Nederland Oost topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo... iedereen aan het sleutelen... MM ook :Y

CIMG1512.jpg

CIMG1511.jpg

CIMG1510.jpg

CIMG1509.jpg

CIMG1508.jpg

CIMG1507.jpg
 
tenkjoe,
ik weet het inmiddels ook zeker :} + :9~ + :9 + 8-) + O-) + :X + B| + :Y + :N + :+ + *O* + ;)

:W


(ohja, gister wederom gespot: ksborg op z'n oranje gevaarte 8-) )
Pff, op dat stuk had ik 'm ff gehad zeg, volgens mij net na die lelijke eerste klim :X... Mja, verder mooie tocht, alleen het beginstuk vond ik oersaaaaaaai. Maar de rest van de tocht maakte dat zeker wel weer goed. Uiteindelijk gemiddeld door die drekzooi nog 22,3km/h gefietst... En 2 lui VOL onderuit zien gaan in de drek _O-...
 
mogguh :Z

:W

@rinze: volgende week dinsdag avond maar alvast vrij houden?

De 13de bedoel je?
Wat mij betreft ok, nadeel is altijd dat ik pas om 19:00 uur van mijn werk terug ben?
Lijkt me verstandig om eerst even te kijken of je er iets mee kunt?
Moet ik je halen, kom je hier heen, of moet ik bij jou komen met de motor?
 
De 13de bedoel je?
Wat mij betreft ok, nadeel is altijd dat ik pas om 19:00 uur van mijn werk terug ben?
Lijkt me verstandig om eerst even te kijken of je er iets mee kunt?
Moet ik je halen, kom je hier heen, of moet ik bij jou komen met de motor?

Kom dan wel ff langs waaien :W :W iets na 19uur is geen probleem hoor, komt mij zelfs beste uit :Y Kom ik wel ff kieken... en als er wat mee te doen is, neem ik het direct mee (als je t er snel onderuit kunt sleutelen :)
 
Cat Names

Wel even een goede naam geven he ;)...

Cat heet op 't moment nog TC (op zijn engels uitgesproken). 't is overigens een hij.
Mocht ik nog een betere naam bedenken laat ik 't je wel horen ;)

Iemand trouwens enig idee hoe ik de kappen er af kan halen??
Schroefjes al verwijderd maar kappen zitten lekker vast.
Vlgs. mij moet ik van onder naar boven werken om alles er af te krijgen.

MM gaat maar 's een Haynes handboek ergens opsnorren
 
Cat heet op 't moment nog TC (op zijn engels uitgesproken). 't is overigens een hij.
Mocht ik nog een betere naam bedenken laat ik 't je wel horen ;)

Iemand trouwens enig idee hoe ik de kappen er af kan halen??
Schroefjes al verwijderd maar kappen zitten lekker vast.
Vlgs. mij moet ik van onder naar boven werken om alles er af te krijgen.

MM gaat maar 's een Haynes handboek ergens opsnorren

Check ff of er nog ergens plastic schroefjes zitten, daar zitten de kappen ook nog wel eens mee vast. Is een hulsje met daarin een plastic schroefje.

Hoezo alle kappen eraf?? :+
 
Check ff of er nog ergens plastic schroefjes zitten, daar zitten de kappen ook nog wel eens mee vast. Is een hulsje met daarin een plastic schroefje.

Hoezo alle kappen eraf?? :+

Nou , motor heeft 1 1/2 jaar zielig in een garagebox gestaan en zie er behoorlijk smerig uit, moet echt goed gepoetst worden en probeer ook zoveel mogelijk de pekelschade er af te krijgen.
Alle kappen worden dan ook helemaal gepoetst en hopelijk glimmen ze me dan weer tegemoet als ik ze er weer op het zitten.
Weet alleen nog niet precies hoe ik ze eraf krijg, van de onderkant naar boven werken of andersom. hi hi.
bovendien zit in de onderkuip bij het achterwiel een behoorlijke barst die vakkundig met plakband aan elkaar is geplakt en dat wil ik ook nog even netjes repareren.

Ach heb lekker de hele winter de tijd en veel dommer kan ik er toch niet van worden toch?
 
goeden avond @ all

Even een vraagje.

Waar kunt ik mijn zadel over laten trekken?

Wenink in Aadorp (bij Almelo) is een hele goede.
Ik heb er mijn zadel opnieuw laten bekleden en dat kostte me ± 47 euro.
Maar dat was zonder opvullen. Dan zal er nog iets bij op de prijs komen.
 
Weet alleen nog niet precies hoe ik ze eraf krijg, van de onderkant naar boven werken of andersom. hi hi.

Ach heb lekker de hele winter de tijd en veel dommer kan ik er toch niet van worden toch?

gewoon zachtjes beetje trekken en dan kijken waar hij blijft steken en dan kijken waarom hij blijft steken :9 tenminste dat was mijn tactiek ;)

Zekers niet *O* das ook mijn motto.

gewoon beginnen en als het dan niet lukt hulp vragen :Y morgen ga ik mijn voorwiel er uit slopen :o en de voorvorken afmaken. Op de goede gok maar eens kijken of het lukt. Lukt het niet, dan zijn er genoeg mensen die wel helpen :Y dat hoop ik dan maar ;)
 
Iemand trouwens enig idee hoe ik de kappen er af kan halen??
Schroefjes al verwijderd maar kappen zitten lekker vast.
Vlgs. mij moet ik van onder naar boven werken om alles er af te krijgen.

MM gaat maar 's een Haynes handboek ergens opsnorren

Die kuipdelen zitten vastgeklikt met een soort pin in een rubberen ring. Die kun je lostrekken en dat gaat inderdaad niet erg makkelijk. Wel voorzichtig want bij mij is op die manier een scheur in dat deel dat achter het voorwiel zit gekomen en dat is altijd balen.
 
Die kuipdelen zitten vastgeklikt met een soort pin in een rubberen ring. Die kun je lostrekken en dat gaat inderdaad niet erg makkelijk. Wel voorzichtig want bij mij is op die manier een scheur in dat deel dat achter het voorwiel zit gekomen en dat is altijd balen.

de zelfde soort pin die ook aan de kuipdelen aan de achterkant zit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan