Nederland Oost Topic 2

Stel, Margreet en Erik organiseren wat, kom je dan?

  • Ja, tuurlijk.

    Stemmen: 6 28,6%
  • Nee, denk het niet.

    Stemmen: 2 9,5%
  • Ligt er aan of ik kan

    Stemmen: 10 47,6%
  • Ligt er aan wat men organiseert

    Stemmen: 1 4,8%
  • Ligt er aan hoe duur het is

    Stemmen: 2 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe oud ben je eigenlijk?

Ik vind het tijd worden wat nieuwe topics:

Nederland Oost-pubers (Ik alleen 8-) )
Nederland Oost-jongeren
Nederland Oost-bejaarden (Ted en Swetty?)

Wordt het geheel wat duidelijk. Pubertopic alleen stoere grote verhalen, middelste topic enkel bullshit, en het bejaardentopic gaat over GPS, BMW's, gezinsuitstapjes en auto's :+

Zeg jochie, moet je een tik met mijn wandelstok, of moet ik je overrijden met mijn rollator?? :)
 
Sjoske je bent lekker bezig met je reactie op de Tubantia-online over die motorrijders |(
 
Laatst bewerkt:
gaat lekker,die 2 topics... 8-)

oh ja, nog ff lekker offtopic,

Wie heeft er een leuke autoradio over, met CD-speler, voor een leuk prijsje?

en nee, tis niet voor op de motor ;)


Hoi, mijn vader heeft een nieuwe auto gekocht en daar zat al een radio in dus is er nu een radio-cd speler over. Het is een prima apparaat en zeer weinig gebruikt. Volgens mij is het een pioneer. Zal ik hem eens vragen hoe of wat?? Ik hoor/lees het wel.

@swetty: ook leraar dus, wat voor soort onderwijs? Ik praktijkonderwijs. Ride for the roses is toch een cyclo (dus "toertocht" met tijdwaarneming)? Ik fiets zelf bij RTC Hengelo en OWC Oldenzaal.

Groeten
 
Hoi, mijn vader heeft een nieuwe auto gekocht en daar zat al een radio in dus is er nu een radio-cd speler over. Het is een prima apparaat en zeer weinig gebruikt. Volgens mij is het een pioneer. Zal ik hem eens vragen hoe of wat?? Ik hoor/lees het wel.
...........


okay, vraag hem maar eens....we zijn dus op zoek naar een goede radio/cd speler, voor een redelijke prijs..ik hoor t wel :)
 
Sjoske je bent lekker bezig met je reactie op de Tubantia-online over die motorrijders |(

Sorry hoor, maar ik heb die reactie op tubantia niet geschreven. Moet zeggen dat er idd hetzelfde gezegd wordt maar het komt niet van mij.

[edit]

Waarom pas je nu snel je post aan ?

[/edit]

De manier waarop je het brengt staat me trouwens ook niet aan. Ik ben heus wel vent genoeg om wanneer ik een reaktie plaats, dit onder mijn eigen naam te doen :( B|
 
Laatst bewerkt:
Sorry hoor, maar ik heb die reactie op tubantia niet geschreven. Moet zeggen dat er idd hetzelfde gezegd wordt maar het komt niet van mij.

[edit]

Waarom pas je nu snel je post aan ?

[/edit]

De manier waarop je het brengt staat me trouwens ook niet aan. Ik ben heus wel vent genoeg om wanneer ik een reaktie plaats, dit onder mijn eigen naam te doen :( B|
Daarom haalde ik het weg. Toen ik het teruglas stond het mij ook niet aan. Leek wel een leraar :+

Maar die woorden zijn dus precies hetzelfde, vandaar. Maar doet er ook niet toe m'n reactie was in eerste instantie overtrokken, maar heb het dus veranderd.

No Offence.
 
okay, vraag hem maar eens....we zijn dus op zoek naar een goede radio/cd speler, voor een redelijke prijs..ik hoor t wel :)

ik heb hem net aan de lijn gehad en hij heeft hem er even bijgepakt. Alles is nog aanwezig, zelfs de originele doos met piepschuim. Het is een pioneer DEH-344R radio/CD-speler en is van december 1997. Mijn ouders hebben hem nieuw gekocht in hun vorige auto. Hij is in nieuwstaat (geen onzin, mijn vader kennende.....). Hij heeft een bedrag van 75 euro in gedachte. laat maar wat horen....

Groeten :)
 
Daarom haalde ik het weg. Toen ik het teruglas stond het mij ook niet aan. Leek wel een leraar :+

Maar die woorden zijn dus precies hetzelfde, vandaar. Maar doet er ook niet toe m'n reactie was in eerste instantie overtrokken, maar heb het dus veranderd.

No Offence.


Ok, zand erover.

Zo, nu eens even gaan kijken wie mijn teksten van MF kopieert zonder mijn toestemming B| :P
 
@swetty: ook leraar dus, wat voor soort onderwijs? Ik praktijkonderwijs. Ride for the roses is toch een cyclo (dus "toertocht" met tijdwaarneming)? Ik fiets zelf bij RTC Hengelo en OWC Oldenzaal.

Groeten

Ahha, nou voor alle duidelijkheid ik ben niet werkzaam in het onderwijs hoor, ik fiets alleen met hun mee.

Ik heb het niet zo begrepen dat er een tijdwaarneming aan vast zit, maar van de andere kant weet ik zeker niet alle details. Voorzover ik het weet, alleen een toertocht van 100km. En dat names een afvaardiging vanuit ons bedrijf "THALES" met de bijbehorende shirts die F. van der Wiel, ook een vermeende RTC lid, geregeld heeft.
 
Trouwens, nu nog eens wat. Waarom ben ik nog steeds accubijlader. Dat ding is allang vol B|

:P
 
hè hè, eindelijk gevonden het nieuwe topic van ons.....

@grolsch, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

@BGL, gefeliciteerd met het grootste topic en natuurlijk met deel II, vind goede zaak dat aan jou de eer was om deel II te openen.

@ iedereen, veel plezier natuurlijk hier in t 2de deel (ondertussen al t 4de deel geloof ik *D *D )

VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Zo! Nu ben ik 'ns de eerste!
Van vandaag dan hè.
0478.jpg
 
Je bent er al vroeg bij

En dat voor een student })
 
O-) En dan te bedenken dat de koffie nu ook al klaar is.

Ik moet me sig. nog aanpassen naar het nieuwe topic en al die andere mensen met de NOT link in hun sig. ook!
Ik zal het topicnummer nooit vergeten: 3 0 5 1 5 .
;(
 
O-) En dan te bedenken dat de koffie nu ook al klaar is.

Ik moet me sig. nog aanpassen naar het nieuwe topic en al die andere mensen met de NOT link in hun sig. ook!
Ik zal het topicnummer nooit vergeten: 3 0 5 1 5 .
;(

full
 
Eneuh Boomer: Had gisteren al gemeld dat ik weer thuis was ;) Beter lezen miejonge.
Toen was ik al 20 uur op ;)


De opvolger van John F Kennedy ? })
Kan geregeld worden })


Zeg BGL, die intro van BoomerRR ziet er wel ff wat professioneler uit dan wat jij er (vlug, vlug) hebt neergekalkt. Kun jij die foto er ook neerzetten later?
Benieuwd welke van de 2 Oost-topics door de modjes wordt dichtgegooid. Zou wel sneu zijn voor de wat oudere forummers hiero als deze dichtgaat, die kunnen er dan natuurlijk helemaal geen wijs meer uit worden :+ .
Greetz
Martian
Toch nog een beetje eer aan me werk :}


Ik heb inmiddels een aanvraag gedaan om dit topic om te laten dopen tot:

BGL's FANCLUB
[me]BoomerRR richt wel een andere club op...
[/me]



:+


Ok, zand erover.

Zo, nu eens even gaan kijken wie mijn teksten van MF kopieert zonder mijn toestemming B| :P
Misschien handig om een copyright melding in je onderschrift te plaatsen :P





En als finishing touch...



0474.jpg


Kon t nie laten :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan