Nico Bakker (GS) rebuild

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks Ivo....

:W

full
 
Hij wordt mooi zeg.

En leuk om je weer ff gesproken te hebben op Eext.


Thanks ! al vanaf 2011 "bezig" zag ik, net even terug gelezen... :o

hier begonnen we, ben bezig Ron op te sporen... had hem beloofd de fotos te mailen, maar ik zie dat hij hier niet meer komt (MF)....



full
 
Met de kleuren komt het wel goed :}


ziet er in het echie ook goed uit inderdaad, helemaal retro .... aan mijn andere motoren wil ik nog wel eens een moderne "twist" geven, hier niet gedaan, enige wat niet "klopt" is de koplamp / lens en de Brembo's voor ((ik wil wel graag kunnen remmen en dat er dan ook iets gebeurd.. :+ ))


Terug lezend vrees ik wel dat ik m 2x keer gebouwd heb, en het blok is ook nog niet klaar, dit is een standaard blok zodat ie mee kan naar Noordeloos (en eindelijk eens kan lopen...)

Verder heb ik zo veel mogelijk van Bakker / de oude fiets gebruikt en het frame niet gespoten ondanks enige pitjes hier en daar... moet wel zeggen dat ie wel heel erg glimt... :X

Denk dat Ted te veel blanke lak heeft gebruikt ..... _O- ;)
full
 
...is er trouwens, vanuit historisch oogpunt gezien, een sponsor connectie tussen Martini en Suzuki...??


...de Martini-Porsches zijn natuurlijk bekend, de Martini-Lancia's ook, Martini-Ducati, maar...Martini-Suzuki ook..?


Eh... soort van connectie gevonden ...iig met de motorsport / racerij ....
full
 
...mis ik iets in dit verhaal...??? :?

De begintekst van het topic:
Een nieuw topic... *O*

Voor mij is de zomer wel zonnig *D want:

Ik heb van Ronfzr een Nico Bakker Suzuki GS 1000 overgenomen. ;)
 
Laatst bewerkt:
...ja lekker is dat..., als ieder-1 zich maar een beetje Ron gaat lopen noemen, dan raak ik daar helemaal confuus van... :


...bedankt voor de uitleg !...
 
...dit is natuurlijk wel heel erg old-skool, en historisch verantwoord...
...of het mooi is, dat is een andere discussie...

...the famous Yamahahahahaha... Martini XS1100...

martini.jpg




...en een beetje van hetzelfde, maar dan anders...
...de Willi Michel BMW R100...

michel1.jpg


michel2.jpg




...Michel (is inmiddels niet meer onder ons) heeft ooit een race-boxer op poten gezet, en dat ding hoestte destijds een fijne 104 PeeKaa op, bij bijna 9000 toeren...
...maar de grap was ; die hele race-BMW woog maar 125 (!!) kilo...

...en dat was inclusief de olie, maar zonder de brandstof...

...we hebben het dan over de begin jaren 80...


...even off-topic voor een beetje cultuur historisch verantwoord stukje onderwijs : klik...


...tja..., en zo dwaal ik altijd maar af...
...story of my life... :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan