Neon...

SilverShadow

MF veteraan
6 aug 2003
9.326
1
Amsterdam
Ok jullie denken natuurlijk... "daar is weer zo'n neon topic" en "gebruik de zoek functie"

maarrrr toch zet ik ff door :P

Ik heb nu sinds een paar dagen neon boven me achterwiel...maar nu wil ik ook een rode gloed onder me motor krijgen.
Dit zou betekenen dat de neon staaf onder t motorblok moet kome.. nu heb ik alleen 1 probleem...kan je onder je motor iets van plastic bevestigen?? of wordt dat TE heet. en zo ja..hoe los ik dat op?
over het bevestigen zelf zel ik maar niet vragen want dat is iets wat ik zelf maar moet oplosse :?

ik hoop dat iemand me kan helpe..
 
full


Rood = neon in bescherming
Blauw = Voeding in Pc pijp dichtgekit
Geel = de + en de -


Het stukkie waar je uitlaatbochten langs het neon lopen, stukkie alu folie paar keer dubbelvouwen en op het neon kitten...

De hele kermis was vastgekit met siliconen :P , zodat je het zonder sporen ook weer kunt verwijderen
 
'k wil het ook op m'n SV...

Alleen een lICHTE rode gloed boven het blok (onder de tank)... :X

Maak er ZEKERS een AAN/UIT knop op!

Ik heb het ook onder m'n scooterje. Neon in de voetenplank en powerleds achter :X

Ook met een AAN/UIT knop erop (voor het geval dat... :X )
 
ik heb dus een FZX 750.
ik heb geen kuipdelen... t enige wat ik daar benede heb zijn me uitlaaten en me motorblok en een stukje frame

en idd me aan/uit knop heb ik al :)

ik heb alles al aangelegd vanwege de neon bove me achterlicht..maar neon ONDER me blok wordt al wat lastiger :?
 
Nog van m'n scootertje:

Final%20result%20slider.jpg


Voeding zit in die cilinderjes (overmekaar geschoven fotorolletjedoosjes :) ).
Cilindertjes zijn dichtgetaped (=waterdicht)
Alu-folie = om het licht de juiste kant op te sturen.

Resultaat:
8-)
Final%20result%20slider2.jpg
 
kit aan de randjes doet wonderen :)

die van mij zijn ook voor een auto..zelfs met zo'n klote autoadapter die je in de sigaretten dinges moet doen.... maar goed, gelukkig zijn daar ook weer oplossingen voor motors :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan