Newbie Tour 2006 18 juni - FastFood Edition

We gaan!!!

  • zondag 18 juni

    Stemmen: 3 6,8%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 4 9,1%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 32 72,7%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
full

Blah blah blah... :z








:X

Heb je 9118, 9119 en 9120 toevallig origineel voor me? O-)
 
Stefan--
ik heb de fotos binnen! Dank je wel voor alle moeite (eventueel bewerken kan ik zelf, maar is op het eerste gezicht niet eens nodig!). Ze zijn erg leuk! Uitprinten op A4 formaat en boven het bed van de kinderen hangen- of mee naar school nemen om de blits te maken, kan ook nog......!!

*O* :} *O* :} *O* :} *O* :}
 
Mmm... Begin wel een beetje erg te balen dat ik er niet bij kon zijn. Wat ziet er op die foto's toch wel erg leuk uit allemaal. Hopelijk kan ik de volgende keer wel mee, en dan ook zonder o.b.b.
Inderdaad, volgende keer gewoon mee hoor! Was hartstikke gezellig :)




(Afbeelding)


De foto terug was een grote verassing, of niet? :Y
Ach, viel wel mee hoor :P Thanx voor de fotootjes *D
 
Zo mensen.... mijn motor is ook weer terug in het land der levenden :+ Brandstofpomp vervangen. Ben probleemloos van Putten naar Zwolle gereden, dus ik heb goede hoop dat ie het nu weer blijft doen ;)
 
Zo mensen.... mijn motor is ook weer terug in het land der levenden :+ Brandstofpomp vervangen. Ben probleemloos van Putten naar Zwolle gereden, dus ik heb goede hoop dat ie het nu weer blijft doen ;)

mijn GSje loopt ook weer als vanouds. 2 versie wiellagers er in laten drukken, en gisteravond het wiel er weer onder gehangen. rijd weer als een trein!

tot de volgende rit, dan zullen fully en ik wel volledig aanwezig zijn O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan