groep en een gematig snel rijdende groep?
Groep 1 rijdt in niet mee aangezien mijn Bandit 600 het niet bijhoudt.. Toch heb ik niet het idee dat ik bij de rustig rijdende groep thuis hoor maar ik weet niet wat de M-F standaard is...
Kan ik op mijn Bandit 600 meekomen met de gematig snel rijdende groep meekomen of wat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok.. ik move ff mijn verhaal uit het andere topic..Ik lees hier dus dat jullie om 9:30 willen vertrekken vanuit Weert... Dat ligt niet echt op de route.
Zijn er nog mensen uit het Noorden / Oosten die meegaan en een andere route nemen?

En dan hier nog maar een keer de vraag, wat verstaan jullie onder een rustig rijdende groep en een gematig snel rijdende groep?
Groep 1 rijdt in niet mee aangezien mijn Bandit 600 het niet bijhoudt.. Toch heb ik niet het idee dat ik bij de rustig rijdende groep thuis hoor maar ik weet niet wat de M-F standaard is...
Kan ik op mijn Bandit 600 meekomen met de gematig snel rijdende groep meekomen of wat?

Voor die Bandit hoeft het geen probleem te zijn, ligt aan de bestuurder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan