Neon

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.603
36.132
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Joho! Was van plan om van die neon prut onder/in de kuip van me fiets te hangen. Heeft iemand hier ervaring mee? Onder andere met het waterdicht maken van die dingen aangezien die voor een auto niet zo goed passen.

Alvast bedankt!!
 
lekker zeg die site. 1 maart is het geld van mn rekening gehaald en ik heb het nog niet in huis :r
en in die mail stond "Zodra wij het binnen krijgen heeft u het binnen 1 dag op de deurmat liggen."

:X

Bij mij was het: Ze hadden wat leveringsproblemen maar als het goed is zou het begin deze week komen. Anders begin ik te zeiken...
 
Bij mij was het: Ze hadden wat leveringsproblemen maar als het goed is zou het begin deze week komen. Anders begin ik te zeiken...

begin maar met zeiken dan, want ik kreeg deze email toenet binnen:

Prima, we zullen het terug storten als dat u wens is. Jammer dat u er vanaf ziet, wij kunnen er weinig aan doen dat onze leverancier een fout maakt, wel mocht u beslissen het toch door te laten gaan kan ik u ter vergoeding van het wachten een extra buis aanbieden. Mocht dat niet de doorslag geven, storten wij het terug.

Hopende u hierbij genoeg geïnformeerd te hebben,

Lodewijk Berghuys . sales departement
 
ow en vooraf ging er:

geachte heer Valk,

Eigenlijk had ik de bestelling sneller gehad.
Ik zie nu van de bestelling af.
Aangezien de bestelling nog niet naar mij is opgestuurd zou ik graag willen dat u het reeds overgemaakte bedrag nou mij terug stort.
het gaat om 22,95 euro. gironummer 7951240 op naam van Bas Verkerk te Den Helder.

mvg,

Bas Verkerk
----- Original Message -----
From: Basic Neon
To: ***@quicknet.nl
Sent: Monday, March 08, 2004 9:29 PM
Subject: Re: bestelling



excuses voor het ongemak,

Sorry voor de fout van mijn collega. De 10 cm in zijn geheel is deze week niet leverbaar. Excuses ook dat wij u daar niet van op de hoogte hebben gebracht. Zo gauw wij het weer binnen hebben, stuur ik het naar je op. Ik hoop dat u nog vertrouwens in ons heeft en uw bestelling gewoon wilt doorzetten.

Met vriendelijke groeten,
Martin Valk
 
Misschien een beetje off-topic maar aangezien jullie het las-vegas effect willen heb ik het volgende in de aanbieding:

2 neonbuizen 60cm
2 neonbuizen 92cm
kleur: blauw
80 euries, nieuw in doos

Was bedoeld voor een auto die er niet is gekomen ivb met aanschaf motor... :)

Oh wacht, veel te lang... :P
 
Geachte heer Verkerk,

Dat was waarschijnlijk de laatste die we nog hadden, ik word net als u erg geïrriteerd. Maar we hebben al een aantal boze brieven naar onze leverancier gestuurd en gaan ook binnekort over op een andere want het kan zo niet langer.. we hebben eindeloos gezeur met deze.. en dus nog steeeeeeds niks binnen.. hoewel we het al ruim 3 weken zou moeten hebben en nu al een nieuwe bestelling binnen zouden moeten hebben ..

Echt zodra we het binnen hebben bent u de eerste, ik snap de irritatie en mijn excuses daar ook voor, maar ik heb de matters niet in hand..........................,
 
Dat was waarschijnlijk de laatste die we nog hadden, ik word net als u erg geïrriteerd. Maar we hebben al een aantal boze brieven naar onze leverancier gestuurd en gaan ook binnekort over op een andere want het kan zo niet langer.. we hebben eindeloos gezeur met deze.. en dus nog steeeeeeds niks binnen.. hoewel we het al ruim 3 weken zou moeten hebben en nu al een nieuwe bestelling binnen zouden moeten hebben ..

Echt zodra we het binnen hebben bent u de eerste, ik snap de irritatie en mijn excuses daar ook voor, maar ik heb de matters niet in hand..........................,

Voorbeeld: als jij geld hebt geleend en de kerel van wie jij dat hebt geleend komt het geld en rente claimen. Jij zegt: Ik heb nog geen geld maar ik heb al een aantal boze brieven naar mijn werkgever gestuurd en ga ook binnekort over op een andere want het kan zo niet langer.. we hebben eindeloos gezeur over loonsverhoging met deze.. en dus nog steeeeeeds niks binnen.. hoewel ik het al ruim 3 weken zou moeten hebben.

Misschien niet een al te fraai voorbeeld maar ik noem dat AFSCHUIVEN :(
 
Net effe een projectje neon begonnen. Alvast een proefopstelling gemaakt, dus let nog effe niet op de draden...

full
 
LOL ik had geen problemen met basic neon... je moet ook geen blauwe neon willen want die wilt iedereen en is snel uitverkocht :P

ik heb nu ook 2 rode buize (1 onder me motorblok en 1 boven me achterwiel)
ik heb er alleen nog geen foto;s van gemaakt, heb wel foto's van me oude neon maar die zijn minder mooi :P
 
ik had ook rode besteld B|

hoe lang zijn die van jou?
geeft het een beetje fel licht?
ik heb er 2 van 10cm besteld... 1 kreeg ik er gratis, omdat het zo lang duurt.
als het nog ff duurt eis ik er nog 1 B|
 
ik had ook rode besteld B|

hoe lang zijn die van jou?
geeft het een beetje fel licht?
ik heb er 2 van 10cm besteld... 1 kreeg ik er gratis, omdat het zo lang duurt.
als het nog ff duurt eis ik er nog 1 B|

ik heb er 2 van 10cm (30 cm is veel te lang)
1 onder me motorblok en 1 boven me achterwiel

bij daglicht zie je er geen moer van, maar 'savonds is t echt super mooi.
zelfs me bejaarde buurvrouw kwam laatst naar me toe om te zeggen dat ze me "rode lichtjes" toch wel heel erg mooi vond.

en als je er nog meer gratiz krijgt hou ik me aanbevolen om er 1 gratiz over te nemen :+
 
Ik weet niet of het al gezegd is in dit topic, had geen zin tijd om het hele verhaal door te nemen, maar als je eens naar een computerwinkel gaat? Daar hebben ze ook neonbuizen voor een heel wat schappelijker prijs. Je zal alleen een ander stekkertje eraan moeten monteren, en misschien wat plastic er omheen voor de stevigheid, maar voor de rest lijkt het me weinig problemen geven.

case1klein.jpg


Mijn comp :)
 
ik heb er 2 van 10cm (30 cm is veel te lang)
1 onder me motorblok en 1 boven me achterwiel

bij daglicht zie je er geen moer van, maar 'savonds is t echt super mooi.
zelfs me bejaarde buurvrouw kwam laatst naar me toe om te zeggen dat ze me "rode lichtjes" toch wel heel erg mooi vond.

en als je er nog meer gratiz krijgt hou ik me aanbevolen om er 1 gratiz over te nemen :+


Wat was haar beroep vroeger?
 
En ik maar denken dat het de bedoeling was dat een sportmotor zo min mogelijk opsmuk had (overbodig gewicht en dingen die kapot gaan en in de weg zitten).
Dat staat toch niet op een Gixxer!

Zo'n gixxer is een mooi masjien. Ze kijken heus wel naar je.
Zou eerder de velgen polijsten als je dan extra op wilt vallen...
Maar zoals met alles, ieder zijn meug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan