Newbie Tour 2006 18 juni - FastFood Edition

We gaan!!!

  • zondag 18 juni

    Stemmen: 3 6,8%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 4 9,1%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 2 4,5%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 32 72,7%
  • zondag 18 juni

    Stemmen: 1 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Ik lees her en der over mensen die tussendoor af willen haken -O-

HEEL BELANGRIJK

Doe dat nooit ergens in het midden van de rit, maar in de pauze, en als het echt niet anders kan, maak het kenbaar als de achterrijder eraan komt !!

Anders zouden andere deelnemers aan de rit jou misschien gaan volgen

:^

Bij het pauze-punt komt de vader het grut oppikken, dus we hoeven helegaar niet af of aan te haken :)

Da's helemaal mooi! *O*
 
Hey,ik heb weinig ervaring met dit soort ritten.Wil echter graag mee om te kijken hoe zoiets in z'n werk gaat.Kan ik gewoon meerijden in de groep?Heb ik een routerol nodig?

Grtz.
 
Hey,ik heb weinig ervaring met dit soort ritten.Wil echter graag mee om te kijken hoe zoiets in z'n werk gaat.Kan ik gewoon meerijden in de groep?Heb ik een routerol nodig?

Grtz.

Als je de tweede post in dit topic doorleest zal je zien hoe we te werk gaan. We rijden volgens het follow-up systeem (ook bekend als stop-systeem). De routerol is in principe niet nodig, maar sommige mensen lezen graag mee tijdens een rit, dus vandaar. :)

eej prudserd, lees je telefoon es :P

:?

[me]Wolve ziet niks...
[/me]


Bericht aan de verkeerde persoon gestuurd? _O-
 
Zit die esso niet niet iets dichter bij amsterdam?? Nou ja maakt niet uithet is de eerste pomp die je tegen komt op de A2. Volgens mij is de volgende pomp pas bij breukelen.
Misschien rij :] ik ook wel mee. Dat ligt een beetje aan mijn broertje. Als hij niet mee gaat wil ik ook graag mee rijden, ook al er het even de verkeerde kant op (ik kom uit hilversum). Maar dat vind ik wel gezelliger. Als mijn broertje wel mee gaat moet ik nog met hem overleggen wat we gaan doen. Hoelaat vertrekken jullie vanaf de esso?

nee het kaartje is gewoon op een vrij grote schaal. de volgende pomp is overigens pas bij maarsen ;) (shell) ik had geloof ik gezegd dat we zouden verzamelen om 9.45 en er zijn mimstens mensen die nog koffie willen drinken dus we wachten tot max. 10.00.daarna en route *O* Ik kijk hier vanvond nog ff om te zien wie er meerijdt vanuit amsterdam.
 
Er wordt echt met de dag beter weer voorspeld voor morgen! :}

full
 
Kijk, op het laatste moment nog een boel aanmeldingen! *O*

[me]Jethro neemt iig z'n digicam mee. Even kijken of er nog wat leuke piccies geschoten kunnen worden :) [/me]
 
Jaja tis wat he :9

Ik heb er al best weer zin in, het is mijn 1ste tourtochtje van dit jaar. :]
Straks nog ff me batterijen opladen voor me camera en wat spullen klaar leggen en dan morgen lekker tuffen. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan