NewbieToer 2004

Wanneer de NewbieToerrit?

  • 1 mei

    Stemmen: 9 69,2%
  • 1 mei

    Stemmen: 4 30,8%

  • Totaal aantal stemmers
    13
zwolle..... B|
dat is wel een eindje van mijn huis vandaan.... :X
oja, als als als ik ook meega, wel graag op een zondag plz.
 
Oh zwolle dat is vlakbij :P ik ben er ook.
Ook wel handig om de plaats in de startpost te zetten?

Liefst wel een zaterdag of een zondag aub *D

 
Weet nog niet waar we verzamelen. Zal wel ergens in Zwolle zijn, bij mij thuis ofzo :) . Maar daar komt nog wel een routebeschrijving voor tzt.

Tja doen dan aub wel een bekende plaats in Zwolle, ik kom er dagelijks, maar kan er heel goed verdwalen. De mac bijvoorbeeld, die kan iedereen vinden.

Trouwens een erg leuk stukje vind ik de dijk van zwolle naar deventer!! vraag maar aan Villie
 
Tja doen dan aub wel een bekende plaats in Zwolle, ik kom er dagelijks, maar kan er heel goed verdwalen. De mac bijvoorbeeld, die kan iedereen vinden.

Trouwens een erg leuk stukje vind ik de dijk van zwolle naar deventer!! vraag maar aan Villie

Er zijn een aantal bekende makkelijk vindbare punten in Zwolle, waar afgesproken kan worden als het afspreken op een bepaald adres lastig is. (moet trouwens wel een heel lastig adres zijn, wil ik het niet vinden, een huis met minimaal 10 motoren voor de deur . . . ;) ).

Te denken valt aan de IJsselhallen, Macdrive (let wel op welke, zwolle heeft er wel twee!) of iets dergelijks. OOk een motorzaak kan handig zijn (moet er bijv. nog snel effe olie bijgevuld worden . . .)

Maar wat mij betreft ,mag het dus ook wel bij een normaal huis, kan ik mooi de
routeplanner gebruiken (voor hetzelfde geld woont Fullie 100 meter bij mij vandaan ;) (ps ik woon in de rembrandtlaan)
 
Er zijn een aantal bekende makkelijk vindbare punten in Zwolle, waar afgesproken kan worden als het afspreken op een bepaald adres lastig is. (moet trouwens wel een heel lastig adres zijn, wil ik het niet vinden, een huis met minimaal 10 motoren voor de deur . . . ;) ).

Te denken valt aan de IJsselhallen, Macdrive (let wel op welke, zwolle heeft er wel twee!) of iets dergelijks. OOk een motorzaak kan handig zijn (moet er bijv. nog snel effe olie bijgevuld worden . . .)

Maar wat mij betreft ,mag het dus ook wel bij een normaal huis, kan ik mooi de
routeplanner gebruiken (voor hetzelfde geld woont Fullie 100 meter bij mij vandaan ;) (ps ik woon in de rembrandtlaan)
Ik zat eraan te denken om gewoon bij mij te verzamelen. Ik woon op een vrij makkelijk te vinden adres (ook voor de niet-Zwollenaren) en heb ook een lekker goedkoop benzinepompje in de buurt.
 
Ik zat eraan te denken om gewoon bij mij te verzamelen. Ik woon op een vrij makkelijk te vinden adres.
Noem liever een makkelijk te vinden adres van iets bij je in de buurt, als je je motor liefhebt. (nooooit je adres publiek beschikbaar stellen)
 
Noem liever een makkelijk te vinden adres van iets bij je in de buurt, als je je motor liefhebt. (nooooit je adres publiek beschikbaar stellen)

Twee reacties hierop:

1) ik was zeker niet van plan mijn adres hier te vermelden
2) mijn motor staat toch heel ergens anders gestald :)

Maar we zouden idd ook bij dat benzinepompje kunnen verzamelen. Daarnaast zit toch een grote parkeerplaats met genoeg ruimte.
 
Als het maar niet zon Mac Donalds wordt :X

[me]Phr3ak vindt het voer daaro niet te pruimen, je propt je vol en een uur later heb je weer honger B|
[/me]


Is er niet een swarma boer in de buurt :?
 
Oh vette shit, ik kom ook uit zwolle :)
Hopelijk heb ik dat weekend niks te doen, want ik wil echt wel mee :9

Ik ga nu ff een stukje van die route rijden, want via zalk naar kampen etc. is wel leuk 8-)
 
Als het maar niet zon Mac Donalds wordt :X

[me]Phr3ak vindt het voer daaro niet te pruimen, je propt je vol en een uur later heb je weer honger B|
[/me]


Is er niet een swarma boer in de buurt :?
Het is niet verplicht om daar naar toe te gaan..........
 
[me]Phr3ak zit hiero al saaie dingen genoeg te doen B|
[/me]


Zit me dus echt de vinke tering te vervelen nu :(
 
[me]Phr3ak zit hiero al saaie dingen genoeg te doen B|
[/me]


Zit me dus echt de vinke tering te vervelen nu :(
:^

Dacht een lekker rustig dagje te hebben in Zwolle, maar niet dus. Zit nu op dik een uur rijden van huis. :(

En dat op Goede Vrijdag :(

Maarre.... je kan natuurlijk alvast een route gaan uitstippelen O-)
 
Is al bekend wanneer we gaan ????

Fully, waar is die goedkope benzinepomp, of wil je dit geheim houden ? tank nu vaak bij Esso ijsselhallen of aan de Total dijkstraat, maar let eigenlijk niet zo op de prijs.

IJsselhallen worden vanaf de snelweg aangegeven, dacht ik ???? anders ecodrama ecodrome wel . . .
 
Is al bekend wanneer we gaan ????

Fully, waar is die goedkope benzinepomp, of wil je dit geheim houden ? tank nu vaak bij Esso ijsselhallen of aan de Total dijkstraat, maar let eigenlijk niet zo op de prijs.

IJsselhallen worden vanaf de snelweg aangegeven, dacht ik ???? anders ecodrama ecodrome wel . . .
Weet je waar vroeger de Gamma zat in Zuid? Daar zit ie. Is iig goedkoper dan de naastgelegen Texaco (of ik heb een brilletje nodig). Is de Nieuwe Deventerweg. Kruising IJsselallee / Ittersumallee en dan voor het spoor links. Appeltje, eitje 8-) . Ik woon daar rechts ergens.
 
Nouja, met de routeplanner moet dat te vinden zijn. Maakt ook niet uit waar we afspreken of waar we heengaan, als die toer maar doorgaat! Maken we er een gezellige dag van, pitstops maken voor wat eten en ondertussen beetje ervaringen uitwisselen. Lijkt me erg nuttig en leuk, hier thuis deelt niemand mijn interesse dus vind het wel leuk er met gelijkgestemden over te praten :)
Greetz
Martian
 
Nouja, met de routeplanner moet dat te vinden zijn. Maakt ook niet uit waar we afspreken of waar we heengaan, als die toer maar doorgaat! Maken we er een gezellige dag van, pitstops maken voor wat eten en ondertussen beetje ervaringen uitwisselen. Lijkt me erg nuttig en leuk, hier thuis deelt niemand mijn interesse dus vind het wel leuk er met gelijkgestemden over te praten :)
Greetz
Martian
Pfff... routeplanner. Laat mij weten langs welke weg je naar Zwolle komt en je krijgt van mij een routebeschrijving in hapklare brokken. :)

Ik denk zelf dat die parkeerplaats wel een goed startpunt is. Kan iedereen meteen de tank volgooien.

'k Zal dit weekend es een deel van de route gaan verkennen. Kan ik meteen effe uitzoeken waar de cafeetjes zitten en op welke tijden het pontje vaart en wat dat kost - je bent hollander of niet
 
Af en toe wat voer en wat sappigs naar binnen werken op ze tijd zou wel leuk zijn ;)

[me]Phr3ak wil ook wel eens een peukie roken O-) [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan