Neon

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.603
36.132
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Joho! Was van plan om van die neon prut onder/in de kuip van me fiets te hangen. Heeft iemand hier ervaring mee? Onder andere met het waterdicht maken van die dingen aangezien die voor een auto niet zo goed passen.

Alvast bedankt!!
 
dit kreeg ik toenet:

"Wat raar? Ik ga niet over de verzendingen maar dan moet er een fout zijn gemaakt door een van mijn collega's, ik zal het zo snel mogelijk voor u oplossen en de buis alsnog opsturen.

Excuses voor deze fout!!!!

met vriendelijke groet,

"


komt dus toch nog allemaal goed :)
 
royr kunnen ze vanuit de ruimte zien rijden ;)

Houston we have a problem...

dit kreeg ik toenet:

"Wat raar? Ik ga niet over de verzendingen maar dan moet er een fout zijn gemaakt door een van mijn collega's, ik zal het zo snel mogelijk voor u oplossen en de buis alsnog opsturen.

Excuses voor deze fout!!!!

met vriendelijke groet,

"


komt dus toch nog allemaal goed :)

Al dat gedoe word je ook niet vrolijk van!

Welke kleur neon heb jij :?

Rood. Why?
 
Beetje ouwe topics kicken...

Heb ze er nog steeds niet onder liggen :X maar gaat binnenkort gebeuren. Schuur ruim ik vanmiddag op kan me de kont er nu niet keren en zal dan ook zsm ff een how to posten met piccies en al.

To be continued....
 
Leuk om hier zoveel over te horen. Ik heb zojuist 2 neon spotjes gekocht op Hazeldonk (grensovergang bij A16). Deze waren slechts 4,95 en in rood + 12 V. MKischien dat er nu toch een rode neon komt. Ik heb trouwens ook van die neon rode ventieldopjes, ik heb ze alleen nog niet erop gezet. Die werken op batterijen net als in je horloge.
 
Leuk om hier zoveel over te horen. Ik heb zojuist 2 neon spotjes gekocht op Hazeldonk (grensovergang bij A16). Deze waren slechts 4,95 en in rood + 12 V. MKischien dat er nu toch een rode neon komt. Ik heb trouwens ook van die neon rode ventieldopjes, ik heb ze alleen nog niet erop gezet. Die werken op batterijen net als in je horloge.

Euhm... ik geloof dat hier destijds nog een aantal topics over is geweest namelijk dat die dingen link zijn. Op hoge snelheid loopt je band leeg dus zou die maar eens niet gebruiken... En verder heb je ze wel spatwater dicht nodig die neonbuisjes.
 
Bij Basic Neon gaan ze alleen per twee '( . Ik ga er nu 1 bestellen van 30 cm bij motochronix (of zoiets). Deze zijn wel wat duurder dan die van Basic Neon...

Oja, ik heb ook nog van die interieurlampjes gehaald bij Hazeldonk, kostte geen drol en kan je overal plaatsen. het zijn hele kleine spotjes. Ik ga ze proveren zo te plaatsen dat ze de luchtkoeling aan de zijkant verlichten, wel eerst waterdicht maken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan