Nieuw tweetakt kampioenschap??

ik ben ook zekers tevreden met t resultaat.
ik sloeg geen flater tussen deze ervaren mannen, als ik de start niet zo verneukt had was een top 5 finish best haalbaar geweest.
ik ga zekers mee doen volgend jaar aan deze euro 250GP Cup

Dus nu naar de sportschool en conditie opbouwen ;) .
 
Wat ik wel vreemd vind is dat je in de eerste training een 1.54.194 rijdt en het hele weekend niet meer sneller bent.
 
Hij reed voor zn leven !Dat kwam omdat ie dacht dat ie er anders nooit bij zou staan })

Maar later is ie daar zóó van geschrokken dat ie zóó snel was dat het 'm niet meer lukte _O-

goed gedaan hoor Anand :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat ik wel vreemd vind is dat je in de eerste training een 1.54.194 rijdt en het hele weekend niet meer sneller bent.

in de 2e training ging ik met 200 p/u even langs de baan in t grind, was ik een beetje van mn aprepotje zeg maar denk ik.
in de wedstrijd een bijna highsider uitkomen duikersloot, kwam door een olie spoor bleek achteraf, daar werd ik ook niet echt gelukkig van zeg maar.
volgende keer beter.
de TZ kwam zo uit de container van uit japan de baan op zeg maar.
deze winter even alles naar wens maken, zoals vering etc...
 
ik ben ook zekers tevreden met t resultaat.
ik sloeg geen flater tussen deze ervaren mannen, als ik de start niet zo verneukt had was een top 5 finish best haalbaar geweest.
ik ga zekers mee doen volgend jaar aan deze euro 250GP Cup

Begin op MF de club van 100 , wie weet zitten er een paar bij die mee willen doen ,of....zijn er bij die wel een sticker op de kuip willen plakken voor een leuk bedrag.
Ik zeg altijd zo , met veel kruimels maak je ook een boterham. :Y :)
 
Begin op MF de club van 100 , wie weet zitten er een paar bij die mee willen doen ,of....zijn er bij die wel een sticker op de kuip willen plakken voor een leuk bedrag.
Ik zeg altijd zo , met veel kruimels maak je ook een boterham. :Y :)

ik ben druk bezig met sponsering.
ik ken een paar lui die goed in de reklame wereld zitten en nog wat van dat soort wat in de buurt komt.
mischien verras ik er nog een paar volgend jaar qua sponsering betreft.
niets is zeker, maar alles is mogelijk..... :+
 
Of begin als MF-team met sponsoring door MF leden,zo is Fast Ferry ook begonnen.



Ik meld me aan als penningmeester

ik ben volgende week even bij ferry, zal ik eens even informeren bij hem hoe hij dat precies deed.....meneer de pennningmeester :P
 
ik ben druk bezig met sponsering.
ik ken een paar lui die goed in de reklame wereld zitten en nog wat van dat soort wat in de buurt komt.
mischien verras ik er nog een paar volgend jaar qua sponsering betreft.
niets is zeker, maar alles is mogelijk..... :+
Ontzettend gaaf maf, ik wens je ongelooflijk veel succes! *O*

Toevallig nog een teammanager nodig? :+
 
in de motoGP lopen ze ook al een tijdje leeg, maar ze zijn een beetje hard leers daar :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan