Nicolette Kluijver?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smoffler

Die hard MF'er
30 mrt 2010
618
0
Roosendaal
Dit moet natuurlijk motor-gerelateerd zijn maar aangezien het imago van deze dame als stoer en sexy word bestempeld denk ik dat dit hier wel in goede aard gaat vallen.

Mevrouw staat namelijk in de playboy!

Hot or Not?

Voorproefje van playboy:
niiuco2.jpg
 
Dit moet natuurlijk motor-gerelateerd zijn maar aangezien het imago van deze dame als stoer en sexy word bestempeld denk ik dat dit hier wel in goede aard gaat vallen.

Mevrouw staat namelijk in de playboy!

Hot or Not?

Voorproefje van playboy:
[afbeelding]


Motor gerelateerd??
Ja eigenlijk wel, het is net een hele mooie onbetaalbare motor, je kan er naar kijken maar erop rijden zit er niet in.
 
ik vind der een hele mooie meid maar laat ze iets dien aan die reet van der, dat is wel een van de lelijkeren die ik gezien heb
 
Ik vind het een lekker wijf! Van mij mag ze er zijn................. Maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn, jammer dat ik één van de weinigen ben met smaak...... Hahaha. Nee, zonder gekkigheid, ik zie ze graag.
 
Ik ben het nog met je eens ook.
Echt mooie billen zijn het niet, of eigenlijk heeft ze gewoon geen billen.

Maar goed, zo is er op iedereen wel wat aan te merken. :P
Er word altijd geklaagd als een vrouw geen 'billen' heeft.
Maar men beseft vaak niet dat het verschil tussen geen billen en te dikke billen ontzettend klein is. (het is immers nooit goed)

Maargoed, als jullie der niet willen dan neem ik ze wel weer mee naar huis vanacht ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan