NEWBIE 1, 2 of 3 * members only * KROEPOEK meeting

nou da's lekker kan de Poll niet weghalen

  • 9 oktober

    Stemmen: 8 40,0%
  • 10 oktober

    Stemmen: 12 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Eigenlijk niet, gewoon gezellig komen...enne...neem een lading van die mini's mee! Ah toe, ah toe, ah toe? :}
Heb je geen voorkeur qua datum: doe dan maar 10-10.... O-)

Nou, net als Rob kan ik niet op 10-10, dus heb ik maar op 23-10 gestemd. En als ik kom, dan zal dat misschien met het blikkie zijn (tenminste, wel als ik die mini-bah-poa's mee wil nemen) :)

Dus maar hopen dat het de 23e wordt, anders mis je die misbaksels van mij ;)


wat voor dingeh :? O-)

Euj... indobroodjes :P
 
Nee, IKBENGEK, snap het niet, voorraad stond beneden hoor !!!

Ik wil wel komen, maarrrrr weet niet of ik opvang voor mijn ukkie heb.

Mag ik me aanmelden onder voorbehoud??????
 
Nee, IKBENGEK, snap het niet, voorraad stond beneden hoor !!!

Ik wil wel komen, maarrrrr weet niet of ik opvang voor mijn ukkie heb.

Mag ik me aanmelden onder voorbehoud??????


we gaan een beetje offtopic nu

ach maakt niet uit maar fuck had nog een voorraad niet gekoelde brut in de auto daar hadden nog een paar flesjes van in de broekzakken zitten zodat we niet te veel hoefden te lopen
 
Eej, ik had gestemd op 23 oktober, maar ik zie nu pas dat 9 oktober ook een goede optie is (en dat denken er meer).

Dus bij deze stem ik op zaterdag 9 oktober ipv 23 oktober. :)
 
Eej, ik had gestemd op 23 oktober, maar ik zie nu pas dat 9 oktober ook een goede optie is (en dat denken er meer).

Dus bij deze stem ik op zaterdag 9 oktober ipv 23 oktober. :)

Ik zal es kijken of ik dat wijzigen kan...maar bij deze staat het genoteerd Tensive!
[edit] kan niks aan de aantallen wijzigen, als je het nog niet gedaan had, stem nog maar es op de 9e...die vande 23e negeren we gewoon ;)
 
Laatst bewerkt:
Mmm... Ik woon ook bij je om de hoek en wil best wat meer MF'ers leren kennen. Chineesje op zijn tijd is ook lekker! Is er nog een plaatsje vrij?
 
newbie toer nummer 3, chuck..euh check.
helaas chinees moeten overslaan dus deze herkansing grijp ik met beide handen *D

Datumvoorkeur heb ik niet, volgens mij kan ik bijna elke datum dus ik volg de meute wel ;)
 
Ik zal es kijken of ik dat wijzigen kan...maar bij deze staat het genoteerd Tensive!
[edit] kan niks aan de aantallen wijzigen, als je het nog niet gedaan had, stem nog maar es op de 9e...die vande 23e negeren we gewoon ;)

Lukt niet. Blijkbaar mag ik dus niet komen ;(


;)
 
newbie toer nummer 3, chuck..euh check.
helaas chinees moeten overslaan dus deze herkansing grijp ik met beide handen *D

Datumvoorkeur heb ik niet, volgens mij kan ik bijna elke datum dus ik volg de meute wel ;)

De meute gaat vooralsnog op 10-10....dus...stemt u maar ;)
 
Laatst bewerkt:
Mmm... Ik woon ook bij je om de hoek en wil best wat meer MF'ers leren kennen. Chineesje op zijn tijd is ook lekker! Is er nog een plaatsje vrij?

Mooie fiets kerel! :} Waar woon je, volgens mij zag ik je laatst in Zevenaar, klopt dat?
Maarre...welke NewBie tour heb je meegereden?...

[me]4-tje is bang dat de voorwaarden voor inschrijving niet helemaal goed gelezen zijn door CH Racing M900 [/me]
 
Mooie fiets kerel! :} Waar woon je, volgens mij zag ik je laatst in Zevenaar, klopt dat?
Maarre...welke NewBie tour heb je meegereden?...

[me]4-tje is bang dat de voorwaarden voor inschrijving niet helemaal goed gelezen zijn door CH Racing M900 [/me]


Sorry, je hebt gelijk, niet goed gelezen.

Heel veel plezier gewenst!

En idd. ik kom uit Zevenaar.
 
magkmee :?










p.s. ik maak geen echte flinke motor-herrie meer ;( maar zit al wel MF-stickertje op :) stoer he?! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan