Nieuw verbouwproject Honda vfr800 v-tec

RVF750R

MF veteraan
4 jan 2003
2.567
245
Nootdorp
Zoals je kan zien ben ik weer bezig een v-tec die zeer weinig schade had een nieuw uiterlijk te geven ;)

full
 
Zoals gewoonlijk weer een waanzinnig mooi project. :}
Ik ben benieuwd hoe die er in het echt weer uitziet, dat zal wel weer snel zijn :)
 
Hey Cellio,

Weer terug van vakantie, je heb wel goed weer meegenomen :/
Vandaag is het uitlaatsysteem weer helemaal uit het bekende titanium gereed gekomen met een zeer beschaaft geluid :?

Zie je wel op de koffie

Gr Rob

Zoals gewoonlijk weer een waanzinnig mooi project. :}
Ik ben benieuwd hoe die er in het echt weer uitziet, dat zal wel weer snel zijn :)
 
Mooie ding..passen die kuipen zomaar of moet je custom steuntjes maken?

Heb trouwens een vraagje betreft titanium lassen.

hoe kan ik met je in contact komen?
 
Nee de steunen zijn allemaal zelf ge/vermaakt van aluminium, het totale gewicht met alle veranderingen is zeker 35 kg verminderd.

voor vragen kan je mij mailen op rlindemans@xs4all.


Mooie ding..passen die kuipen zomaar of moet je custom steuntjes maken?

Heb trouwens een vraagje betreft titanium lassen.

hoe kan ik met je in contact komen?
 
:}

erg tof..ga ik volgen..
hoe is het trouwens met die VFR special van...uh..shit.,,weet zijn naam ff niet meer..
"die fiets met een shock en vorkupgrade van mij" ...
is ie klaar?
was toch een bekende van jou he?

mzzl
Stefan / BRS
 
Hoi Stephan,

Ja de vfr van Rob Hannink is geheel klaar, schijnt echt als een bezetene te rijden. Zijn nog wel speciale ISR remschijven op gemonteerd.

Ik ga over 1 week met de vfr-vtec op vakantie en wanneer ik weer terug ben wil ik ook z'n schokbreker als Rob heb op de inmiddels afgebouwde vfr monteren (kan je het project life aanschouwen :Y )

Gr Rob


:}

erg tof..ga ik volgen..
hoe is het trouwens met die VFR special van...uh..shit.,,weet zijn naam ff niet meer..
"die fiets met een shock en vorkupgrade van mij" ...
is ie klaar?
was toch een bekende van jou he?

mzzl
Stefan / BRS
 
Hoi Stephan,

Ja de vfr van Rob Hannink is geheel klaar, schijnt echt als een bezetene te rijden. Zijn nog wel speciale ISR remschijven op gemonteerd.

Ik ga over 1 week met de vfr-vtec op vakantie en wanneer ik weer terug ben wil ik ook z'n schokbreker als Rob heb op de inmiddels afgebouwde vfr monteren (kan je het project life aanschouwen :Y )

Gr Rob

ah..okay..komt goed

fijne vakantie vast!
 
waar blijven die nieuwe foto's Rob ? :-p


vfroem indeed
nu weet ik meteen je "nickname" weer ..idd

hoest met de uwe? is ie klaar?
en wat lees ik hierboven..ISR schijven!? heb je thorsten met een bezoekje vereerd?(ik associeer ISR meteen met Durbahn :P )
 
Volgende week rond dit tijdstip vertrekken we uit Zoetermeer, op naar de Alpen! Kunnen we zien of de vtec genoeg lucht krijgt :Y
Zag gister trouwens een HRC Fireblade staan bij de Shell A4. Die heeft inderdaad HRC stickers op de kuip, dezelfde die jij nog hebt liggen.
 
Laatst bewerkt:
Check ook de BioBlade van het blad MR. Is een verbouwde VFR...
full
 
(bijna) helemaal goed, ik vind persoonlijk de achterkant ietsjes te hoog staan, maar voor de rest een dikke 9+ voor de uitvoering !!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan