negatieve ervaring met g-pack?

huskybusa

MF'er
27 dec 2009
204
17
Facebook
Ben benieuwd wie er negatieve ervaringen heeft met een nikko g-pack.

Gr Joost
 
Laatst bewerkt:
ik vind vooral de prijs erg negatief, je betaalt geloof ik 40 euro voor een weerstandje in een doosje met een stekkertje.
Het schijnt beter te ridjen omdat je de boel een beetje fopt, maar er is volgens mij nog nooit vermogenswinst gemeten op een rollenbank door dat weerstandje.
 
Volgens mij is er een Duits motorblad dat er toen onderzoek naar heeft gedaan. Bleek dat er niets van deugde. Er zat qua electronica niet in wat men verwachtte en de werking was niet bestaand.
 
Bedankt voor jullie reacties. Inderdaad de prijs is aan de hoge kant, zeker nadat ik gezien heb wat het apparaat doet. In mijn geval gaat het er niet om dat er meer toeren in 5 en 6 gemaakt kunnen worden maar om de punch die het apparaat levert in de lage-midden toeren. Nu heb ik destijds op mijn 1999 hayabusa tegelijk een ander uitlaatsysteem, een race filter en een g-pack gemonteerd. De monteur begon erover en was zelf erg enthousiast. Nu vind ik de manier hoe de power er in komt behoorlijk bruusk. Dat is prima voor rechtdoor, maar korte bochten is dit erg lastig omdat ik heeel voorzichtig op het gas moet...
Omdat ik verschillende zaken tegelijk heb laten veranderen, weet ik niet helemaal zeker of het de g-pack is die dit veroorzaakt.
In ieder geval is het vrij eenvoudig deze weer te verwijderen dus die optie heb ik altijd nog. Of een schakelaar er tussen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan