Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Niet weer zo'n zwaai toppic? Nee toch niet

Bird

MF'er
8 mrt 2004
48
0
Utrecht
Was ik een week geleden in Duitsland een beetje aan het touren. Ik daar vrolijk zwaaien naar andere motorrijders . Nu die keken mij allemaal aan ofdat ze water zagen branden, wordt er niet gezwaaid bij onze ooster buren? of zwaaide ik niet goed?

BIRD
 
  • Onderwerp starter
  • #5
Misschien waren ze wel sacherijnig ofzo.
Zal volgende keer wat duidelijker zwaaien en lachen.
Misschien dat dat wel helpt
 
Tsja......als je met gestrekte arm.......DAT zullen ze inderdaad wel niet waarderen nee. Maar hoe zwaaide je dan?
 
  • Onderwerp starter
  • #7
Tsja......als je met gestrekte arm.......DAT zullen ze inderdaad wel niet waarderen nee. Maar hoe zwaaide je dan?

Ja nee zo'n in kopper is het niet het leek meer op of bij een passage van een ander motor een laars groet.
 
Hmmmmm, dat komt omdat ze toen nog niet wisten dat Nederland er uitlag!!!

Niet dat ze iets te vrezen hadden, zo leek me onlangs....

Heb het over het WK dus hej, dus niet het kabinet....
 
Nee duitsers hebben het niet zo op hollanders met een ca ra van
 
Toerders kennen ze niet in duitsland
 
Wil je graag teruggezwaaid worden ja? Vanmorgen kwam ik 5 enkele motorrijders tegen binnen 1 km. Ik heb dus een km lang ge .

Het is een verplichting he....

 
Zat je niet perongeluk achterste voren op je fiets?
 
beter opletten, de duitsers zwaaien niet zo uitbundig, maar zwaaien echt wel paar vingertjes los van het stuur, dat is het wel

 
Ze hebben daar in Duitsland toch een andere manier om te groeten? Je arm gewoon stil houden dus.