Nieuwe aanwinst Kreidler Rs uit 1968

Ja die heb ik,de oranje is op deze foto nog niet helemaal klaar,de groene is inmiddels voorzien van een mooiere tank.
[afbeelding]
[afbeelding]

Mooi ding die bovenste! Gaat dat de tweede "Black Mamba" worden?
Stomtoevallig is de onderste het model dat ik na mijn eerste Kreidler kocht.
Werd gestolen toen die opstraat stond en ik nog ff binnen iets moest pakken :(
Na zoveel jaar moet ik die kerel nog steeds niet tegen komen die me dat flikte.
Daar gingen m'n zuur verdiende vakantiecentjes.......
 
Ben gister "even "bij een verzamelaar van motoren en bromfietsen langs geweest wat dacht je hiervan !
full
 
Nou YDS zo groot is niet nodig maar me garagebox begint toch erg bolle wanden te krijgen das ook niet alles !
 
Ahh die goeie ouwe brommertijd, heel wat uurtjes aan verspeeld...

Had een poosje geleden ook een RS, opgebouwd uit een Formule Kreidler Mustang cross, maar dan oranje, bruine buffeltank, groten naven, kroonplaat met clip-ons, 5-bak direct, super Breitwand en........bagagerek.

Ongelooflijk leuk om Hondaatjes MT mee te achterhalen bij een stoplicht sprint. Die gezichten.. :}

95 per uur zat er in. Totdat ik gesneden werd door een strepen bus. :(

Was het meteen tijd voor de motorfiets....
 
Nee die foto's van al die motoren en brommers is niet in Maasdijk ( de Loods) gemaakt maar in Leidschendam. Het had wel een paar RS staan zowel brommers als motoren.

Als ik nog ruimte had gehad ......

De beste wensen voor 2013 en een mooi motor seizoen,

Groet Ton
 
Nee die foto's van al die motoren en brommers is niet in Maasdijk ( de Loods) gemaakt maar in Leidschendam. Het had wel een paar RS staan zowel brommers als motoren.

Als ik nog ruimte had gehad ......

De beste wensen voor 2013 en een mooi motor seizoen,

Groet Ton

Dat is bij Chris de Groot, http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...NvGPFQc_eWoyMZbcpWEYg&bvm=bv.1355534169,d.d2k daar komt mijn groene RS vandaan,het is zeker een bezoekje waard,Chris is een aardige man en op Zaterdagmiddag na 1 uur ben je daar altijd welkom. :Y *O*
Op deze foto staat mijn groene RS nog in het rijtje bij Chris. *O*


Herschaalde20kopie20van2027062010568.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klopt ! de ontvangst was vriendelijk en de koffie stond klaar. Maa veel belangrijker was het aantal brommers en motoren. Als de ouderjaarsloterij anders was gelopen had ik daar wel wat weg gehaald.
 
Ouwe brompot.


2013-01-05225334.jpg



Gisteren eerste rit gemaakt, vanavond tweede rit na alle vergeten boutjes vast gedraaid te hebben. Gaat als een malle dat barrel.
 
Helahola wat is je bedoeling met de Kreidler gewoon rijden of opknappen ? Wat voor blok en cilinder zit er onder ?

Groet Ton
 
Voor wie op zoek is naar een nette kreidler,een waarschuwing.
Deze adverteerder heeft er twee tegen lage prijzen, dat is al vreemd maar na een gemaakte afspraak kon ik de eitank zgn komen halen dag en tijd afgesproken niemand thuis ook na een uur wachten nog niet.
De verkoper laat ook niets van zich horen, bespaar je de rit toen ik weg wilde gaan kwam er nog een koper met een afspraak voor niets, wat bezielen zulke adverteerders? :? :( })

http://www.speurders.nl/overzicht/p..._prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=
 
Beetje raar,misschien iets tussen gekomen?,heb je nog contact opgenomen na dit bezoek?
Prijs zegt niet zoveel,je komt in die wereld de meest vreemde prijzen tegen,van laag tot heel hoog.Deze eitank ziet er wel aardig uit maar is geen top exemplaar.
Op de foto lijkt altijd alles mooier dan in werkelijkheid.
 
Laatst bewerkt:
Heuj, daar staat ook een Moto'mat tussen. Mooie brommers hoor, lijkt me wel prima als ze een beetje doorrijden, mijn Batavus gaat 45 met wind mee, 38 met geen wind en 30-35 met wind tegen _O- Maar rijden doet hij altijd en daar heb ik hem ook voor! Plus, 1 op 50+, doen jullie mij niet na :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan