Newbies #20 – Waar spamzz nog altijd harder gaat dan ritjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Versleten zijn ze zeker niet. Paul van hier had ook last van trillen bij het remmen na het vervangen van de blokken.

Maar denk het niet nee, zal wel gewoon krom zijn.

Nou goed, gegokt, en wat dat betreft verloren. Verder een heerlijke motor.

Het geluid uit die Akra. :9~

Dat is nog rauwer en harder dan mijn Arrow op de Hornet, terwijl de Akra E-keur heeft en de DB-killer er nog in. _O-
 
Oh, en net een telefoontje van de KNMV. Die zouden me gistermiddag binnen twee uur terugbellen. Blijkbaar is "twee uur" een rekbaar begrip.

Nou hoeft het al niet meer, bedankt voor het belletje. :W
 
Versleten zijn ze zeker niet. Paul van hier had ook last van trillen bij het remmen na het vervangen van de blokken.

Maar denk het niet nee, zal wel gewoon krom zijn.

Nou goed, gegokt, en wat dat betreft verloren. Verder een heerlijke motor.

Het geluid uit die Akra. :9~

Dat is nog rauwer en harder dan mijn Arrow op de Hornet, terwijl de Akra E-keur heeft en de DB-killer er nog in. _O-
O-)
2n85v77.jpg


15qoyys.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee, lijkt me ook niet. Wel een beetje medelijden dan ook met hen die binnen moeten zitten. :/

En dat meen ik dan wel. :)
 
Tip van Flip: Als je pepers in je hand hebt gehad, ga dan niet in je ogen wrijven '(
Bekijk het van de positieve kant, er zijn plaatsen waar het meer pijn had gedaan :X
Maar wel best vervelend als je dat doet ja. Is me'n keer overkomen met tijgerbalsem :')
 
Right, wtf.

Net een mailtje van m'n verzekeraar dat de motor niet verzekerd kan worden omdat het vermogen op het kenteken 81 kw is.

Dus...mijn Hornet is ook nog volvermogen op kenteken. Betekent dat dan dat ik bijna een jaar lang onverzekerd heb rondgereden, waar ze dan wél mee akkoord ging?

Rellen!

rellen_indo_710960b.jpg
 
Dat zijn pepers zeker ja :P



Maar een maat van me had t dus wel daar waar je t niet wilt
Heb nog nooit iemand zo zien springen :X
Mja, ik had ooit douchegel met mentholgebeuren erin. Dat viel gelukkig nog redelijk mee :')
Vandaar dat ik met de tijgerbalsem maar vooral heel voorzichtig ben :P
 
Mja, ik had ooit douchegel met mentholgebeuren erin. Dat viel gelukkig nog redelijk mee :')
Vandaar dat ik met de tijgerbalsem maar vooral heel voorzichtig ben :P

:^

Die meuk moet verboden worden, of op z'n minst met net zo'n grote waarschuwing als je op pakjes peuken hebt. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan