ja khebbet over die powers en/of (2ct's)
geen idee, mijn stelling kan mss totaal verkeerd , want als ik me niet vergis zaten ze in de motorfreaks bandentest 2006 de banden te meten en dacht ik zelfs dat ze bij die michelins het zinnetje "aan de pittige hete kant" zelfs gebruikten,
anyways, had er de 2ct's 100km opzitten en van mijn maatje (zxr400) was zijn pirelli supercorsa toch een stuk warmer, hij had er wel al een circuitsessie opzitten met vering slecht afgesteld (dus veel vellen) , die zxr was erg vergelijkbaar in power hoewel die natuurlijk weer een "pak" zwaarder was of mijn RS250
oh ja, khebbet het enkel over de achterband en ja hoor, pas na minuutje of 3-4 keer gevoeld (we waren eens aant vergelijken aan de toog, je kent dat wel)
voorband dus geen idee zelfs
zoals ik zei, erg imho, maar de pilot power blijft een superband in alle omstandigheden en dat hij koud ook veel grip heeft is zeker ook waar, zelfs de uitstapjes vond ik ook best gecontroleerd (in tegenstelling tot mijn bridgestones vroeger die gevaarlijk plots begonnen te silppen)