Nederstaete Racing Team in het WK Endurance

Deadeye

MF veteraan
3 dec 2003
37.142
39
Kampen (Overijssel)
Zijn er hier nog mensen die het WK Endurance volgen?

Er wordt helaas weinig aandacht aan besteed terwijl er toch een Nederlands raceteam (Nederstaete Racing Team) aan meedoet, en niet geheel onverdienstelijk :)

Op dit moment wordt de 8 uur van Oschersleben verreden en ligt het team 22e in een veld met niet de minste rijders.

Anyone else who cares :?
 
Ze zijn zojuist als 21e afgevlagd op 22 ronde van de winnaars
 
Laatst bewerkt:
zal ik overmorgen wel eens bij Bolman Motoren in Den Haag binnenlopen voor een verslag.
Bolman onderhoud de motoren geloof ik.
 
Zijn er hier nog mensen die het WK Endurance volgen?

Er wordt helaas weinig aandacht aan besteed terwijl er toch een Nederlands raceteam (Nederstaete Racing Team) aan meedoet, en niet geheel onverdienstelijk :)

Op dit moment wordt de 8 uur van Oschersleben verreden en ligt het team 22e in een veld met niet de minste rijders.

Anyone else who cares :?

Inderdaad is er te weinig aandacht in Nederland.
Maar ik zit in elk geval bij de 500 km van ASSEN op 28 sept.
 
Wij waren er ook bij met de 8uur race op Oschersleben. (reden zelf in het IDM SBK welke ook mee reed tijdens de Speedweek)

Was echt een mooie race. En wat een publiek! (wel erg veel Duitsers). Om 23uur met de finish zat de hoofdtribune helemaal vol. :}
Endurance racen is echt wel mooi. Jammer dat er in Nederland zoweinig aandacht voor is. Maar nu er ook in Nederland ook op Cup/ ZAC wordt ge-enduranced wordt, wordt het misschien wel beter.
 
Inderdaad heel weinig aandacht voor endurance racen in Nederland.
Maar zeker een super sport.

Volg het endurance racen al enige jaren.

Voor de 7de keer naar Oschersleben geweest dit jaar en het was weer geweldig. Alleen echt jammer dat het maar 8 uur is. 24 uur blijft toch echt een uithoudings race.

Knappe prestatie van Nederstaete.
 
Hoi,

Beetje laat,, Maar wij waren er ook..Ben nog in de pitbox geweest bij Mike Bolman,Zijn kennissen van ons. Hebben ff 1 van de vele pitstops meegemaakt..
Is weer is wat anders. Weet je dat ze remklauwen hebben met snel sluitingen ivm met remblokken vervangen, dat gaat sneller als ze gewoon de hele klauw vervangen.

Wij reden met het Yamaha Classic race team in de demo mee,,,mooi circuit alleen zondag was het een beetje nat,,Wel gaaf circuit..

GR Brian
 
Volgend weekend de 24 uur van Magny Cours...oftewel de Bol d'Or

En als t een beetje meezit veel up-to-date nieuws op de site van Nederstaete Racing tijdens de race.
 
Ik vind het jammer dat er zo weinnig teams in de Endurance vertrouwen op Ducati. Het is zelden of nooit dat je er eentje mee ziet doen.
 
Ik vind het jammer dat er zo weinnig teams in de Endurance vertrouwen op Ducati. Het is zelden of nooit dat je er eentje mee ziet doen.


Heb ook geen waarom niet eigenlijk.

Alhoewel, denk het eigenlijk wel. Het zal toch wel iets met de betrouwbaarheid (op lange afstanden) te maken hebben...
 
Ik vind het jammer dat er zo weinnig teams in de Endurance vertrouwen op Ducati. Het is zelden of nooit dat je er eentje mee ziet doen.


Heel simpel, dan wordt het wel heel erg duur om te racen.

Wat denk je wat 2 vrachtwagens met onderdelen en een Peleton aan monteurs kost?

Daar kan ik een volledig seizoen WSBK voor rijden :P
 
Ik vind het jammer dat er zo weinnig teams in de Endurance vertrouwen op Ducati. Het is zelden of nooit dat je er eentje mee ziet doen.
Tijdens de Bol d'Or is er toch een team met een 848 aan de finish gekomen :)
En er waren nog 2 teams met een 1098....die volgens mij beide de finish niet gehaald hebben.

Zaterdag 8 november trouwens de laatste wedstrijd van het WK in Qatar. Als alles goed gaat kan een 6e plek in de eindstand veilig worden gesteld door Nederstaete 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan