Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niks bijzonders en gaat ook niet weer op de markt komen.
maar volgens mij bestaat hij niet
Vreemde combinatie!!!
Lijkt op een engelse twin, maar dat waren stoterstangenblokken.
Zit er prominent een koningsas op, een konstruktie die de engelsen nooit hebben toegepast op hun motoren.
Ducatie wel, maar daar zaten ze op de singles en later nog op de L-twins.
Kortom, ik vind vind het hom noch kuit.
Just my 2 cents.
Kawasaki W800 Bonneville-rival is real
By Guy Procter -
New bikes
27 August 2010 15:56
Kawasaki is about to reveal a bigger replacement for the defunct W650 Triumph Bonneville replica, confirming internet speculation.
The bike will be called the W800 and feature a largely similar chassis, but feature a disc brake at the rear and power hiked to match Triumph’s own modern-day Bonneville, at around 60bhp.
Kawasaki’s original W650 was popular with customisers, especially in Japan, but it was always hampered by its authentically flat 49bhp parallel twin motor.
If Kawasaki keeps a lid on the price, the W800 should give the reborn Bonneville serious competition – the W650 was widely praised for out-retroing the Hinckley bike until it was discontinued in 2006.
Vanwege de steeds sterger wordende emissie-eisen kwam Kawasaki's W650 retro-klassieker vroegtijdig ten einde, maar volgens de laatste geruchten gaan de groenen nog dit jaar een nieuwe versie van de Japanse Bonneville lanceren, de W800.
Volgens onze Duitse collega's van Motorrad zal Kawasaki haar nieuwe retro-klassieker tijdens de komende Intermot in Keulen gaan presenteren. Qua looks zal de motor grotendeels identiek blijven aan zijn W650 voorganger, hetgeen niet vreemd is bij klassiekers.
De van koningsassen voorziene kenmerkende paralleltwin zal, naast een grotere cilinderinhoud, tevens worden voorzien van benzine-injectie in aan de huidige Euro-norm te kunnen voldoen. Volgens Motorrad zou Kawasaki de W800 goedkoper willen neerzetten dan zijn grootste concurrent, de Triumph Bonneville.
Afwachten dus tot de Intermot om te zien of de Duitsers het bij het rechte eind hebben gehad.
Dit is gewoon een W650 die rond 1999/2000 werd gemaakt met 800 op de zijkant en een Kawagroen kleurtje. Niks bijzonders en gaatook nietweer op de markt komen.
Vreemde combinatie!!!
Lijkt op een engelse twin, maar dat waren stoterstangenblokken.
Zit er prominent een koningsas op, een konstruktie die de engelsen nooit hebben toegepast op hun motoren.
Ducatiewel, maar daar zaten ze op de singles en later nog op de L-twins.
Kortom, ik vind vind het hom noch kuit.
Just my 2 cents.