Nicolette Kluijver?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er word altijd geklaagd als een vrouw geen 'billen' heeft.
Maar men beseft vaak niet dat het verschil tussen geen billen en te dikke billen ontzettend klein is. (het is immers nooit goed)

Maargoed, als jullie der niet willen dan neem ik ze wel weer mee naar huis vanacht ;)
Fijn! Veel plezier ermee! O-)
 
Aandachtsgele attention whore..... :r

Dus als een blad je vraagt en je een flinke zak poen geeft in ruil voor 2 daagjes plaatjes knallen en je accepteerd het bod, dan ben je een attention whore... :?

Beetje onzin, die gedachte. Het mens komt op tv en in een blad, andere besteden daar aandacht aan en dan is het ineens haar schuld... |(

Had dan gezegd dat ze niet de knapste is... dan had ik je meteen gelijk gegeven... :P
 
Er word altijd geklaagd als een vrouw geen 'billen' heeft.
Maar men beseft vaak niet dat het verschil tussen geen billen en te dikke billen ontzettend klein is. (het is immers nooit goed)

Maargoed, als jullie der niet willen dan neem ik ze wel weer mee naar huis vanacht ;)


Gelukkig verschillen smaken nog steeds, anders zou 1 vrouw het erg druk krijgen. _O-
 
Dus als een blad je vraagt en je een flinke zak poen geeft in ruil voor 2 daagjes plaatjes knallen en je accepteerd het bod, dan ben je een attention whore... :?

Beetje onzin, die gedachte. Het mens komt op tv en in een blad, andere besteden daar aandacht aan en dan is het ineens haar schuld... |(

Had dan gezegd dat ze niet de knapste is... dan had ik je meteen gelijk gegeven... :P

Geloof mij maar, dit is een uitgekiende publiciteitscampagne rondom deze tante met als enige doel de oplage van de Playboy én haar persoonlijke bekendheid te vergroten.
Sanoma is een bedrijf dat winst wil maken en daarbij alle middelen inzet om dat te bereiken.
Bij La Paay was het omdat ze 60 jaar was en nu is het weer omdat dit meisje een (smakeloos en sensatiebelust) TV programma presenteert.

Een wiillekeurige selectie uit de Telegraaf van de afgelopen week:
De Playboycover met Nicolette Kluijver zal langs de Amsterdamse A10 op een billboard te zien zijn.
Dit meldt Novum. De afbeelding is meer dan honderd vierkante meter groot en wordt aanstaande woensdag onthuld.
De BNN-presentatrice vertelt."Er wordt altijd een beetje mysterieus gedaan over Playboy-reportages. Ik laat de naakte waarheid achter zo'n reportage zien."
Het Playboynummer met Nicolette zal vanaf donderdag in de winkels liggen. Zondag vertelt ze in het programma Spuiten en Slikken over haar ervaring voor de camera.

En we gaan nog even lekker verder:
Nicolette (25) laat ook weten dat ze een jaar geleden al werd benaderd door het blootblad. "Wat een domme vraag, dacht ik toen." De blondine wees het aanbod af door onzekerheid. "Maar ik ben het afgelopen jaar steeds trotser op mezelf geworden."

De presentatrice vindt het geen probleem meer om uit de kleren te gaan. "De eerste dag van de shoot ging ik bijna dood! Maar op dag twee liep ik vrolijk rond te springen in mijn blote kont." Deze week is ze ook naakt te bewonderen op de cover van Viva.

En nog maar wat meer aandacht:

Nicolette vertelt bij Shownieuws: "Ik heb flink wat telefoontjes van vriendinnen gehad die me vertelden dat hun vaders hem hadden gekocht. Dat is toch wel 'awkward'. Ik weet nu hoe het is om met mijn poes in de Playboy te staan. Ik vind de foto's supermooi. Ik ben er heel blij mee."
Nou heb ik zelf toevallig ook een dochter van 25, dus misschien kijk ik er daarom wat anders tegenaan.
Maar als je je lijf verkoopt voor geld en dat zelf in alle media uitvoerig rondvertelt om zoveel mogelijk publiciteit te genereren rond jouw persoontje dan weet ik dus wel hoe ik zo iemand moet noemen.
Buiten dat is ze niet meer dan een average girl next door dus begrijp ik al helemaal niet waar iedereen zo'n ophef over maakt.
Het lijkt sowieso wel of alle BNN presentratrices pas deugen als ze een trashy uitstraling hebben.
Nuff said ik ben er klaar mee.... :W
 
Geloof mij maar, dit is een uitgekiende publiciteitscampagne rondom deze tante met als enige doel de oplage van de Playboy én haar persoonlijke bekendheid te vergroten.
Sanoma is een bedrijf dat winst wil maken en daarbij alle middelen inzet om dat te bereiken.
Bij La Paay was het omdat ze 60 jaar was en nu is het weer omdat dit meisje een (smakeloos en sensatiebelust) TV programma presenteert.

Een wiillekeurige selectie uit de Telegraaf van de afgelopen week:Nou heb ik zelf toevallig ook een dochter van 25, dus misschien kijk ik er daarom wat anders tegenaan.
Maar als je je lijf verkoopt voor geld en dat zelf in alle media uitvoerig rondvertelt om zoveel mogelijk publiciteit te genereren rond jouw persoontje dan weet ik dus wel hoe ik zo iemand moet noemen.
Buiten dat is ze niet meer dan een average girl next door dus begrijp ik al helemaal niet waar iedereen zo'n ophef over maakt.
Het lijkt sowieso wel of alle BNN presentratrices pas deugen als ze een trashy uitstraling hebben.
Nuff said ik ben er klaar mee.... :W

Er is toch niets mis mee om aan je loopbaan te werken :N :N :N :N
 
Geloof mij maar, dit is een uitgekiende publiciteitscampagne rondom deze tante met als enige doel de oplage van de Playboy én haar persoonlijke bekendheid te vergroten.
Sanoma is een bedrijf dat winst wil maken en daarbij alle middelen inzet om dat te bereiken.
Bij La Paay was het omdat ze 60 jaar was en nu is het weer omdat dit meisje een (smakeloos en sensatiebelust) TV programma presenteert.

Een wiillekeurige selectie uit de Telegraaf van de afgelopen week:Nou heb ik zelf toevallig ook een dochter van 25, dus misschien kijk ik er daarom wat anders tegenaan.
Maar als je je lijf verkoopt voor geld en dat zelf in alle media uitvoerig rondvertelt om zoveel mogelijk publiciteit te genereren rond jouw persoontje dan weet ik dus wel hoe ik zo iemand moet noemen.
Buiten dat is ze niet meer dan een average girl next door dus begrijp ik al helemaal niet waar iedereen zo'n ophef over maakt.
Het lijkt sowieso wel of alle BNN presentratrices pas deugen als ze een trashy uitstraling hebben.
Nuff said ik ben er klaar mee.... :W

25 jarige dochter.

doe eens foto's zodat wij kunnen beoordelen of ze playboy materiaal is :P
 
Er is toch niets mis mee om aan je loopbaan te werken :N :N :N :N
Nee hoor, sommige ambiëren een loopbaan in de IT, het onderwijs, het bedrijfsleven, als ondernemer of in de politiek en anderen willen graag als persoon die 'weet hoe het is om in haar blote poes in de Playboy te staan' herinnerd worden.
Allemaal een kwestie van keuzes.... :+
 
25 jarige dochter.

doe eens foto's zodat wij kunnen beoordelen of ze playboy materiaal is :P
Ik zat er al op te wachten.....helaas kan ik niet aan je vraag voldoen.
Je zult dus maar van me moeten aannemen dat ze mooier is dan Nicolette. :Y
 
Nee hoor, sommige ambiëren een loopbaan in de IT, het onderwijs, het bedrijfsleven, als ondernemer of in de politiek en anderen willen graag als persoon die 'weet hoe het is om in haar blote poes in de Playboy te staan' herinnerd worden.
Allemaal een kwestie van keuzes.... :+


Oud-collega van mij heeft ook in de playboy gestaan, zij gebruikt het geld om vrijwilligerswerk in verschillende landen te doen.
Vorm van aandacht gecombineerd met goed werk.

Iedereen is vrij om te doen wat hij wilt wat mij betreft.

Maar ik kan me jouw mening best voorstellen, mijn vader zou des duivels zijn moest ik in zo'n blaadje tevoorschijn komen. _O-
 
Ik zat er al op te wachten.....helaas kan ik niet aan je vraag voldoen.
Je zult dus maar van me moeten aannemen dat ze mooier is dan Nicolette. :Y

mmm, je hebt dus geen ongelijk over Jenna :9~

nu nog ff kijken of ik nog in de foto directory kan komen :X :P
 
Ik vind het wel een lekker ding hoor! Ze houd ook nog eens van een lekker potje 'daggeren'

Ohnee, dat is die andere blonde van spuiten en slikken, lauren van 'lauren verslaat'.
Wanneer gaat zij in de playboy? Dat vind ik nog wel 1 van de mooiste dame's van eigen bodem...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan