nichterig kut geluidje uit m'n Futura RST 1000

Motormuis82

Die hard MF'er
1 okt 2007
328
0
Ouddorp
Heeft iemand ervaring met het modificeren van het uitlaat systeem van een aprilia futura en weet iemand wat er gebeurd als je de lucht restrictie uit de lucht inlaat haalt? Vangt de computer dit gewoon op of moet de chip opnieuw geprogrammeert worden?
 
klein in olst en startwin in loenen verkopen andere uitlaten voor de futura.

hoe je een futura moet derestricten weet ik niet precies, maar dat staat ongetwijfeld op www.apriliaforum.com
 
Laatst bewerkt:
Helaas staat er niets over het over het deristricten.
Er zit een restrictor onder de benzine tankna de luchtfilter kast. De vraag is of het motor management de extra hoeveelheid lucht ook weet te handelen......
 
Bij alle oudere aprilia's zit er een restrictor in het luchtfilterhuis welke er uit kan en een restrictor in de uitlaat welke je er uit kan tikken. Ook moet er een draadje doorgeknipt worden wat naar de computer gaat zodat de motor op een andere mapping gaat rijden.

Ik zou gewoon effe naar de appie dealer gaan, die hebben het er in een half uurtje uitgemeubeld.

De originele uitlaat moet je gewoon op de stort aanbieden, kijk effe op marktplaats voor een mooie open uitlaat.

Weet zeker dat het nichterige er dan wel vanaf is ;)
 
Beerhunter: val je merk niet af het is nog steeds een 2 cylinder!!!!

v.d.v.: Die schaamdingesjes aan de zijkant zijn er lang af en in lage toeren klinkt ie naar mijn inziens mooier!

DaDragon: Is je vrouw net zo breed als je motor?

Fred kroket: ooit wel eens een kroket in je reet gehad???

jongens het is lang na tienen mijn niveau is een beetje gedaalt en aangezien ik geen normale antwoorden krijg.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan