Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

New Kawasaki W800?

Vreemde combinatie!!!
Lijkt op een engelse twin, maar dat waren stoterstangenblokken.
Zit er prominent een koningsas op, een konstruktie die de engelsen nooit hebben toegepast op hun motoren.
Ducatie wel, maar daar zaten ze op de singles en later nog op de L-twins.

Kortom, ik vind vind het hom noch kuit.

Just my 2 cents.
 
Laatst bewerkt:
Dat heeft oa Kawasaki wel degelijk geprobeerd!
De eerste dikke Kawa twin leek verdacht veel op een BSA......

En tja, smaken verschillen!! (gelukkig!)
 
Laatst bewerkt:
Oeh nice!!!
Zal een lekker geluidje uitkomen

Toch heb ik liever een oudje.
 
Ik zou zo mijn Bandit erop in willen ruilen
Volgens mij is de W800 kickstartloos? Wel jammer een kickstart staat wel goed op een retromodel.
 
Laatst bewerkt:
Dit is gewoon een W650 die rond 1999/2000 werd gemaakt met 800 op de zijkant en een Kawagroen kleurtje. Niks bijzonders en gaat ook niet weer op de markt komen.
 
mooie fiets ! ik vind de w650 ook mooi maar mist net wat vermogen,dus 800cc met ongeveer 70pk zou mooi zijn.

maar volgens mij bestaat hij niet
 

engelse motoren geen koningsas ??

Norton Inter en Manx en de Velocette KTT om er een paar te noemen

vergat ik bijna de BSA 250 cc racer de MC1 ook met koningsas

Eldert
 
Laatst bewerkt:
@Aussie-Tiger

het komt er in het kort op neer dat hij vanaf 2011 leverbaar is in Azie

wel een beetje je talen bijhouden Wilco, je bent het kwijt voordat je er erg in hebt
 
Laatst bewerkt:
ik vind mijn W650 zeker even mooi !
<script src='http/img248.imageshack.us/shareable/?i=03633.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>
</noscript>
 
Deze nieuwe kawasaki W 800 gaat er zeker komen. In tegenstelling tot de W 650 heeft de W 800 inspuiting en een grotere cilinderinhoud, terwijl het vermogen niet bijzonder zal stijgen, maar ook in de buurt van 50 pk zal zitten.
De W heeft een grote aanhang over de hele wereld, het motorblok is een technisch juweel, met insuiting kan de motor weer aan de nieuwe strengere milieu-eisen voldoen. de oude W 650 had daar wat moeite mee, veel W 650 hadden last van pingelen bij lagere toerentallen, dat moet nu opgelost zijn.
De W is erg geliefd bij customizers en cafe racer bouwers, je komt de W ontzettend vaak tegen in buitenlandse motormagazines.
 






Kijken wat de prijs wordt
 




Gijs toch..



Koningsassers van Ducati