Naar de Ring - interesse in het noorden?

Is dat inc. overnachting ?
Ik zou het liefst door de week gaan, lekker rustig op de baan. Maat dat zou wel moeilijk worden voor de meeste.

Ben alleen zo blut, heb niet eens meer geld om te tanken :(
Wij gaan wel voor een overnachting, het is anders te veel om op 1 dag te rijden (1000+ km, zouden we we wel gelijk bovenaan staan in Fastcruiser's overzicht ;) ).

Ik ga ook liever door de weeks maar zit met m'n werk en vele anderen zullen dat ook hebben (of school), daarom moet het toch maar op een zondag.

Ons idee is dus om de zaterdags heen te gaan, in Limburg of Duitsland ergens te overnachten en de volgende ochtend naar de Ring te rijden, daar ons eerste rondje (of misschien wel meer) te rijden achter Fabian, Paul of een andere expert en daarna weer terug naar huis via de B258...

4 of 11 Mei weet ik nog niet zeker, dit heet oa. te maken met het weer (minimaal 15 graden en droog) en wanneer de meesten kunnen.

Wij regelen waarschijnlijk zelf iets qua overnachting, degenen die mee willen rijden zullen zelf iets moeten regelen. Ik weet echter nu nog niks daarover dus als iemand een tip heeft voor een goedkoop adres in de buurt waar we met z'n allen kunnen overnachten, ontbijten en de motoren redelijk veilig staan, dan hou ik me uiteraard aanbevolen!
 
Als je het in 1 dag doet kom je denk ik wel bijna op 1000 km uit.

Sta je meteen bovenaan het km/dag lijstje (waar je al van af gevallen bent...) 8-)

edit... ik zag net dat je het al vernoemde ;)

Overigens is het wel in een dag te doen, moet je wel verdomd vroeg opstaan zodat je het "kalm" aan kan doen (de heenreis en evt. terigreis dan)... beter voor je concentratie aan het eind van de dag).

Overigens is je idee om te overnachten ook wel OK... kan je eerst goed bochies oefenen in de Eiffel :9 voordat je de ring op gaat. Dus de eerste dag meteen een flinke route binnendoor rijden (weet nog wel leuke stukjes).
 
Tja wel zin in... ik was gisteren een beetje te laat terug, maar anders was ik vandaag ook gaan Ringen.. :)
 
Ik heb Sliders Guesthouse ff gemailed of ze op 3 en/of 10 mei ook vrije kamers hebben...
 
Wij gaan wel voor een overnachting, het is anders te veel om op 1 dag te rijden (1000+ km, zouden we we wel gelijk bovenaan staan in Fastcruiser's overzicht ;) ).

Ik ga ook liever door de weeks maar zit met m'n werk en vele anderen zullen dat ook hebben (of school), daarom moet het toch maar op een zondag.

Ons idee is dus om de zaterdags heen te gaan, in Limburg of Duitsland ergens te overnachten en de volgende ochtend naar de Ring te rijden, daar ons eerste rondje (of misschien wel meer) te rijden achter Fabian, Paul of een andere expert en daarna weer terug naar huis via de B258...

4 of 11 Mei weet ik nog niet zeker, dit heet oa. te maken met het weer (minimaal 15 graden en droog) en wanneer de meesten kunnen.

Wij regelen waarschijnlijk zelf iets qua overnachting, degenen die mee willen rijden zullen zelf iets moeten regelen. Ik weet echter nu nog niks daarover dus als iemand een tip heeft voor een goedkoop adres in de buurt waar we met z'n allen kunnen overnachten, ontbijten en de motoren redelijk veilig staan, dan hou ik me uiteraard aanbevolen!
Oke, inc. overnachting is idd beter en een stuk gezelliger.
Ik twijfel nog een beetje aan me bandsaldo en me rijkunsten. 11de zou wel mijn voorkeur hebben, het ziet en namelijk uit dat het de 4de niet al te best weer wordt
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad lijkt komend weekend nog niet al te best, voorlopig hou ik het dus op 11 mei! 10 Mei er dus heen, en 11 mei naar de Ring dan.

Mocht het dat weekend ook niet goed weer zijn of mocht blijken dat het merendeel niet kan dan (tis moederdag dan :z ), dan verschuiven we het nog een week, 17 mei naar het zuiden dus en 18 mei naar de Ring.
 
Laatst bewerkt:
Schop... O-)

Mits het goed weer is.... wie gaat er mee naar de Ring in het weekend van 10/11 Mei? Indien de meesten niet kunnen en/of het is slecht weer (regenachtig of te koud), dan wordt het het weekend van 17/18 mei.

Ladies and gentlemen, place your bets!
 
Inderdaad lijkt komend weekend nog niet al te best, voorlopig hou ik het dus op 11 mei! 10 Mei er dus heen, en 11 mei naar de Ring dan.

Mocht het dat weekend ook niet goed weer zijn of mocht blijken dat het merendeel niet kan dan (tis moederdag dan :z ), dan verschuiven we het nog een week, 17 mei naar het zuiden dus en 18 mei naar de Ring.


He Wouter, 17 mei kan ik wel. 10 mei (moederdag) lukt echt niet.
Ik wil namelijk wel mee!
 
Zet mij er (voorlopig) maar op :)

Al is het misschien beter om bijv. 11 en 12 (of 12 en 13) mei te doen... voor mensen die voor het eerst de Ring op gaan het het drukke weekend niet het meest geschikt.

28-4 was ook lekker rustig (op de Ringtaxi na ;) )
 
Schop... O-)

Mits het goed weer is.... wie gaat er mee naar de Ring in het weekend van 10/11 Mei? Indien de meesten niet kunnen en/of het is slecht weer (regenachtig of te koud), dan wordt het het weekend van 17/18 mei.

Ladies and gentlemen, place your bets!

17e kan ik zowiezo niet, over die week ervoor denk ik nog ff na...
 
In de openingspost staat een overzichtje van mensen die meegaan, ik probeer het zo up2date mogelijk te houden...

Wil je mee? Post het hier en vermeld ff wanneer, zet ik je erbij.
 
Hmm... zet me maar bij beide weekenden... ondanx da'k nie weet of ik vrij heb of nie.
 
Heb je al een meeltje teruggehad of er plek vrij is ?
Laat je het ff weten als je definitief gaat boeken.
Ik moet nog ff kijken of ik wat geld bij elkaar kan vinden. Studeren en motorrijden = geldnood.

Edit: Net gelezen dat jullie in een dag gaan rijden.

Tja, mijn huis staat leeg, dus als je een slaapzak meeneemt kan je wel blijven pitten. Sleelt weer wat km `ers, naar Weert is het volgens mij zo`n 130 van mijn huis.
 
Laatst bewerkt:
Heb je al een meeltje teruggehad of er plek vrij is ?
Laat je het ff weten als je definitief gaat boeken.
Ik moet nog ff kijken of ik wat geld bij elkaar kan vinden. Studeren en motorrijden = geldnood.

Edit: Net gelezen dat jullie in een dag gaan rijden.

Tja, mijn huis staat leeg, dus als je een slaapzak meeneemt kan je wel blijven pitten. Sleelt weer wat km `ers, naar Weert is het volgens mij zo`n 130 van mijn huis.
Nee nee, het is nog steeds de bedoeling dat we 2 dagen gaan, 1 dag heen, ergens overnachten en de volgende dag naar de Ring. :)

Het enige wat nog niet zeker is, is het weekend wanneer we gaan.

Ik heb reactie gehad van Sliders Guesthouse, ze hadden nog wel kamers vrij maar om zekerheid te krijgen raadde ze aan om wel redelijk op tijd te reserveren. Tis 25 euro per persoon per nacht, en da's inclusief ontbijt. Niet duur dus...
 
Kunnen we niet zo 18 en ma 19 mei doen? Dan kunnen we op maandag op de Ring rijden en dan is het een stuk rustiger. (Openingstijden weet ik niet.) Ik weet het, kost vrije dagen enzo...
Zie ook 28 april Nordschleife ?! voor het waarom.
 
Kunnen we niet zo 18 en ma 19 mei doen? Dan kunnen we op maandag op de Ring rijden en dan is het een stuk rustiger. (Openingstijden weet ik niet.) Ik weet het, kost vrije dagen enzo...
Zie ook 28 april Nordschleife ?! voor het waarom.
Is een optie... ik kan vast wel op 19 mei vrij krijgen... maar de rest ook?

Wil iedereen ff concreet zijn aub, wanneer willen/kunnen we?
 
Terug
Bovenaan Onderaan