Nederland Oost topic deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb zoveel motoren gezien intussen dat ik de weg niet meer zie.... -O-

leuke motor vakker ziet er goed uit en niet al te prijzig.. 8-)

ik ga ook maar eens slapen, morgen familie-dag van de iets 'minder'leuke kant -O- |( zal wel niet aan rijden toe komen morgen ;(

slaap lekker iedereen en tot mogguh (vielleicht) :W

En Home, Ray.Dees en Skip: Have fun bij de vleeskeuring bij zak.. _O- lekker in de kooi dansen met je geitewollen string met kontzakken... _O- :W
 
@jazz: een SZR zit extreem laag, heb ik wel eens gehoord O-)

Zonder gekheid, al ben je 1.60 dan krieg ie de voeten nog an de grond. Mijn SZR is dus ook van een dame geweest.
T enige is, je moet wel houden van t karakter *O*
 
ik had het al eens aangeboden,is een hobby van me :)

maar eens kijken dan hoe en wanneer en waar :Y :Y

Dan moeten we ons dus maar een keertje aan jou aanpassen, of jij moet vaker bij de tex komen bewapend met een fotocamera :X . Dan zal swetty vast nog wel goede lokaties weten.

@jazz ik weet nog wel een diversion 600 te koop, is wel afgevoerd tot 25 kW ook op papier maar met een set erbij voor vol vermogen.

Verder iedereen een goede nacht toegewenst :z :Z

:W
 
ben ik weer..... :W

racemees ligt lekker achter in de tuin op de ligstoel te slapen, tis wel zonde, ze hoeft alleen nog eind-examen praktijk te halen maar ze kan niet eerder op dan september, alles bij het cbr zit vol -O-
Ik kan haast niet wachten om er lekker met z'n tweetjes op uit te trekken, hier naar toe, daar naar toe, saampjes naar de tex... O-)
En er moet dus ook nog een 2e motor bij komen, iemand suggesties? We zijn op zoek naar een motor met een lage zit (ze is 1.68) :W
Hallo ik zal het effe proberen veel teveel drank gehad,maar ik ben ook 1.68 ongeveer hahah dus het word een kawasaki zx636 LOL krijgt ze uren plezier!!zekers weten _O-
Pss lees net dat je niet zo een dure zoekt ben ie een knieperd :o
 
Deel 18 *D

Foto voor in de startpost..

f8in.jpg
 
Zow, ben je d'r ff een paar uur niet, zijn er meteen al 106 posts in het nieuwe topic :?

Mja, geen zin meer om ze te gaan lezen, sloapze :W
 
Morgen ja ben alweer druk geweest
Foto,s zijn geplaatst maar mis er nog steeds wat van bepaalde mensen pleur me dus effe een foto online of via mail :+
 
Mogguh!!

was mooi, het concert?? *D *D


Ge...wel....dig.

Hij had een bandje uit nederland bij elkaar gebracht en pas Maandag was er voor het eerst samen geoefend.

Questionmark-cd werd niet helemaal strak gespeeld (maar is ook moeilijk om te spelen) maar na de pauze ging het als een dolle :Y :P

Heb echt een leuke avond gehad *D

En wat kan die Morse zelf spelen zeg :} Gitaar, keyboard, acoustisch. Het maakt hem niet uit

Zijn zoontje van 10 heeft ook nog een nummer meegezongen trouwens, knap hoor. Om als 10 jarige zo op een podium te gaan staan

Morguh..

Werk jij trouwens bij Echostar?

zo ja ben je afgelopen week een paar keer gespot

Yep, sinds afgelopen maandag.

En waar ben ik dan gespot :?

Morgen ja ben alweer druk geweest
Foto,s zijn geplaatst maar mis er nog steeds wat van bepaalde mensen pleur me dus effe een foto online of via mail :+


Suus is een stuk beter aan de ogen als ik dus ik vind het goed zo O-)
BTW, mijn tekst in de OP is wat inconsequent ;)
 
Gaaf!!
Je hebt vrijdag aan Stream of Passion ook heel wat gemist, als ze weer hier ergens zijn moet je echt met me mee gaan, je had genoten :Y :Y :Y :Y
Ik heb nog NOOIT een zangeres zo giga goed horen zingen live en de nummers van Ayreon (die voornamelijk door mannen gezongen worden) zo goed gebracht, zo snel ben ik niet onder de indruk, daarvoor heb ik teveel goede bands live gezien, maar echt....WOWWWWWWWW...en een gitariSTE, die mag van mij zo in het rijtje van de beste 10 :Y :Y :Y :Y :Y :Y

Dusss, de volgende keer ga je maar lekker met me mee!! *D

p.s. als je de cd's van Ayreon een keer wil lenen om te luisteren, mag best ;)
 
@Sjoske zeg eens dan wat ik er bij jullie neer kan zetten!
@ to all :Ga straks effe een post openen met data voor de MFBBQ bij ons thuis *O*
 
@Sjoske zeg eens dan wat ik er bij jullie neer kan zetten!

Nou, tekst klopt verder wel redelijk alleen heet ik geen Sjoske meer he ;)

Aanvulligen laat ik verder over aan de opener van het topic :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan