Newbies #20 – Waar spamzz nog altijd harder gaat dan ritjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dúúrrrrrrr. Die willen 177 p.m. en dat is me net even te gortig. :')

Neuh, Combimotor's hebben me tot nu toe goed geholpen. Doe wel even een belletje, kom er ongetwijfeld wel met ze uit. :) Hornet hebben ze tenslotte ook op uitdraai aangenomen, en ze hebben zelfs nooit om de uitdraai gevraagd.
 
:^

Die meuk moet verboden worden, of op z'n minst met net zo'n grote waarschuwing als je op pakjes peuken hebt. :')
Mja, maar dat ziet er ook weer zo oncharmant uit in de winkel hè :+

KNMV wilde mijn motor trouwens überhaupt niet verzekeren, te oud :')
 
Dúúrrrrrrr. Die willen 177 p.m. en dat is me net even te gortig. :')

Neuh, Combimotor's hebben me tot nu toe goed geholpen. Doe wel even een belletje, kom er ongetwijfeld wel met ze uit. :) Hornet hebben ze tenslotte ook op uitdraai aangenomen, en ze hebben zelfs nooit om de uitdraai gevraagd.

check Unive ook ff ben ik zeer te vreden over .. ehm omdat de premie me wel aanstaat.

betaal dik 400 euro per jaar, allrisk + bonusbeschermer enzo .

ehm zal d'r ook mee te maken hebben dat ik al een oude lul ben en 6 schadevrije jaren heb 'gekregen'
 
Laatst bewerkt:
Denk je dat ik geen topics aanmaak omdat ik ziek zou zijn? :')

Maar, ja: ik maak 'm weer aan :j
Topics aanmaken is hard werken toch? :+ Moet je niet doen als je ziek bent, pretendeert te zijn, gevonden wordt, zou kunnen zijn of eventueel zou kunnen worden :P
 
Denk je dat ik geen topics aanmaak omdat ik ziek zou zijn? :')

Maar, ja: ik maak 'm weer aan :j

Die twee vragen hebben niet echt een direct verband met elkaar. :')

Als het je teveel wordt wil ik het ook best doen, maar dan weer geen zin in een rel, dus ik informeerde inderdaad subtiel of jij nog onder de levenden was. O-)
 
Nee, maar SoaD is de Newbie Godfather, die houd de OP meestal bij. En heeft dus terecht liever ook het beheer van de OP. Vandaar. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan