Nicolette Kluijver?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus als een blad je vraagt en je een flinke zak poen geeft in ruil voor 2 daagjes plaatjes knallen en je accepteerd het bod, dan ben je een attention whore... :?

Beetje onzin, die gedachte. Het mens komt op tv en in een blad, andere besteden daar aandacht aan en dan is het ineens haar schuld... |(

Had dan gezegd dat ze niet de knapste is... dan had ik je meteen gelijk gegeven... :P

Niet de knapste, maar ik zou dr zeker nie uit me bed schoppen als ik 'r daar zou aantreffen
 
Heb je dat filmpje gezien wat erbij staat???
Whoooot dat gaat wel ver hoor.

"ik ga even overleggen, maar misschien is het wel mooier als je kaal bent"
 
Gewoon meer van hetzelfde....... :] Maar bijzonder weinig motorgerelateerd......
 
Nee hoor, sommige ambiëren een loopbaan in de IT, het onderwijs, het bedrijfsleven, als ondernemer of in de politiek en anderen willen graag als persoon die 'weet hoe het is om in haar blote poes in de Playboy te staan' herinnerd worden.
Allemaal een kwestie van keuzes.... :+


:}


Deel je mening 8-)
 
zonde van het geld dat ze haar ervoor geven.
Maak je maar geen zorgen hoor.....dat wordt door de extra hoge oplage plus de adverteerders die speciaal in dat nummer willen staan héél dik terugverdiend!! :Y
 
ach zo erg is het toch niet...

ik kan best een beetje mooi vrouwelijk bloot waarderen.

het word idd wat anders als je dochter erin komt.
liggen je vrienden en je buren te fappen op je bloedeigen dochter en in de kroeg na veel bier gaan ze je dochter bespreken :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan