Nederland Oost topic deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben ik weer..... :W

racemees ligt lekker achter in de tuin op de ligstoel te slapen, tis wel zonde, ze hoeft alleen nog eind-examen praktijk te halen maar ze kan niet eerder op dan september, alles bij het cbr zit vol -O-
Ik kan haast niet wachten om er lekker met z'n tweetjes op uit te trekken, hier naar toe, daar naar toe, saampjes naar de tex... O-)
En er moet dus ook nog een 2e motor bij komen, iemand suggesties? We zijn op zoek naar een motor met een lage zit (ze is 1.68) :W
 
Dag mensen,

heb even een uur en drie kwartier niet gekeken en meteen drie pagina's vol :? .
Wanneer is die fotoshoot dan? volgende week een keer? 's Woensdags is het meestal wel druk bij de tex toch, dus dan kunnen veel mensen..... En wie gaat voor fotograaf spelen?

:W
 
ben ik weer..... :W

racemees ligt lekker achter in de tuin op de ligstoel te slapen, tis wel zonde, ze hoeft alleen nog eind-examen praktijk te halen maar ze kan niet eerder op dan september, alles bij het cbr zit vol -O-
Ik kan haast niet wachten om er lekker met z'n tweetjes op uit te trekken, hier naar toe, daar naar toe, saampjes naar de tex... O-)
En er moet dus ook nog een 2e motor bij komen, iemand suggesties? We zijn op zoek naar een motor met een lage zit (ze is 1.68) :W

Hoi hoi,

Lekker ijsje was dat bij v/d Poel zeg.
Jammer dat Merel niet op m'n Banditje paste. Misschien is een CBR een optie.
Ga anders eens bij een motorzaak langs en gewoon proefzitten (met motorlaarzen) heb ik ook gedaan en na je rijexamen gehaald te hebben (in 1x) gewoon proefrijden.
Weet je i.i.g zeker dat je bij het stilstaan niet omkiept omdat je pootjes te kort zijn.
Misschien zijn laarzen met iets dikkere zolen ook wel een optie. Ze is niet kleiner dan ik ben (1.66), mag altijd nog wel een keer proefzitten en later proefrijden als ze wil.

Greetz Willeke.
 
snapput nie.............VFR heeft toch een hele beste reputatie

VFR is idd ook wa goed.
Motor is oorspronkelijk een duitser.
De man waar ik m van gekocht heb heeft m geimporteerd.
Hij heeft m zelf 5 jaar gehad.
Schade heeft ie volgens mij al in DL opgelopen.
Is onder t kuipwerk wat provosorich opgelapt.
Veel gerepareerd maar niets vervangen.
Ik had t zelf in eerste instantie ook niet gezien.
Maar ik ben nogal vrij secuur dus dat zijn dingen die ik gewoon strak wil hebben.
Ga me er toch aan ergeren.
En vooral als t allemaal nie zo wil als ik dat wil...

@ Tempico: moeten wij es langskomen met de VFR dan??


[me]Bouw gaat even proberen iemand op te beuren[/me]
:)

Ik heb inmiddels een nieuw ruitje besteld dus daar moet ik eerst ff op wachten.
Dan ga ik t hele spul ff passen.
Denk wel dat t kuipframe nog wat gericht moet worden, dus misschien dat t nog wel nodig is dat er even een VFR naast staat waar ik ff de maten van op kan nemen.
Maar daar kom ik wel ff op terug.
Benzine word vergoed en de koffie staat wel klaar dan 8-) ;)

Bedankt voor t aanbod in ieder geval. :}

Ga m nu eerst maar rijklaar maken en rijden en dan van t winter de rest van de kuipdelen maar laten spuiten denk ik....
 
Dag mensen,

heb even een uur en drie kwartier niet gekeken en meteen drie pagina's vol :? .
Wanneer is die fotoshoot dan? volgende week een keer? 's Woensdags is het meestal wel druk bij de tex toch, dus dan kunnen veel mensen..... En wie gaat voor fotograaf spelen?

:W


ik had het al eens aangeboden,is een hobby van me :)

maar eens kijken dan hoe en wanneer en waar :Y :Y
 
ben ik weer..... :W

racemees ligt lekker achter in de tuin op de ligstoel te slapen, tis wel zonde, ze hoeft alleen nog eind-examen praktijk te halen maar ze kan niet eerder op dan september, alles bij het cbr zit vol -O-
Ik kan haast niet wachten om er lekker met z'n tweetjes op uit te trekken, hier naar toe, daar naar toe, saampjes naar de tex... O-)
En er moet dus ook nog een 2e motor bij komen, iemand suggesties? We zijn op zoek naar een motor met een lage zit (ze is 1.68) :W

Ik weeet wel een leuke en goede Kawa GPZ500 van iemand hier op MF te koop, is van een vrouw geweest, keurig onderhouden en ik ken ze persoonlijk, dat vrouwtje is ook niet groot, denk zelfs nog iets kleiner dan Racemees.
 
ben ik weer..... :W

racemees ligt lekker achter in de tuin op de ligstoel te slapen, tis wel zonde, ze hoeft alleen nog eind-examen praktijk te halen maar ze kan niet eerder op dan september, alles bij het cbr zit vol -O-
Ik kan haast niet wachten om er lekker met z'n tweetjes op uit te trekken, hier naar toe, daar naar toe, saampjes naar de tex... O-)
En er moet dus ook nog een 2e motor bij komen, iemand suggesties? We zijn op zoek naar een motor met een lage zit (ze is 1.68) :W

Kweet nog wel een kanariegele Div O-)
 
Hoi hoi,

Lekker ijsje was dat bij v/d Poel zeg.
Jammer dat Merel niet op m'n Banditje paste. Misschien is een CBR een optie.
Ga anders eens bij een motorzaak langs en gewoon proefzitten (met motorlaarzen) heb ik ook gedaan en na je rijexamen gehaald te hebben (in 1x) gewoon proefrijden.
Weet je i.i.g zeker dat je bij het stilstaan niet omkiept omdat je pootjes te kort zijn.
Misschien zijn laarzen met iets dikkere zolen ook wel een optie. Ze is niet kleiner dan ik ben (1.66), mag altijd nog wel een keer proefzitten en later proefrijden als ze wil.

Greetz Willeke.

v/d Poel..................1/2 liter genuttigd vanmiddag O-)
 
Ik weeet wel een leuke en goede Kawa GPZ500 van iemand hier op MF te koop, is van een vrouw geweest, keurig onderhouden en ik ken ze persoonlijk, dat vrouwtje is ook niet groot, denk zelfs nog iets kleiner dan Racemees.

ik ben 1 en al oor vakker...... als ze een fotootje heeft en wat info...dan mag ze het me wel even laten weten! :Y
 
Hoi hoi,

Lekker ijsje was dat bij v/d Poel zeg.
Jammer dat Merel niet op m'n Banditje paste. Misschien is een CBR een optie.
Ga anders eens bij een motorzaak langs en gewoon proefzitten (met motorlaarzen) heb ik ook gedaan en na je rijexamen gehaald te hebben (in 1x) gewoon proefrijden.
Weet je i.i.g zeker dat je bij het stilstaan niet omkiept omdat je pootjes te kort zijn.
Misschien zijn laarzen met iets dikkere zolen ook wel een optie. Ze is niet kleiner dan ik ben (1.66), mag altijd nog wel een keer proefzitten en later proefrijden als ze wil.

Greetz Willeke.

daar gaa ik je aan houden MM ;) en ach we komen ook nog wel wat tegen, maar ik wil wel dat ze normaal de voeten aan de grond kan zetten.... kan nog wel eens van pas komen in het verkeer :X

laat haar maar eerst eens haar rijbewijs halen en ondertussen kijk ik wel of ik iest kan vinden :X O-) :W
 
daar gaa ik je aan houden MM ;) en ach we komen ook nog wel wat tegen, maar ik wil wel dat ze normaal de voeten aan de grond kan zetten.... kan nog wel eens van pas komen in het verkeer :X

laat haar maar eerst eens haar rijbewijs halen en ondertussen kijk ik wel of ik iest kan vinden :X O-) :W
Okay, je doet maar, geen probleem.
Ga nu m'n nest eens opzoeken kijken of ik nog een "schoonheidsslaapje"kan doen.
Is nog steeds behoorlijk heet op onze kamer ondanks de ventilator. (ligging op 't zuiden met 1 groot raam!!)
Spreek jullie morgen wel.

Greetz Willeke :z :z :z
 
Ja, echt een leuke (vrouwen)motor zeker om mee te beginnen!!
Ik zou aan deze veel meer plezier hebben beleefd dan aan die Div die ik heb gehad, dikke Lazer erop, wat wil je nog meer *O*
Plus dat je weet (ik iig dan) van wie hij is geweest, ook niet onbelangerijk :)

Pcies...........m'n oudste zoon heeft sinds dinsdag een gele DIV 600 met bekende historie...........pas z'n rijbewijs..........een toppie motor voor weinig geld :Y
 
daar gaa ik je aan houden MM ;) en ach we komen ook nog wel wat tegen, maar ik wil wel dat ze normaal de voeten aan de grond kan zetten.... kan nog wel eens van pas komen in het verkeer :X

laat haar maar eerst eens haar rijbewijs halen en ondertussen kijk ik wel of ik iest kan vinden :X O-) :W

Ik ben zelf 1.75 en kon nèt met platte voeten aan de grond komen op de Bandit, maar die kun je wel makkelijk verlagen :Y :Y
(zadelhoogte is 81 van de Bandieten)
en das wel handig, want licht zijn ze niet.
 
Pcies...........m'n oudste zoon heeft sinds dinsdag een gele DIV 600 met bekende historie...........pas z'n rijbewijs..........een toppie motor voor weinig geld :Y


en naakt ook nog, toch??

had ik ook bijna toen gedaan, ware het niet dat die Div van mij niks meer was -O-
wel een hele fijne brommer hoor, die gooi je alle kanten op *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan